2007-08-08, 04:09
Bannlyst
Ska berätta om det absolut jobbigaste jag varit med om i livet. Skulle vilja påstå att jag är rätt erfaren när det kommer till psykadeliska droger då jag testat det mesta och har många lyckade resor i ryggsäcken.

Denna dag va inte alls planerad att trippa på utan vi tanken va att vi skulle iväg på en fest och skulle därför sticka och hämta lite tjack dock så blev det problem och vi besämde oss då för att köpa en varsin micro dott istället. Jag borde ha tänkt mig för bättre då jag inte hade sovit på 2 dygn samt tryckt i mig lite saker ur medecin skåpet under dessa 2 dygn samt inte ätit något på över 12 timmar.

Iaf.. Kommer hem till mig och vi lägger oss i sängen och drar på en film på datorn samtidigt som vi droppar dotten. Det hinner inte gå mer än 15 minuter innan jag känner ruset börjar komma och det går riktigt jävla snabbt. Inom de nästkommande 10 minutrarna börjar jag förlora allt kontakt med världen och kan inte skillja på värkligeheten och det som händer i filmen utan tror att det händer på riktigt.

Försöker i detta skede lugna mig själv men detta misslyckas totalt och ruset forsätter att öka, Får lite panik och slår igen skärmen på min laptopp då jag håller på förvinner helt och tankarna börja gå åt att jag kommer aldrig att klara mig igenom detta. Jag kan inte se någonting för det är som att ha ett stretoskåp.. i ögat och 10 000 volt i skallen. Inte de vanliga vågiga lsd ruset man är van vid direkt. Min polare som inte känner av något ännu ser på mig att jag har det rätt jobbigt och jag överväger starkt flera gånger att be honom ringa en ambulans för så jävla illa va det.

Vid detta skede har det bara gått ca:30 minuter av trippen och jag vet att jag har en väldigt lång tid framför mig att kämpa igenom samtidigt som jag igentligen hela tiden bara vill ringa en ambulans som så att de skulle få söva mig eller dylikt.

Trippen forsätter i samma anda i ca: 1 timme till och jag är så extremt jävla nära att flippa ur totalt flera gånger då jag värkligen har panik över att inte en kunna röra mig som jag vill eller kunna se någonting utan all bara flög och hoppade omkring. Jag vet inte vad jag heter eller alls vem jag är och har absolut ingen tid uppfattning. Tror vid 1 tillfälle att det brinner i mitt rum och känner värkligen hur det bränns över hela kroppen.

Kommer ihåg att jag tänker att om jag överlever detta så kommer jag aldrig någonsin åter bli normal i skallen igen.

Överlevde dock och är normal i huvudet förutom att jag hade extrem huvudvärk i 3 dagar.

Meningen är inte att försöka skriva en vällskriven rapport utan mer bara varna folk för vad som kan hände om man inte tänker sig för.
För om man trippar mycket så kommer man för eller senare att få en sne tripp tyvärr och det är inte trevligt någonstans. Har tidigare droppar 4 lappar lsd av riktigt bra kvalite vid samma tillfälle och det va inte ens i närheten av ruset jag fick av detta. 2-cb är inte heller i närheten och ja inte av någon sorts svamp heller.

Tyvärr så kan man inte på något sätt förstå hur en riktigt jävla snetripp är om man inte har upplevt det själv. Ni som har , Ni förstår =/
Citera
2007-08-08, 05:23
Medlem
BrrakBrraks avatar
Ja? Snetrippar är jobbiga. Bra varning.

Men seriously så kanske det hade varit bättre om du berättade mer om vad som hände så man kan få mer insyn i situationen och frukta den än att bara läsa "det var jobbigt sen blev det mer jobbigt"
Citera
2007-08-08, 05:28
Bannlyst
Sjukt fjantig snedtrip i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här