2007-08-10, 13:43
Medlem
Berberines avatar
Bestälde nyligen ett gäng Cebilfrön från bali.

Tog ca 30 fröer och hettade upp i en kastrul med lock. Väntade tillsa de popppade som popcorn.
Skalade fröerna och mortlade ner dem.
Blandade med en 1/3 bikarbonat och några droppar vatten, knådade sedan ihop allt till en boll o lät ligga i e halvtimme. Sedan värmde jag upp bollen i mikron och rörde om ibland tills det var ett fint tort pulver med klumpar.
Mortlade pulvret en gång till och hokuspokus; Vilca snuff var färdigramställt.

Tog upp en liten dos, blev 3 medelmåttiga linor. Betydligt större en en lina koks, men kanske som en stark dos cho..

Drog i mig dem. AJ!!!
Ont gör det, men inte så ont, det är uthärdligt, om man är berädd på det. Hade förberett mig med plastpåse att spott aoch spy i, samt vatten vid sidan om sängen.
Datorn spelade Beasingha o Shpongle med milkdrop visualizern på och rummet nersläkt.

väntade, det gjorde ont
Väntade lite till, det gjorde mer ont. Blev lite besviken.
Sen rann skiten ner i halsen o jag bestämde mig för att spy och snyta ut allt.
Vid detta laget hade det gått kanske 7 minuter, kanske..

Nu slog bufoteninet på. Hela kroppen blev tung och pirrade och vibrerade.
Allt blev klarare och tydligare.
Lite illamående fanns kvar med jag låg paralyserad.
Plötsligt kände jag musiken och mina händer började trumma knän som aldrig förr.

Jag bestämde mig för att göra ett placebo test genom att gå och kolla mina pupiler.
Till min besvikelse var de som vanligt.
Men sen såg jag mig själv plötsligt. Då viste jag att det funkade.
Hela jag vibrerade och var in mer 3d. jag stod och grimaserade i kanske 10 minuter för mig själv.
Underbar upplevelse
Gick ner för att klappa katten, kunde känna vartända hårstrå mellan fingrarna.
Sen gick jag ut i trädgården. OJ vad stor världen var!! :O

Påtade runt lite, men bufoteninet ville att jag skulle gå och lägga mig igen.
Så det blev national geographic på tv'n, med ett underbart program vid namn Earth investigation, perfekt att komma ner till och ligga och förstå tillsammans med den ivägtassande euforin.

Slutsats:
Cebil, och garanterat Yopo också, fungerar.
Det gör ont, det är inte party. Det är något de flesta här säkert skulle tycka var menlöst och jobbit.
men det fungerar, och det fungerar bra i sitt syfte att vara en hallucinogen, somm tar dig till andra platser i ditt medvetande.
En underbar substans för alla entheogen sökande psykonauter!

3 av 5 är mitt betyg.
Negativa sidor är illamåendet (påminer lite om det efter intag av HBW), samt den korta verklingstiden.
Menett bra sätt att ta reda på vad DMT faktiskt handlar om, ifall man är sugen på att gå snäppet längre till Ayahuasca, men ännu inte vet om man är redo!
Citera
2020-09-13, 21:10
Medlem
Vore fint att få igång lite mer diskussioner kring denna fantastiska medicin.

Jag verkligen gillar Vilcan mer än vanligt DMT.
Citera
2020-09-17, 22:45
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
pundare som man är så går tankarna direkt till om man kan röka detta, så, kan man röka detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in