2007-08-10, 00:59
Medlem
shit va är de här för folk... svälja 10xanor i kondom är väl inte värt de för fan.. l'ägg dom mellan skinkorna tvärsäkert.dom i tullen i serbien ser knappast att du är straffad för nåt ringa narkotikabrott hemma i sverige. mellan skinkorna eller i som han innan sa i gladpack i munnen och bara svälj..10st tar inte stor plats direkt. då är du 100% säker du kan inte torska
Citera
2007-08-10, 01:11
Medlem
HonkenLarssons avatar
Som totalt ovetandes om droger så känns det för mig som att smuggla tio tabletter (piller?) till Serbien är totalt onödigt. Borde väl gå att köpa i varenda gathörn därnere?
Citera
2007-08-10, 01:25
Medlem
smokevatrs avatar
för övrigt kan ja upplysa om att man smugglar inget i kondomer . och den som påstår det ljuger antlagligen eller hade en himmla tur , uppklippta kirurg handskar alt kapslar lindade med el-tejp används ialf internationelt.
Citera
2007-08-10, 01:51
Medlem
Heheh.. ok..

Tack för alla möjliga svar och grejer...

Jo jag har tänkt på de mesta, även tejpa osv blabla.

Tror endå att ja sväljer skiten, pallar inte med knas.. Och blir det knas så blir det fan knas på riktigt Släkten dödar mig

Ba ta me sig nån latex handske fan... ! Skitsamma.

Måste man ha dom så måste man, finns inge att göra åt nu

Pray 4 me

Hahah, peace allihopa
Citera
2007-08-10, 01:54
Medlem
smokevatrs avatar
om du nu ska svälja måste du även äta syra neutraliserande tabletter finns på apoteket.
Citera
2007-08-10, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
om du nu ska svälja måste du även äta syra neutraliserande tabletter finns på apoteket.

hmm, vadåra?

för att inte magen ska fräta sönder kondomen eller?
Hmm, fan snart lägger ja ba dom i resväskan å skiter i...!

Citera
2007-08-10, 02:07
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbl
hmm, vadåra?

Ha dom i munnen i gladpack förfan! Och svälj ifall du blir tagen

Chuckeey på fyllan
Citera
2007-08-10, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Ha dom i munnen i gladpack förfan! Och svälj ifall du blir tagen

Chuckeey på fyllan

HAHA! Nej då blir jag heelt fuckedup ju förfan

Och jag kommer svälja dom bara jag börjar prata fan..
Ah, de blir nog resväskan eller i götten typ

haha, godnatt måste sova av mig fan. har rökt bongen så ja dör fan

peeez allihopa
Citera
2007-08-10, 02:31
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbl
hmm, vadåra?

japp exact kommer inte ihåg vilka det var men det finns flera receptfria medeciner för det på apoteket. den jag tänkte på specifikt heter samma i hela eu var ett tag sen nu så kommer fan inte ihåg vilken det var men fråga på apoteket.

och kom ihåg man använder aldrig kondomer.

men som sagt det är lite väll avancerat för en sån minimal mängd med något som det eventuelt inte finns så mkt intresse för tullarna att undersöka närmre endå ,, nu besitter jag ingen kunskap alls om hur tullen i ex-jugoslavien arbetar men tror inte dom skulle undersöka dina tabletter endå om det rör sig om en sån minimal mängd ,, vill du va lite "safe" o slippa gräva i bajset sen så som sagt klämm dom mellan skinkorna , det finns nog ett antal personer runt om i sveriges kåkar just nu som säkert har ett paket mellan skinkhalvorna hela dagarna så det är endå beprövat .. om du nu inte är en trådsmal 50kgs pinne då.
Citera
2007-08-10, 14:53
Medlem
smokevatr: Varför hävdar du att kondomer inte används vid knarksmuggling? Jag frågar bara av rent intresse. Man har ju sett/hört om det massor av gånger (på film, läst artiklar i tidningar och biografier av folk som suttit i t ex thailändska fängelser, hört polis/tull prata om det mm) genom åren. Och ja: jag vet att man inte ska tro på allt man läser/hör/ser på film men jag skulle ändå vilja veta hur du kan vara tvärsäker på att det är lögn. Tänkte om det finns någon logisk förklaring till det du påstår, som att kondomer fräts sönder snabbt pga att de är så tunna eller liknande? Som sagt, påstår inte att du har fel, undrar bara av intresse.

Till trådskaparen: du nojar för mycket, anser jag. Lägg pillren i handbagaget tillsammans med ett gäng receptfria mediciner typ Alvedon, Immodium + lite plåster och sånt. Eller, om du vill vara 100% säker, tejpa fast på icke synligt ställe som de andra har föreslagit... att svälja 10 Xanor för att smuggla dem inom Europa är rätt mycket overkill i mitt tycke.

Om du ska ta med dig något TILLBAKA till Sverige kan det däremot vara läge att vara mer försiktig än när du ska ut ur landet eftersom tullen ibland kan vara jävligt "intresserade" av resenärerna som kommer tillbaka hem.
Citera
2007-08-10, 22:07
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marilyn
smokevatr: Varför hävdar du att kondomer inte används vid knarksmuggling? Jag frågar bara av rent intresse. Man har ju sett/hört om det massor av gånger (på film, läst artiklar i tidningar och biografier av folk som suttit i t ex thailändska fängelser, hört polis/tull prata om det mm) genom åren. Och ja: jag vet att man inte ska tro på allt man läser/hör/ser på film men jag skulle ändå vilja veta hur du kan vara tvärsäker på att det är lögn. Tänkte om det finns någon logisk förklaring till det du påstår, som att kondomer fräts sönder snabbt pga att de är så tunna eller liknande? Som sagt, påstår inte att du har fel, undrar bara av intresse.

.
ja känner och har varit i kontakt med en hel del "sväljare" från olika delar från världen främst sydamerika och även av andra anl . men ialf det är väldigt tunt gummi i kondomer och dom är helt enkelt inget bra man använder främst en slags kapslar som i sin tur är inhöljda i en slags svart plast typ el-tejp
i ursprungs länderna o transit länderna tex karibien finns det människor som arbetar som profesionella "packare" då det är förenat med ev dödlig utgång = noll $$$ för upphämtaren så är man mkt nogran med sådant.

har bara fått förklarat för mig av olika personer mer insatta än mig att om någon påstår att den använder kondomer antingen ljuger lr hade tur .. vem vet ja kanske blivit fel informerad tills ja har anl att tro annat så "tror" ja på det ialf
Citera
2007-08-10, 22:16
Medlem
Gravity2s avatar
Jag åkte från Skavsta till London med både 2st 25-burkar Stess och 30st Stilnoct. Allt i förpackning. Hade det i resväskan, rötgengubbarna sade inget heller. Hade iofs intyg på dem med mig, men de frågade inte ens efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in