2007-08-10, 13:54
Medlem
Tja, har fått en ny bärbar med Vista som OS, skulle checka en film i avi format häromdagen och när jag testade öppna filen med VLC kom filmen upp och ljudet funka, men bilden var färgad, bytte från vit till brunn till grön osv, så jag kunde inte se filmen(testade med winamp, mediaplayer samt divx, men även där funka bara ljudet). Antar att det har något med drivrutinerna till grafikkortet att göra, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga, någon som vet? Tack på för hand // Novice
Citera
2007-08-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novice87
Tja, har fått en ny bärbar med Vista som OS, skulle checka en film i avi format häromdagen och när jag testade öppna filen med VLC kom filmen upp och ljudet funka, men bilden var färgad, bytte från vit till brunn till grön osv, så jag kunde inte se filmen(testade med winamp, mediaplayer samt divx, men även där funka bara ljudet). Antar att det har något med drivrutinerna till grafikkortet att göra, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga, någon som vet? Tack på för hand // Novice

Tjena.
Kolla i denna tråd så skall du finna svaret.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=462108
Använd sökfunktionen nästa gång.

Välkommen till FB by the way
Citera
2007-08-10, 20:35
Medlem
Tack så mycket, hitta länken direkt efter jag skrivit det första inlägget. Tack Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in