Jag minns hur LR i sin senaste sexdokusåpa (för mindre än ett år sedan) hävdade att bland det viktigaste hos den blivande partnern var att han skulle komma överens med hennes vänner (Bobby och Stian), för dem hade hon daglig kontakt med. Av den anledningen valdes personer som inte trivdes på bögklubbar bort. Men var är "gay-maffian" nu?
Hahaha hur kul som helst. För någon liten stund sen så var det någon som hävdade att Linda sov på Bobbys soffa!
Så det var bara hysteriska spekulationer då, eller har hon kvar Bobby som vän fast han hon inte har det längre.
Precis som det är jättekonstigt att hon blev med barn med någon som hon var ihop med.
Som att hon borde äta surdegsbröd och grovt, mörkt bröd fast hon inte borde äta bröd alls för att hon är laktosintolerant.
Jag älskar den här tråden.
Senast redigerad av Mamub 2009-10-01 kl. 14:10.
Mamub, kan du förklara i vilket syfte du skriver inlägg i denna tråd?
Jag läser den för att jag älskar ointelligenta, idiotiska, menlösa uttalanden som trotsar varje möjlighet att den som säger det har tänkt alls. Och Linda fascinerar mig.
Klart att trollen ska ignoreras. Lite kommentarer just nu från bloggen.
Du som skrev i morse,den har raderads, men hur vet du allt detta du skrev om Peter? typ han s otrohet o ölsinne tro jag attt de va? du hittar bara på.hur kan man skriva så,! patetiska avunsjuka människa.
---------------------------------------------------------------------
Hittar tyvärr inte på. Peters ex Karin och jag har en gemensam bekant som berättat allt. Karin har alltid hållit Peter bakom ryggen för barnens skull men den här vidriga bloggen har gjort att hon inte håller tyst längre. Hon kommer säkert att låta sig intervjuas inom kort.
jajust det 2009-10-01 13:40 Anmäl inlägget
Mmm precis, ränderna går aldrig ur en tiger....är det inte så man säger. En gång misshandlare alltid misshandlare....och tjejer faller för samma sorts killar om och om igen...tragiskt men samtidigt måste man kanske ta sitt ansvar jämtemot sina barn
2009-10-01 13:40 Anmäl inlägget
Historien upprepar sigSnutt var både otrogen mot och gav sig på sin förra fru Karin. Denne man verkar utåt sett trevlig. Och är det också till en början i relationen. Men han måste få bestämma allt, kontrollera allt.
Om allt inte är som han vill så blir han galen. Hans andra stora problem är att han inte kan låta bli att flirta och vara otrogen. Sedan har han både druckit och tagit droger under en lång tid vilket gör att han har väldigt kort stubin och har svårt att kontrollera sin ilska.
Hans snabba tungrörelser, likt en reptils, vittnar om en man som tagit en hel del droger i sitt liv.
-------------------------------------
men fy så hemskt tänk om han flippar ur när den lill får kolik..nä Linda ut me han innan det är för sent och vi får läsa hemska rubrker...akta dig...
2009-10-01 13:37 Anmäl inlägget
Historien upprepar sigSnutt var både otrogen mot och gav sig på sin förra fru Karin. Denne man verkar utåt sett trevlig. Och är det också till en början i relationen. Men han måste få bestämma allt, kontrollera allt.
Om allt inte är som han vill så blir han galen. Hans andra stora problem är att han inte kan låta bli att flirta och vara otrogen. Sedan har han både druckit och tagit droger under en lång tid vilket gör att han har väldigt kort stubin och har svårt att kontrollera sin ilska.
Hans snabba tungrörelser, likt en reptils, vittnar om en man som tagit en hel del droger i sitt liv.
Sabina 2009-10-01 13:36 Anmäl inlägget
Det handlar nog inte om vad man läser i media....utan vissa saker kommer kanske ifrån säkra källor..... tycker synd om Linda faktiskt. Hon är värd något bra här i livet. Kanske skulle tänka mer på människors falskhet och ödmjukhet än om pengar...för det verkar styra hennes liv. Det kan ju ibland bli riktigt fel...
Är det någon som vet vad som fick Snutts första giftemål att haverera? Att han är en obehaglig typ, har jag tyckt länge.
Lustigt att hon fått öppna upp sitt kommentarsfält.
Kan det vara femman som ligger bakom? Och att snutt varit tvungen att böja sig för överheten då det är därifrån Patsys inkomst kommer.
Ser att folk som läser Patsys blogg även läser FB.
Visst är det så att Patsy verkligen denna gång funnit sig en badboy!
Kallas karma. Hon dras till denna sorts män då hon tror att det är sådana hon förtjänar.
Jag tycker det är sorgligt.
Även om hon gått ut med att de är "vänner" sedan ett x antal år sedan, så ser man det man vill se.
Och att personen är mr djävul och mr hyde, är inte lätt o se, då patsys och snutts umgänge endast varit på det ytliga planet.
Och att snutt visat sig från den sida som jag redan skrivit om.
Och det där med vänner....ingen som anser det mysko att hennes bögisar försvunnit?
Och den enda hon har kvar är Bobby. Kan vara för att han fixar hennes hår. Men inte är deras umgänge som förut, inte.
Ryktet går att snutt är allergisk mot bögisar. Han har tydligen bögskräck! Tror att det smittar och vill inte ens sitta bredvid en bög!
Visserligen ett löst rykte, men kan ju förklara dräneringen på Patsys vänner.
Hur han ställer sig till flator, är att visst kan det vara trevligt med två tjejer som leker med varandra! Och de är iallafall inte killar!
Dubbelmoral flödar!
Att den fd fru Basic nog har en massa att förtälja om denne snutt, är jag helt säker på. Hon har, som en av kommentarerna säger, hållt en låg profil för barnens skull.
Att Patsy denna gång kan påstås sitta i klistret, är nog helt rätt påstått.
Om nu denne medlem som skickade mig ett pm hade hållt sina fingrar borta från tangenterna, så hade allt varit frid o fröjd....tror jag.
Eller kan det vara så att sanningen om snutt nu kanske kommer fram?
För visst är det konstigt att en sådan populär grupp är väldigt lite omskrivna och mestadels har spelningar på en mängd suspekta ställen både in och utrikes?
Och när syntes bandet på ZTV eller MTV? Visst kan man skylla på mycket, men visst anser vissa att snutts dagispop är huuur poppis som helst! Varför är de då i princip lagda i frysen? Vad vet vissa som inte kablas ut?
Jag läser den för att jag älskar ointelligenta, idiotiska, menlösa uttalanden som trotsar varje möjlighet att den som säger det har tänkt alls. Och Linda fascinerar mig.
Vi övriga ska försöka sänka oss till din nivå, vännen!
Det blir svårt, men vi ska faktiskt fösöka!
Så att du i din ointelligenta, idiotiska och menlösa lilla värld inte ska behöva känna dig så ensam, menar jag!
Och VI är fascinerade av dina tappra försök att spamma sönder tråden. Men beror nog på att du i din lilla menlösa värld ser ett syfte med detta!
Vad tycker du själv om de frågor du ställer?
Vad anser du om snutts inverkan på Patsys val av vänner?
Vad anser du om Patsys frukostvanor och hur ser du på att i stället för att gå ta bilen ett par kvarter till ett frukostcafe?
Hur ställer du dig till Patsys besök hos sin väninna? Som jag tror är Maggan.
Vad tror du händer efter att bebisen är född? Tror du att det blir husköp i bromma, eller bor de kvar?
Tror du att Snutts exfru tar bladet från munnen och vad tror du om Patsys framtid som körkortsinnehavare?
Jädrans så bråttom de hade! Att hoppa in i bilden och fräsa iväg!
Som den allvetandes Mae så hade det för Patsy varit bra mycket bättre att promenera istället för att åka bild till ett cafe. Speciellt i träningsdress!
Träningsdress! Fint som snus för snutt och Patsy! Är det något nytt under solen att det numer kallas träningsdress och inte träningsställ? Eller helt enkelt det bonniga träningskläder?
(...)
"Vi slängde på oss träningsdressen och hoppade in i bilden och åkte iväg. Det är så mysigt att göra så tycker jag."
Källa: Linda Rosing.http://kanal5.se/web/guest/hem
Undrar om de har matchande träningsoveraller, eller en stooor gemensam?
Blir hursomhelst spännande sedan när hon kan hoppa in i Audio-bilden och köra själv. Nya dimensioner i tillvaron...
Angående träningsplagg:
"Stereotypiska kännetecken för white trash innefattar bland annat låg utbildning (högst en praktisk gymnasielinje), dålig allmänbildning, ett ointresse för alla djupare samhälls- eller kulturfrågor, tidig första graviditet, barn med olika partners, långvarigt bidragsberoende, rökning, alkohol- och ibland drogmissbruk, igenkännande klädsel (vulgärt eller trasiga urtvättade, illasittande träningsplagg etc.) ..."
Jädrans så bråttom de hade! Att hoppa in i bilden och fräsa iväg!
Som den allvetandes Mae så hade det för Patsy varit bra mycket bättre att promenera istället för att åka bild till ett cafe. Speciellt i träningsdress!
Träningsdress! Fint som snus för snutt och Patsy! Är det något nytt under solen att det numer kallas träningsdress och inte träningsställ? Eller helt enkelt det bonniga träningskläder?
Och vad är inte mer storstad äm en frukost på cafe? Själv är jag förr i storstad och käkar frukost hemma!
Jag önskar också Patsy en trevlig dag hos sin väninna! Kan det vara maggan, tro?
Jommer snutt också att träffa väninnan, tro?
För att se att allt går rätt till, menar jag.
Och att inte Patsy får några konstiga griller i huvudet, lixom!
Som att månen är rund och att solen alltid lyser trots att det är molnigt.
Här hos mig i fjollträsk regnar det. Undrar om det regnar hos Patsy och hennes väninna oxå? Synd, för då kan de ju inte titta på väninnans trädgård.
Jag misstänker att den gravida väninnan är en tjej till någon av Snutts vänner tyvärr.
Tyvärr ingen bild på den nya vänninan med barn. Jag är dock inte förvånad.
Citat:
Nu är jag hem kommen från min vännina och hennes söta pojke. Gud vad jag längtar extra mycket efter min bäbis nu när jag har varit där. Jag kunde inte låta bli att gosa och hålla i hennes lille Noel. Han var så söt. Vi pratade förlossning och graviditet och hade rundvandring i hennes villa. Jag är så glad för hennes skull att hon mår bra och har det bra. Det är hon väl värd. Tänk att snart är det min tur att få hålla och gosa med min bäbis. Längtar..........massor!
Nu ska jag och Melissa ta oss ut på stan och shoppa lite.