Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
De Niro har en faiblesse för the colored girls. Hade ihop det med Naomi Campbell om jag inte missminner mig.
Rättelse, Robert DeNiro diggar ENBART negresser, med undantag för möjligen Meryl Streep som han sägs ha haft en kort fling med. Han har barn med tre olika kvinnor, samtliga svarta. Själv är han dock mer irländsk i blodet än italiensk till mångas förvåning. Att han dejtat Naomi är ingenting jag känner till, vad jag vet var hon ihop med Adam Clayton i U2, däremot så har DeNero varit gift med Grace Hightower ett par gånger, som hon i likhet med Campbell, tydligen skall ha ett jäkla humör!
Al Pacino (av siciliensk härkomst) tillhör en av hans generations stora undantag i Hollywood, han har nämligen ALDRIG varit gift, utan har förblivit ungkarl genom hela livet trots att han har varit, och fortfarande är, en hett eftertraktad skådis. Han är emellertid dock inte homo på någotsätt, utan har barn tillsammans med en annan känd italiensk-amerikansk skådis, Beverly De Angelo, mer känd från "Ett päron till farsa" filmerna.