Eftersom jag enligt det smittade svamphotellet "häckar" i denna tråd än så får jag väl lov att lägga ett litet "ägg" så hon varjefall fick det rätt för en dag.
Jösses i min låda att ni skulle få rätt ni som siade om att Farmor var med ankunge! Jag kan inte annat än tycka att det är beklagligt, stackars barn. Ibland är det riktigt tragiskt att barn inte kan välja sina föräldrar själv.
Hur ska det gå med en mor som inte varit kapabel att ta hand om sina två första? Finns det nåt skvaller eller kanske tom faktum som beskriver Snutts förmåga att fostra barn? Tänk om båda är lika värdelösa...?
Det kanske inte är så fel med ankliknelsen om man bortser från den uppenbara orsaken - läpparna. I fåglarnas värld dröjer det inte länge förrän mamman kastar ut sina barn ur boet och de får klara sig själva. I Farmors fall har hon lyckligtvis haft två till synes ordentliga pappor till sina barn så de har kunnat fånga ungarna i fallet. Hur ska det gå den här gången?
Det sägs att vishet kommer med åldern men frågan är om det inte är kört för henne vad gäller det - en graviditet är bevis nog anser jag.
Jag såg när jag skummade igenom tråden att det funderades på vad den lilla skulle komma att heta. Om det blir en kille så blir det säkert nåt trendigt som Liam, William eller varför inte Bobby? Kanske det till och med funderas på Stian för att fullborda cirkeln runt bondgården?
Jag gissar på att den lilla tittar ut den 6 oktober. Farmors antagonist Gynning fyller då så det skulle vara lite småroligt om det blev så. Dessutom fyller jag själv då och det är väl få som undgått vad jag tycker om Farmor.
Hej på er alla och tack till er som frågar efter mig! Har mkt här nu och har samtidigt hamnat lite i off-läge vad gäller aktivitet på FB, ni vet - det går i vågor. Sköt om er!
.