2009-10-02, 16:13
Medlem
Moff .. es avatar
Ett nyfött barn i en vagn som Ankan skruvat ihop! Voine voine
2009-10-02, 16:21
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Då är det tur att det står så här i monteringsinstruktionerna.

Citat:
Hopsättningen av Bugaboo görs:
- utan barn i stolen eller liften (såvida inte annat anges)
2009-10-02, 16:32
Medlem
Tagelapas avatar
Mitt tips är att Kevin får ihop den själv medan mommie dearest står bredvid
storögd och bredläppad.
2009-10-02, 16:39
Medlem
m68s avatar
Citat:
Märkligt hur det har blivit nuförtiden ..
Jag har då aldrig monterat ihop någon barnvagn jag köpt. Bara rullat ut från affären.
Så det med hemkörning verkar väl inte såå himla eftersträvansvärt.
Men det kanske är billigare att skruva ihop själv?

Nä inte jag heller, sist var för 2 år sedan så.

När hon nu har köpt en sådan exklusiiivvagn så det minsta borde ju vara att den är ihopmonterad och givetvis en stor röd rosett på.
2009-10-02, 16:55
Medlem
Callass avatar
Citat:

Och Ankan har visst redan fått sitt "lämplighetsintyg"
så snart (när hon fått sitt körkort hemlevererat) kan hon köra runt både vagn och unge, och fan och hans moster i något stooort fordon. Voine, voine, voine. Förmodligen kommer det inte att gå obemärkt förbi när hon ska fickparkera sin sprillans nya Audio Q7 i Stockholms innerstad tex.
2009-10-02, 17:03
Bannlyst
Jag tycker att det är roligt och uppfriskande när Mamub och Reijdar kommer in och rättar upp i leden lite.

Blir lite enformigt med enbart mae och hennes följesslagare som bara
säger -Ja Mae du har rätt.
Inget ont om Mae, jag gillar henne också, till och från, men det behövs lite mer ibland.

Angående larmet. Jag har en bekant som varit dörrknackare för företaget Rosingskan handlat av. Inga konstigheter där inte.
De säljer dock inga järngrindar. Men det är kanske en inredningsdetalj till hallen? Eller så är det Mae som är "hotet" ? Och ska motas i grind.

Hemleverans har jag fått massor av gånger utan att vara det minsta känd eller ökänd. Inga konstigheter där heller, man klickar bara i en ruta och betalar typ en 500-ing extra. Och ja, det kan ske på en helg. Jag fick min soffgrupp på en lördag av samma leveratör som Linda, tänka sig!

Nu skulle jag vilja rota mer i vem användaren peterosv. egentligen är?
Vad tror ni?
Vem är killen med bloggen, där han skrev att Peter bjudit in tre tjejer till hans rum?
Det här är ju FB för f-n.

Gokväll.
2009-10-02, 17:29
Medlem
Boopidoos avatar
Killen som berättade om Schnutts bravader heter Markus Tiburzi och är en mycket duktig fotograf.
Inget konstigt alltså (inget alias eller nick) ......och just därför blir han väldigt trovärdig.
2009-10-02, 17:32
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Killen som berättade om Schnutts bravader heter Markus Tiburzi och är en mycket duktig fotograf.
Inget konstigt alltså (inget alias eller nick) ......och just därför blir han väldigt trovärdig.
Varför det? För att folk som skriver ut sitt rätta namn alltid talar sanning? Konstigt att vissa säger att Linda ljuger hela tiden då? Eller är det så att Linda Rosing är ett nick egentligen? Ja det förklarar ju saken.
2009-10-02, 17:37
Medlem
z2joiss avatar
Jag fick bara en tanke. Borde inte Carl-Philip och Linda bli ett radarpar tillsammans? Tänk så många porschar de skulle kunna krocka under övningskörningen på Drottningholm. Och tänk så många djupa tankar de skulle kunna dela innan de kröp till kojs.

- Fille?
-Mmm
-Hur långt har du läst?
-Eh, jag är på sidan 1 och 7.
- Åh, då har du hunnit längre. Jag är bara på sidan 18.
- Men Linda, varför läser du alltid Kamratposten bakifrån? Då har du ju redan läst Kropp och Knopp när jag kommer dit.
-Aaa, tenkte inte på det. Flåt.
2009-10-02, 17:50
Bannlyst
Det som är liiite märkligt är att Snutt (som han kallas här) är ganska gamal nu. Och då borde vara lite mer sofistikerad i sina otrohetsaffärer, kan man väl tycka?
Att som halvkänd gå runt och fråga tre brudar om rumsligt umgänge är ju inte så smart. Och enligt bloggaren så MÅSTE det ju vara flera förfrågningar under kvällen.
Hur VET vi att denna bloggare är seriös?
VAD vet vi om honom?
Tycker vi om honom för att han fotograferar fina bilder eller kommer med skvaller om Bionda?

Linda är ett märkligt fenomen.
Men tråden är märkligare.
Just nu verkar hon ju faktiskt ha landat, på sitt vis.
Den intressanta i det här läget är ju den så kallade "snutt".
Fast den tråden verkar ju död..............
2009-10-02, 17:50
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Se där, riktigt skvaller Det är det få som kan åstadkomma i denna tråd. Men jag tycker hon ser fasligt smal ut för att ha gått upp ens 23 kilo så man undrar vart det lagt sig i så fall.

På tal om skvaller, jag försökte presentera exmaken Håkan Rosings facebook för ett tag sen men alla var för upptagna med att klippa och klistra. Här är den, öppen för alla http://www.facebook.com/profile.php?id=664841157 Intressant att se vad det är för en person tycker jag.
Huset tänkte jag först var i Tyresö, men vet nu att det är där han bor på Notudden i Västerås.

Att man kan kontakta Håkan Rosing via Facebook har varit känt länge i tråden.
Riktigt skvaller om var han bor också...

https://www.flashback.org/showpost.php?p=13145672&postcount=5995
https://www.flashback.org/showpost.php?p=11968095&postcount=2425

Men du vet alltså att han inte alls bor i Tyresö - utan i Västerås? Eller menar du att Tyresö ligger på Notudden i Västerås?

Undrar isåfall vem Kevin är hos i veckorna, när inte Mamma Rosing har honom? (Hans skola ligger väl fortfarande i Tyresö, Stockholms län?)
Men mest undrar jag var Herr Rosing bor pga att vi letar tomt, bla i Tyresö, och helst inte vill hamna i dåligt sällskap...
2009-10-02, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Det som är liiite märkligt är att Snutt (som han kallas här) är ganska gamal nu. Och då borde vara lite mer sofistikerad i sina otrohetsaffärer, kan man väl tycka?
Att som halvkänd gå runt och fråga tre brudar om rumsligt umgänge är ju inte så smart. Och enligt bloggaren så MÅSTE det ju vara flera förfrågningar under kvällen.
Hur VET vi att denna bloggare är seriös?
VAD vet vi om honom?
Tycker vi om honom för att han fotograferar fina bilder eller kommer med skvaller om Bionda?

Linda är ett märkligt fenomen.
Men tråden är märkligare.
Just nu verkar hon ju faktiskt ha landat, på sitt vis.
Den intressanta i det här läget är ju den så kallade "snutt".
Fast den tråden verkar ju död..............

Hur sofistikerade var tjejerna på det där stället som skryter om att de inte var nog slampiga att tacka ja till ett ligg med Snutt.

Sen kanske han har sagt nåt i den vägen, men hur vet man att han menade det och inte strök fansen medhårs för att de kråmade och ville ha ett erbjudande om att ligga med "stjärnan" i bandet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in