Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-08, 00:39
Medlem
gipzys avatar
Förlåt om tråden är lite onödig, jag vet inte.
Men tänkte, finns det några sidor som säljer hallucinogener i sverige? Hällst svamp och/eller kaktus.

Eller finns det överhuvudtaget någon sida som säljer mot postförskott är min största fråga, då jag inte vill bäställa annars, jobbbigt att typ ingen sida tar postförskott, vet ni någon, som ni dessutom vet att sidan är seriös?
2007-08-08, 00:45
Medlem
JohnMiltons avatar
Kort och gott: nej.
2007-08-08, 00:55
Medlem
piratkaptens avatar
Enda anledningen jag kan tänka mig till att man bestämt måste använda sig av postförskott är att man inte fyllt arton år ännu, och därför inte kan betala på annat sätt.
Att du inte heller kan stava till "helst" får dig inte heller att verka äldre.
..Och du vet säkert redan att Fb har 18årsgräns.

Tillbaka till din fråga: Nej.
2007-08-08, 01:00
Medlem
muxxor918s avatar
Han kanske inte gillar att betala med kort helt enkelt, ifall kanske inte sakerna kommer så står man där och har slevat in 300kr kanske inte så kul...
2007-08-08, 02:45
Medlem
piratkaptens avatar
Ingen större risk om man använder sig av någon välkänd affär.
2007-08-08, 09:00
Medlem
frank_pes avatar
Men han kanske bor hemma hos föräldrarna och inte vill att brevet kommer dit.
2007-08-08, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Men han kanske bor hemma hos föräldrarna och inte vill att brevet kommer dit.

Avin kommer ju hem i vilket fall som helst.
2007-08-08, 10:55
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Avin kommer ju hem i vilket fall som helst.
Sant men på avin brukar man inte kunna lista ut vad beställningen skulle kunna innehålla och personen som den står på måste väl lösa ut paketet?
gipzy Smartbar Sweden tror jag säljer via postförskott men dom har inte så mycket, HBW-frön är väl det roligaste i form av hallucinogent.
2007-08-08, 11:32
Medlem
gipzys avatar
Ja, jag bor fortfarande hemma, och det är en av anledningarna.
Dessutom gillar jag inte betala med kort, även om det är en möjlighet, men med tanke på att jag fortfarande bor hemma så är det inte en så bra ide.
Och ja, avi lär morsan se, men det har jag alltid lyckats komma på att det är till nånting annat, typ nån pipa lr kläder eller till en polare osv osv.

Men okey, ingen sida säljer mot postförskott? undra varför :S

EDIT. Eventuella stavfel har ingenting med ålder att göra, skulle en 17 åring skriva så mycket sämre än en 18-19 åring? Dysleksi finns det nått som heter också
2007-08-08, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gipzy
Ja, jag bor fortfarande hemma, och det är en av anledningarna.
Dessutom gillar jag inte betala med kort, även om det är en möjlighet, men med tanke på att jag fortfarande bor hemma så är det inte en så bra ide.
Och ja, avi lär morsan se, men det har jag alltid lyckats komma på att det är till nånting annat, typ nån pipa lr kläder eller till en polare osv osv.

Men okey, ingen sida säljer mot postförskott? undra varför :S

EDIT. Eventuella stavfel har ingenting med ålder att göra, skulle en 17 åring skriva så mycket sämre än en 18-19 åring? Dysleksi finns det nått som heter också

Buhu, jag har dyslexi, stackars mig.

Skaffa ett jobb och klipp dig, din jävel!
2007-08-08, 14:51
Medlem
Överlag en rätt dum idé att köpa knark på postförskott. Hämta paket etc. Då är det ju uteslutande så att DU har hämtat ut paketet - till skillnad från om 'nån' beställt nått till din brevlåda.
2007-08-08, 15:32
Medlem
frank_pes avatar
Enda lösningen som jag ser det är att han skaffar en postbox, eller har någon som vill få hem paketen till sig. Man kan ju göra banköverföring eller skicka pengar i kuvert i stället för kontokort.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in