2007-08-09, 22:42
Medlem
Big Bosss avatar
Är måttligt imponerad och intresserad. Är säkert ganska kul dock men Mario spelen är sjukt hypade. Och folk tycker Halo spelen är hypade jo tjena . Mario 64 tillsammans med Zelda Ocarina of Time är de mest hypade spelen med de mest överdrivna betygen från kritiker någonsin :P Seriöst.
Spelet är säkert rätt skoj dock men inte så fantastikt.
Citera
2007-08-09, 22:44
Medlem
virre_01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Halo can suck it

Tror nog det finns många fler än jag som hellre lirar Halo än den lilla filuren mario.

Ännu än tråd där konsolnördarna disskuterar vilken konsol som är bäst.
Citera
2007-08-09, 22:57
Medlem
Dronjaks avatar
Denna tråden handlar om Super Mario Galaxy, inte om konsol jämnförelser. Så inget OT nu *argh*

Här är en video på en tjej som lirar: http://youtube.com/watch?v=H4wnkLKgfgQ

Här ser man att hon styr med sin nunchuk.
Citera
2007-08-10, 00:34
Medlem
haha bara jag som tycker att Shigeru Miyamoto påminner om Austin Powers?
Citera
2007-08-10, 01:02
Medlem
SilverDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Är måttligt imponerad och intresserad. Är säkert ganska kul dock men Mario spelen är sjukt hypade. Och folk tycker Halo spelen är hypade jo tjena . Mario 64 tillsammans med Zelda Ocarina of Time är de mest hypade spelen med de mest överdrivna betygen från kritiker någonsin :P Seriöst.

du glömde metal gear solid och final fantasy . dom klår nog tamejfan allt. speciellt ff.

iallafall, detta ser ut att bli det än så länge klart snyggaste wiispelet. och sen att det verkar bli sjukt skoj gör juh inte precis saken sämre. tvärtom =). kan nog bli riktigt bra det här. riktigt bra.
Citera
2007-08-10, 03:06
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverDogg
du glömde metal gear solid och final fantasy . dom klår nog tamejfan allt. speciellt ff.

iallafall, detta ser ut att bli det än så länge klart snyggaste wiispelet. och sen att det verkar bli sjukt skoj gör juh inte precis saken sämre. tvärtom =). kan nog bli riktigt bra det här. riktigt bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss

Att ni dissar Mario och MGS är en sak, men ni kan förfan inte klaga på Zelda: OoT eller FF7?!
Citera
2007-08-10, 06:07
Medlem
Big Bosss avatar
Visst Zelda: OoT är bra men det är sjukt overrated, som alla Zelda spel.
De är bra men fruktansvärt överreklamerade. Men denna tråden handlade om Super Mario Galaxy.

Tror jag aldrig spelat igenom ett helt Mario spel då jag tröttnat typ halvvägs på samlande av stjärnor etc för att komma vidare. Plattform är kul i små doser dvs typ som i New Super Mario Bros funkar. Får se om jag skaffar en Wii här för att lira Zelda, Mario och Metroid :P .
Citera
2007-08-10, 07:32
Medlem
KillLovelyPonys avatar
sluta hata, Mario kommer bli grymt underhållande.
Citera
2007-08-10, 07:41
Medlem
Flärps avatar
Fantastisk grafik är väl kanske att ta i

Har aldrig förstått fenomenet Mario. Jag har alltid älskat Nintendo men Mario 64 var faktiskt riktigt tråkigt, och detta ser ju ut att vara i princip samma spel. Nåja, får se vart det leder. Slösar säkert en tom skiva på detta men det är nog inget jag köper, tyvärr.
Citera
2007-08-10, 07:47
Medlem
Affelindos avatar
Detta spel kommer antagligen vara anledningen till att jag kommer att köpa ett Wii. Som om jag behövde ännu en konsol (har redan Gamecube, N64, SNES, Dreamcast, PS2 och Xbox 360 för närvarande).
Citera
2007-08-10, 11:14
Medlem
SilverDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Fantastisk grafik är väl kanske att ta i

Har aldrig förstått fenomenet Mario. Jag har alltid älskat Nintendo men Mario 64 var faktiskt riktigt tråkigt, och detta ser ju ut att vara i princip samma spel. Nåja, får se vart det leder. Slösar säkert en tom skiva på detta men det är nog inget jag köper, tyvärr.

princip samma spel? det enda gemensamma är väl 120 stjärnor, 3d plattform och lite andra smågrejer. annars tycker jag nog det verkar vara ganska nytt.

Citat:
Ursprungligen postat av reborn
Att ni dissar Mario och MGS är en sak, men ni kan förfan inte klaga på Zelda: OoT eller FF7?!

nä zelda gillar jag. men ff7 är nog tamejfan det mest överhypade spelet nånsin. både när det gäller ff-serien samt spel överhuvudtaget =). och fansen är nog bland dom värsta som finns. nintendo och sonyfanboys i all ära, men ff7fanboys är i en liga för sig själv. mordhot är inget ovanligt där =)
Citera
2007-08-10, 12:01
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Har ju alla Nintendos tidigare konsoler samt alla Mario och Zelda så man blir väl tvungen att köpa en Wii snart då. Om inte annat så verkar Paper Mario till Wii ytterst lovande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in