Flashback bygger pepparkakshus!
2002-07-07, 14:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Enligt Ronny Olovssons krönika idag, söndag, så

Citat:
finns det en svensk manlig sångare, en av landets mest omtyckta, som från flera håll dokumenterats för sitt sjukliga intresse för småflickor.

Jag kanske är lite efter eller så, men nån som vet något? Och ännu bättre, finns det inte nån (relativt pålitlig) hård-skvallersida på internet?
Citera
2002-07-07, 15:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Detta bör vara samme artist som greps för sexuellt utnyttjande förra året, på Flashback antyddes att han varit ute på turné tillsammans med Tito Beltran men mer än så sa man inte och jag lyckades inte lista ut vem det var.
Citera
2002-09-23, 22:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Detta bör vara samme artist som greps för sexuellt utnyttjande förra året, på Flashback antyddes att han varit ute på turné tillsammans med Tito Beltran men mer än så sa man inte och jag lyckades inte lista ut vem det var.

Kom vi någonsin fram till sanningen?
Citera
2002-09-23, 22:52
äldre konto (old)
Ej medlem
pervers

det är tito själv. han var på turne för 1 eller 2 år sedan och då satte han på sin barnflicka som var 15 år, han passade på när frugan var ute på stan med barnen. den turnen blev avbruten efter 2/3 då det kom fram. har för mig att det stod i nån utgåva av flashback i samma veva
Citera
2002-09-24, 08:44
äldre konto (old)
Ej medlem
En sån liten fisförnäm sprätt kan man ju vänta sig sånt av
Citera
2002-09-24, 09:41
Medlem
Peter Harolds avatar
Brottet? Otrohet...

Jo, visst är det Beltran som åsyftas. Och mer finns väl att tilläggas (moi besitter s.k. "inside information" om denne kostymklädde gast...).

Vad jag dock vänder mig mot är att man utpekar honom som sjuklig därför att han "satt på" en 15-årig barnvakt. Vad är brottet? Ja, ni som gastar om att i skall slänga ut alla muslimer borde ta dem i hand - ty det är väl bara denna grupp som har otrohetsbrott inskrivet i sin lag...

Beltran har inte gjort något brottsligt - som inte kommit till allmänhetens kännedom - mer än att han vänsterprasslat. Dom som klagar är nog bara avundsjuka, he he... Sedan kan man alltid ha åsikter om hans personliga karaktär i allmänhet. Det är - om man uttrycker det milt - inget fel på hans ego.

Jag har själv satt på min familjs barnvakt. Jag gör det nästan varje dag. Jag syftar på vår TV-apparat. Satt på den, alltså...

Tack för ordet!
Citera
2002-09-24, 12:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Stort tack för svaret i denna mycket viktiga fråga... anledningen att jag inte kopplade var för att Flashback formulerade sig lite konstigt när de avslöjade identiteten.

Det har hänvisats till Titos böjelser igen nyligen i media, utan namn... det är bara en tidsfråga innan någon av kvällsblaskorna spräcker nyheten.
Citera
2002-09-25, 00:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Peter Harold

Lysande!!!
Citera
2002-09-29, 20:15
Medlem
Hylands avatar
Beskrivningen skulle kunna stämma in på vilken manlig svensk artist som helst. Tippar ändå på Sven Jerring!
Citera
2002-10-06, 19:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är Ken! Det är alltid han...

:P
Citera
2002-10-06, 20:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Tito Beltran talar ut om sexryktena

Scoop-maskinen Daniel Nylhén tar tjuren vid hornen.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,212305,00.html
Citera
2002-10-10, 21:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Hmmm Ronny Olofsson......?? är det inte den filmsnubben, ? blanda ihop två personer., men han har ju själv suttit inne för olaga utnyttjande av minderåring för en massa år sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in