2007-11-17, 11:24
Medlem
^LoBo^s avatar
Funderar starkt på att köpa ett wii med smg nu. Skulle vilja ha ett lir till. Vad rekommenderar ni? Zelda eller MP3?
Citera
2007-11-17, 11:58
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^LoBo^
Funderar starkt på att köpa ett wii med smg nu. Skulle vilja ha ett lir till. Vad rekommenderar ni? Zelda eller MP3?
Båda.
Citera
2007-11-17, 12:03
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Personligen gillar jag Zelda mer, men det är nog mycket en smaksak.
Citera
2007-11-17, 12:04
Medlem
^LoBo^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Båda.

Hehe. OK! Jag tror nog att jag börjar med MP3 först.
Citera
2007-11-17, 12:05
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Hehe. OK! Jag tror nog att jag börjar med MP3 först.
I min mening det bästa Metroid-spelet och det snyggaste spelet hittils till Wii (Galaxy inkluderat)?

Bra val.
Citera
2007-11-17, 13:25
Medlem
J.Ks avatar
SMG är ju fan sjukt bra.

Fan vad innovativa Nintendo är.
Citera
2007-11-17, 14:23
Medlem
Fina Gubbens avatar
Någon som har klarat av att få 120 stjärnor än?
Citera
2007-11-17, 15:56
Medlem
Ett litet djurs avatar
Game of the Forever!!!!

Surfa in på http://www.gamerankings.com, klicka på The Rankings kolla in vilket spel som ligger överst!

BILDBEVIS!

Nintendo håller första tre platserna, sjukt. Zelda: OoT slagen, det trodde jag aldrig skulle hända.

Men mest imponerad är jag över Metroid Prime på tredje plats, med ett avg på 96,3% på 92 reviews - det är helt sjukt!

Jag tror dessutom att SMG kommer klara av den oundvilkliga 7/10 för att behålla första platsen (något offer kommer ge spelet 7, det är bara att inse).

Trist att jag inte har möjligthet att spela hela helgen. Om man vore 16 år igen... Å andra sidan kommer spelet hålla en längre period för mig
Citera
2007-11-17, 16:07
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Game of the Forever!!!!

Surfa in på http://www.gamerankings.com, klicka på The Rankings kolla in vilket spel som ligger överst!

BILDBEVIS!

Nintendo håller första tre platserna, sjukt. Zelda: OoT slagen, det trodde jag aldrig skulle hända.

Men mest imponerad är jag över Metroid Prime på tredje plats, med ett avg på 96,3% på 92 reviews - det är helt sjukt!

Jag tror dessutom att SMG kommer klara av den oundvilkliga 7/10 för att behålla första platsen (något offer kommer ge spelet 7, det är bara att inse).

Trist att jag inte har möjligthet att spela hela helgen. Om man vore 16 år igen... Å andra sidan kommer spelet hålla en längre period för mig

Jävligt starkt. Nä ska nog spela SMG en stund innan matchen idag
Citera
2007-11-17, 17:54
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Game of the Forever!!!!

BILDBEVIS!

Jag skrev detta några poster bak faktiskt. Fast då låg SMG på 97.5 % och Zelda OoT låg på 97.6 %. Detta kan faktiskt bli bästa spelet någonsin (enligt gamerankings) hitills. Förmodligen kommer Nintendo ge ut ett nytt Zelda/Mario som kommer krossa SMG i framtiden. Fast det kan ju bli svårt då vissa recensenter inte ger 10/10 längre.
Citera
2007-11-17, 18:06
Medlem
Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så bra. Lagom svårt och det jag gillar mest är att banorna är lagom långa, behövs inga maratonpass... J-vligt kul helt enkelt, var länge sedan jag spelade ett spel som hade den där härliga "bara en kvart till"-känslan men nu är den återfunnen.
Citera
2007-11-17, 18:19
Medlem
Maxieboys avatar
Väldigt mediokert spel, precis som de flesta mariospel. Men eftersom det är mario och nintendo som gjort det är det förstås världens bästa spel. Kul att se alla nintendo fanboys sitta å runka till gamerankings placering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in