• 1
  • 2
2007-08-09, 22:38
Bannlyst
En tanke slog mig att man sällan eller aldrig läser något om dessa två herrar utanför filmproduktioner och liknande. De verkar aldrig förekomma i paparazzireportage eller skvallerpressen. Så egentligen vet jag inte mycket mer om dem än deras skådespeleri.

Vilka är/har de varit gifta med? Har de barn? Var och hur bor de? Har någon av dem kontakter med den amerikanske maffian efter alla rollprestationer inom den genren genom åren? Hur är deras förhållande gentemot varandra? Är de sympatiska/griniga?

Finns det några skandaler de figurerat i eller är det helt enkelt två tillbakadragna och privata personer?
Citera
2007-08-09, 22:47
Medlem
Golonkas avatar
De Niro har en faiblesse för the colored girls. Hade ihop det med Naomi Campbell om jag inte missminner mig.
Citera
2007-08-09, 23:00
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
De Niro har en faiblesse för the colored girls. Hade ihop det med Naomi Campbell om jag inte missminner mig.
Rättelse, Robert DeNiro diggar ENBART negresser, med undantag för möjligen Meryl Streep som han sägs ha haft en kort fling med. Han har barn med tre olika kvinnor, samtliga svarta. Själv är han dock mer irländsk i blodet än italiensk till mångas förvåning. Att han dejtat Naomi är ingenting jag känner till, vad jag vet var hon ihop med Adam Clayton i U2, däremot så har DeNero varit gift med Grace Hightower ett par gånger, som hon i likhet med Campbell, tydligen skall ha ett jäkla humör!

Al Pacino (av siciliensk härkomst) tillhör en av hans generations stora undantag i Hollywood, han har nämligen ALDRIG varit gift, utan har förblivit ungkarl genom hela livet trots att han har varit, och fortfarande är, en hett eftertraktad skådis. Han är emellertid dock inte homo på någotsätt, utan har barn tillsammans med en annan känd italiensk-amerikansk skådis, Beverly De Angelo, mer känd från "Ett päron till farsa" filmerna.
Citera
2007-08-09, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Rättelse, Robert DeNiro diggar ENBART negresser, med undantag för möjligen Meryl Streep som han sägs ha haft en kort fling med. Han har barn med tre olika kvinnor, samtliga svarta. Själv är han dock mer irländsk i blodet än italiensk till mångas förvåning. Att han dejtat Naomi är ingenting jag känner till, vad jag vet var hon ihop med Adam Clayton i U2, däremot så har DeNero varit gift med Grace Hightower ett par gånger, som hon i likhet med Campbell, tydligen skall ha ett jäkla humör!

Al Pacino (av siciliensk härkomst) tillhör en av hans generations stora undantag i Hollywood, han har nämligen ALDRIG varit gift, utan har förblivit ungkarl genom hela livet trots att han har varit, och fortfarande är, en hett eftertraktad skådis. Han är emellertid dock inte homo på någotsätt, utan har barn tillsammans med en annan känd italiensk-amerikansk skådis, Beverly De Angelo, mer känd från "Ett päron till farsa" filmerna.
Intressant. En negerälskare och Al som gängat Beverly De Angelo. Hur gamla kan dessa mulattungar vara då och Als & Beverlys kids?
Citera
2007-08-09, 23:07
Medlem
int0xs avatar
Pacino och De niro hör till dem som inte behöver göra reklam för sig i olika talkshower..

Såg dessutom en Pacino-dokumentär där dem sa att han var väldigt blyg och inte gjorde några intervjuer, såg honom dock på Letterman för ett par år sen.

De niro har jag aldrig sett spela sig själv, jo möjligtvis i Taxi Driver.
Citera
2007-08-09, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av int0x
Pacino och De niro hör till dem som inte behöver göra reklam för sig i olika talkshower..

Såg dessutom en Pacino-dokumentär där dem sa att han var väldigt blyg och inte gjorde några intervjuer, såg honom dock på Letterman för ett par år sen.
Nej det är ju det som är hela grejen att de är levande legender som har sina namn bland de tyngsta inom filmindustrin, men ändå figurerar de inte så mycket i media förutom vid filmpremiärer. Vi vet ju alla hur kändispressen fungerar och de verkar ju såvitt jag kan se ha en oerhörd respekt för dessa två herrar och lämnar dem ifred. De måste ju ha varit jävligt duktiga på att värna om sin egen integritet då stora stjärnor i regel jagas som grävlingar på E4:an
Citera
2007-08-09, 23:19
Medlem
Flash Pecketts avatar
http://www.whosdatedwho.com/celebrit.../al-pacino.htm

Alla är vita, förutom två, som man inte vet då det inte finns bild på dem.
Fattigt med negresser.

Lyndall Hobbs är också vit.

Jag undrar varifrån Sonny Crockett's information kommer?
Citera
2007-08-09, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flash Peckett

Fattigt med negresser.

Schysst sida
Han har ju haft en hel del kändisbrudar av rang gällande skådespeleriet mm, men den som han verkar dejta nu är ju åt helvete: Kirstie Alley
Hon är ju inte på något sätt hans jämlike iaf.
Tuesday Weld var ju en pingla på sin tid
Citera
2007-08-09, 23:38
Medlem
xallos avatar
Beverly De Angelo skall enligt Ron Jeremy vara världens bästa kuksugerska, kommer det från den mannen så får vi nog ta honom på orden!
Citera
2007-08-09, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Beverly De Angelo skall enligt Ron Jeremy vara världens bästa kuksugerska, kommer det från den mannen så får vi nog ta honom på orden!
Jag tror honom
Det har varit en fantasi ända sen duschscenen i Ett Päron Till Farsa på semseter i europa
Citera
2007-08-10, 00:00
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flash Peckett

Fattigt med negresser.

Nu är det då Robert De Niro som gillar svarta brudar.
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jo, rykten och fotografier på Robban och Naomi fanns i tidningarna för några år sedan.
Citera
2007-08-10, 00:40
Medlem
vissen_blommas avatar
De Niro nämdes i härvan kring Hollywood Bordellmamman Heidi Fleiss. Han skall ha varit en trogen kund och funnits med i kundregistret.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in