Feminsitkarriären slogs upp ganska stort i pressen... i några dagar...
Men att när Linda Rosing säger att "-jag är feminist" är ungefär lika trovärdigt som om jag skulle säga "-nu är jag lesbisk".
Eller att jag skulle säga att jag har kommit ut ur garderoben och kommit fram till att jag varit Djurgårdare i smyg hela mitt liv.
Några gamla citat från BB03 tiden.
"Jag sökte hit för att vara för mig själv ett tag."
"Jag är blyg som en tonåring... och jag beter mig som en sån..."
"Men om man går in och har sex i bikten då kan de inte ta med det. Om vi är nakna där inne så kan de inte sända det"
"Det är maskar! Såna som kryper på gatan när det regnar!"
"Linda:
-Va? Har ni limousiner i Luleå.
Micke
-Hmm.. ja de har vi.. du är en sån insnöad stockholmska
Linda:
-Amen asså.. ja skojade bara, jag vet ju att ni har bilar... och rödljus.. och sånt.."
”Jag är ju inte direkt typen som är med i dokusåpor...”
"Man blir brun i bastun - det är det bästa."
"Jag gillar att tänka. Jag tycker det är kul."
"Jag behöver inga ögonskydd när jag solar solarium, jag är så van"
"Jag fick inflammation i silikonet"
"Vi måste se till att skärpa oss mellan 19 och 20 för då sänds programmet!"
Micke och Linda i bikten:
Micke: Jag vill veta hur du tänker.
Linda: Jag tänker ingenting!
"Ja, det är äkta silikon alltså.. jag har kompisar som lägger in inlägg. så min är äkta."
"Fan va ont ja har i munnen...... ja får de när ja solar"
"Dom hör allt man tänker"
"Säg det inte till nån, men jag är helt CP, om jag fick välja skulle mitt liv bara bestå av att knulla."
"Tror du dom filmar när jag visar pullan?"
Danne till Linda när hon är på väg att tugga i sig den sjätte äggmackan:
"Fem äggmackor! Och nu en sjätte! Det skulle ju fan inte ens en fullvuxen lastbilschaufför få i sig!"
Linda bad Christian vara tyst för hon kunde inte sova.
Christian: Vad i heeeelveteee snackar du för skit! I en heeeel jääääävla veeecka föööörsöökte jag sova därinne medan du låg ååååå knuuuulladeee sååå det duuunka i väggarna! å nu vill du att jaaaag skaaaa vaaaa tyyyyst! FY FAAAAAN Lindaaaa!"
"Jag tror jag och Jonas kommer att ha en del intressanta diskussioner. Jag brukar själv vara kristen ibland".
Nu ska vi komma ihåg att Emirates inte är vilket djävla tattarbolag som helst. Det är ett bolag som har som image att vara bäst och lyxigast. Om hon nu blir dömd för ringa narkotikabrott så finns det inte en chans i helvete att hon får jobba i Dubai, ett emirat där västerlänningar får dricka sprit på nåder i speciella barer och där man förmodligen blir inlåst bra länge (eller värre) om man blir ertappad med narkotika.
En halvbekant jobbar som flygvärdinna för Emirates. Hon sökte när de annonserade för ett antal år sedan. Hon kallades till tre eller fyra intervjuer och fick genomgå div olika stresstester, språktester etc. Dessutom var inga tjejer över 25... Odömda skulle de också vara jajamensan, så som cc säger.. good luck...
En halvbekant jobbar som flygvärdinna för Emirates. Hon sökte när de annonserade för ett antal år sedan. Hon kallades till tre eller fyra intervjuer och fick genomgå div olika stresstester, språktester etc. Dessutom var inga tjejer över 25... Odömda skulle de också vara jajamensan, så som cc säger.. good luck...
räcker det med att kunna engelska eller bör man kunna nåt mera språk?
Eller att jag skulle säga att jag har kommit ut ur garderoben och kommit fram till att jag varit Djurgårdare i smyg hela mitt liv.
Några gamla citat från BB03 tiden.
"Jag sökte hit för att vara för mig själv ett tag."
"Jag är blyg som en tonåring... och jag beter mig som en sån..."
"Men om man går in och har sex i bikten då kan de inte ta med det. Om vi är nakna där inne så kan de inte sända det"
"Det är maskar! Såna som kryper på gatan när det regnar!"
"Linda:
-Va? Har ni limousiner i Luleå.
Micke
-Hmm.. ja de har vi.. du är en sån insnöad stockholmska
Linda:
-Amen asså.. ja skojade bara, jag vet ju att ni har bilar... och rödljus.. och sånt.."
”Jag är ju inte direkt typen som är med i dokusåpor...”
"Man blir brun i bastun - det är det bästa."
"Jag gillar att tänka. Jag tycker det är kul."
"Jag behöver inga ögonskydd när jag solar solarium, jag är så van"
"Jag fick inflammation i silikonet"
"Vi måste se till att skärpa oss mellan 19 och 20 för då sänds programmet!"
Micke och Linda i bikten:
Micke: Jag vill veta hur du tänker.
Linda: Jag tänker ingenting!
"Ja, det är äkta silikon alltså.. jag har kompisar som lägger in inlägg. så min är äkta."
"Fan va ont ja har i munnen...... ja får de när ja solar"
"Dom hör allt man tänker"
"Säg det inte till nån, men jag är helt CP, om jag fick välja skulle mitt liv bara bestå av att knulla."
"Tror du dom filmar när jag visar pullan?"
Danne till Linda när hon är på väg att tugga i sig den sjätte äggmackan:
"Fem äggmackor! Och nu en sjätte! Det skulle ju fan inte ens en fullvuxen lastbilschaufför få i sig!"
Linda bad Christian vara tyst för hon kunde inte sova.
Christian: Vad i heeeelveteee snackar du för skit! I en heeeel jääääävla veeecka föööörsöökte jag sova därinne medan du låg ååååå knuuuulladeee sååå det duuunka i väggarna! å nu vill du att jaaaag skaaaa vaaaa tyyyyst! FY FAAAAAN Lindaaaa!"
"Jag tror jag och Jonas kommer att ha en del intressanta diskussioner. Jag brukar själv vara kristen ibland".