Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gipzy
Förlåt om tråden är lite onödig, jag vet inte.
Men tänkte, finns det några sidor som säljer hallucinogener i sverige? Hällst svamp och/eller kaktus.

Eller finns det överhuvudtaget någon sida som säljer mot postförskott är min största fråga, då jag inte vill bäställa annars, jobbbigt att typ ingen sida tar postförskott, vet ni någon, som ni dessutom vet att sidan är seriös?

Nu vill jag inte vara den som klagar men -

är
du
retarderad?

Är det någon annan på hela flashback som inte förstår varför kaktus och SVAMP inte säljs _postförskott_ från en SVENSK sida? för isåfall så föreslår jag att ni hoppar från en bro

Jag menar svamp som är superlegalt i sverige borde ju absolut säljas genom POSTFÖRSKOTT från ett SVENSKT företag där adressen till företaget som säljer den legala svampen är synlig och posten har full kontaktinformation med företaget vilket är skitbra eftersom polisen inte kan få tag i dem då.

Förresten så finns det en stor tråd som behandlar ämnet internetshoppar, just av den anledningen att man ska posta frågor om internetsidor som säljer droger i den tråden.
2007-08-08, 17:08
Medlem
Trollishs avatar
Azarius kan man köpa från med postförskott om man beställer för med än 50 euro.
2007-08-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Azarius kan man köpa från med postförskott om man beställer för med än 50 euro.

Azarius skickar sällan/aldrig ut sitt postförskott, jag har en order liggande där på 3000kr som aldrig skickades ut, samma sak gäller för en del av mina RL vänner - även andra på flashback har hävdat att dem fått responsen av azarius när dem skickat mail till dem angående "varför deras cod" inte anländer är för att dem inte ens skickar COD hit egentligen utan att det är anpassat för NL och dylikt.
2007-08-08, 17:31
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philippp
Azarius skickar sällan/aldrig ut sitt postförskott, jag har en order liggande där på 3000kr som aldrig skickades ut, samma sak gäller för en del av mina RL vänner - även andra på flashback har hävdat att dem fått responsen av azarius när dem skickat mail till dem angående "varför deras cod" inte anländer är för att dem inte ens skickar COD hit egentligen utan att det är anpassat för NL och dylikt.

Jag har beställt två growboxar med cod och båda kommit fram en vän har också fått sitt, dock så var det några år sedan så dom kasnke slutat med det nu.
2007-08-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Jag har beställt två growboxar med cod och båda kommit fram en vän har också fått sitt, dock så var det några år sedan så dom kasnke slutat med det nu.

ah I see, då är det befogat att du säger så - men som sagt du är en av de lyckliga få (eller så kan det vara som du säger vilket låter väldigt troligt, att dem helt enkelt inte gör det längre)
2007-08-08, 20:03
Medlem
nagarutus avatar
ähh, gör som normalt folk, handla ditt knark av kriminella!
2007-08-14, 12:35
Bannlyst
WP säljer hallukakrusar mot postförskott.
2007-08-14, 13:13
Medlem
2500s avatar
Sidor som säljer kaktus finns. Men de kaktusarna är nog inte de starkaste eftersom de är gjorda för att vara en dekoration. Hittade någon svensk sida där en kille hade 100 tals sorter bland annat peyote
2007-08-14, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Sidor som säljer kaktus finns. Men de kaktusarna är nog inte de starkaste eftersom de är gjorda för att vara en dekoration. Hittade någon svensk sida där en kille hade 100 tals sorter bland annat peyote

Var det WP du hittade?
2007-08-14, 17:40
Medlem
gipzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpliffenNr1
Var det WP du hittade?

Vad är WP för sida då ? PM kanske om ni inte vill skriva i tråden
2007-08-15, 05:42
Medlem
Kuyichis avatar
Finns en särskilt tråd avsedd för det här... Låst. / mod