2009-02-05, 11:28
Bannlyst
"det ända jag tänker på är mitt program och mina barn" (ända mot ända...?)

ska tok-sova och hoppas (försök att undvika säskrivning?)

några möten idag, till kemtvätten och betala räkningar! (Betalar hon räkningar hos kemtvätten?)

mötet med min livs coach Maria (mitt livs coach eller min "livscoach"? - vilken sjuk bransch förresten!)

Jag skickar faktura.
2009-02-05, 11:52
Medlem
mellys avatar
Oj oj oj
Hon tänker på sina barn , men saknar sina vänner som hon inte har träffat på länge !!!
Vad menar hon med vänner ?? vilka ??
Senast redigerad av melly 2009-02-05 kl. 12:22.
2009-02-05, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvmd
Dagens agenda
Linda Rosing, 2009-02-05 08:09
Som vanligt går morgonen alltid i snabb fart, ska på några möten idag, till kemtvätten och betala räkningar! Sedan blir det inspelning som börjar på eftermiddagen. Det första på dagens agenda är mötet med min livs coach Maria. Hon behöver verkligen peppa mig idag!

Måste förbereda middagen, inspelningen kommer att bli väldigt väldigt sen. Nu börjar närma sig slutet av programmet!

Och så kanske det äntligen blir lite vinter, det snöar som fullt här. Kram kram, lovar att jag ska bli bättre med bilder!
Inte ett ord om någon romantik. Bara slit och släp!
2009-02-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ska sova snart!
Linda Rosing, 2009-02-04 22:49
Är helt sliten efter dagens inspelning! Ringde min kompis Fredrik och vi åt middag där han bor, vi snackade om allt mellan himmel och jord. Har jobbat så mycket under den senaste perioden så att det ända jag tänker på är mitt program och mina barn. Har inte hunnit träffa mina vänner under den sista tiden men de vet att jag älskar dom! Även fast jag har umgåtts med Bobby och Alex så har det ju ändå varit jobb. Ligger i sängen och har tittat på Made in Sweden och The Tudors! Ska tok-sova och hoppas att jag drömmer om allt det underbara jag har upplevt under mitt program.. Jag vet att jag måste bli bättre på att använda kameran och ladda upp bilder. Man tänker alltid att nästa dag så ska det bli!! Som vanligt nu förtiden så blir det inspelning hella dagen imorgon, och jag måste verkligen säga att jag tycker det är så kul!! puss och godnatt!
Ja Linda är ju bra på inspelning. Det visade hon i The Bitch Tour.
Hon borde nog bli en inspelare.
2009-02-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ringde min kompis Fredrik och vi åt middag där han bor, vi snackade om allt mellan himmel och jord. Har jobbat så mycket under den senaste perioden så att det ända jag tänker på är mitt program och mina barn. Har inte hunnit träffa mina vänner under den sista tiden men de vet att jag älskar dom! Även fast jag har umgåtts med Bobby och Alex så har det ju ändå varit jobb.

Stackars Linda som inte hinner med annat än jobb och barn!

Hur många barn är det nu hon har boende hos sig på heltid...
vänta lite, låt mig tänka...
Och när var det senast hon hade möjlighet att tex tillbringa en hel "soft-måndag" med en kompis,
eller bara gå på bio en kväll... eller mingla med sina vänner på fest... ???
Det måste ha varit evigheter sedan!
2009-02-05, 18:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Stackars Linda som inte hinner med annat än jobb och barn!

Hur många barn är det nu hon har boende hos sig på heltid...
vänta lite, låt mig tänka...
Och när var det senast hon hade möjlighet att tex tillbringa en hel "soft-måndag" med en kompis,
eller bara gå på bio en kväll... eller mingla med sina vänner på fest... ???
Det måste ha varit evigheter sedan!

"En natt i Trosing".

Jobbigt jobb hon har, PorrPatsy!

Att ligga på rygg, menar jag!

Kanske ska se dating med karlar som ett jobb, jag med?
Fast på min tid kallades sådant för att vara "glädjeflicka". Nu kallas det för att "finna kärleken via TV"!

Tänk så konstigt det kan bli!
2009-02-05, 23:10
Medlem
joyces avatar
Jag såg monstret igår på den lokala bykrogen!!!

Citat:
Ska sova snart!
Linda Rosing, 2009-02-04 22:49
Är helt sliten efter dagens inspelning! Ringde min kompis Fredrik och vi åt middag där han bor, vi snackade om allt mellan himmel och jord. Har jobbat så mycket under den senaste perioden så att det ända jag tänker på är mitt program och mina barn. Har inte hunnit träffa mina vänner under den sista tiden men de vet att jag älskar dom! Även fast jag har umgåtts med Bobby och Alex så har det ju ändå varit jobb. Ligger i sängen och har tittat på Made in Sweden och The Tudors! Ska tok-sova och hoppas att jag drömmer om allt det underbara jag har upplevt under mitt program.. Jag vet att jag måste bli bättre på att använda kameran och ladda upp bilder. Man tänker alltid att nästa dag så ska det bli!! Som vanligt nu förtiden så blir det inspelning hella dagen imorgon, och jag måste verkligen säga att jag tycker det är så kul!! puss och godnatt!
2009-02-05, 23:23
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Jag såg monstret igår på den lokala bykrogen!!!

Om hon käkar spagetti far ju tanken osökt in på hur en binnikemask skulle se ut om den var på väg in......
2009-02-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
"En natt i Trosing".

Jobbigt jobb hon har, PorrPatsy!

Att ligga på rygg, menar jag!

Kanske ska se dating med karlar som ett jobb, jag med?
Fast på min tid kallades sådant för att vara "glädjeflicka". Nu kallas det för att "finna kärleken via TV"!

Tänk så konstigt det kan bli!

Inte alls konstigt, världen äldsta yrke kräver sin tid av dygnet. Jag undrar vilket yrke Linda har egentligen som gör att det inte finns normalt med tid för barnen.
2009-02-05, 23:30
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Om hon käkar spagetti far ju tanken osökt in på hur en binnikemask skulle se ut om den var på väg in......
Ewww Mae. nu kommer jag få mardrömmar.
2009-02-06, 00:21
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Inte alls konstigt, världen äldsta yrke kräver sin tid av dygnet. Jag undrar vilket yrke Linda har egentligen som gör att det inte finns normalt med tid för barnen.

Sitt favvojobb-sig själv!

Produktplacering kräver sin kvinna, och eftersom produkten är henne själv, så är hon sig själv närmast!

Barn stör, och en tonårsjänta kan ju ta bort fokus från objektet. Och då blir det jobbigt att vara Linda Rosing!

Så, Linda Rosing har inget yrke. Hon har sig själv!

Och det är bråttom med att göra sig till ett rikstäckande mähä, för tiden går!
Inte ens Trosing kan stoppa tiden!
2009-02-06, 00:31
Medlem
Från Erwiks blogg:

Ur frågelådan, 2009-02-05:

Citat:
Hur mycket tjänar du/din blogg, på samröret med linda?

Svar: Inte en krona.

Fråga 2: Civilstånd?

Svar: Singel som det ser ut nu.

Tycker du att BB-reprisen är bra?

Svar: Jag tycker att det är ett smaklöst initiativ från TV400.

Fråga: Vem var det som beställde strippan till linda?

Svar: Meral Tasbas

Inte en krona?
Smaklöst med repriser, eller smaklöst med Big Brother?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in