2009-08-02, 23:19
Medlem
Intressant att "middagen hos Alex och Andreas" inte alls var den intima parmiddag Linda framställde den som. Istället var det tydligen någon sorts kreti och pleti-buffé där Alex bjudit alla sina "vänner" och "kollegor" från finest.se - varav de flesta tydligen inte ens orkade dyka upp.
Med tanke på massinbjudan är det ju också märkligt att före detta parhästen Bobby inte ens var tillfrågad och att Linda inte heller gittes gå.
Verkar vara officiellt slut på den fiiiiiiiiina, lååååååååånga vänskapen.
Linda måste vara en av jordens ensammaste människor. De enda som hon har någorlunda långvarig kontakt med är folk hon är släkt med, och inte ens det går så bra.

Citat från Erwiks blogg: Alla happy gays som ska föreställa mina kompisar men som inte tyckte sig ha tid att komma förbi på ett glas vin trots att vi la till en extra festdag för att de som skulle gå i paraden på lördag också skulle kunna komma men varav inte en enda dök upp på fredagen heller - fuck you very much. Den enda som hade anständigheten att ringa och berätta att han inte skulle hinna var Miss Inga. Bitches.
2009-08-03, 11:10
Medlem
dempa69s avatar
På Onsdag åker vi!
Linda Rosing, 2009-08-03 09:04

Har nyss varit ute på en lång promenad. Underbart väder att promenera i. Idag har jag lite saker som skall fixas innan vi reser till Palma på Onsdag. En sak som jag måste köpa mig idag är en ny bikini. Är det någon som vet vart dom har snygga sådana
2009-08-03, 11:35
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
På Onsdag åker vi!
Linda Rosing, 2009-08-03 09:04

Har nyss varit ute på en lång promenad. Underbart väder att promenera i. Idag har jag lite saker som skall fixas innan vi reser till Palma på Onsdag. En sak som jag måste köpa mig idag är en ny bikini. Är det någon som vet vart dom har snygga sådana

Skulle barnen få följa med den här gången?
2009-08-03, 11:39
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Skulle barnen få följa med den här gången?
Nope....
2009-08-03, 11:57
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Nope....

Va? Nähä!
Men hon har ju yrat om en sååååå underbar semester tillsammans med alllllaaaa barnen. Men det klart......hon sa ju inte vilket år.
2009-08-03, 12:05
Medlem
JoLLyBoBs avatar
Citat:
Va? Nähä!
Men hon har ju yrat om en sååååå underbar semester tillsammans med alllllaaaa barnen. Men det klart......hon sa ju inte vilket år.

Men hon har ju 1 barn med sig i alla fall, det hon inte behöver se efter
2009-08-03, 12:25
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoLLyBoB
Men hon har ju 1 barn med sig i alla fall, det hon inte behöver se efter

Tänkte inte på de'..................
2009-08-03, 12:39
Medlem
En sak jag inte fattar är hur Linda tror att dottern ska klara av skolan i höst?
Innerstadsskolorna har en enormt hög studietakt och väldigt konkurrensinriktade elever och dottern har nyss blivit underkänd i alla ämnen. Hon verkar heller inte direkt vara intresserad av att plugga?
Min äldste son var allvarligt sjuk och borta från skolan i drygt tre månader.
Han är studiebegåvad, motiverad och extremt ambitiös. Trots det var det nära att han fick gå om hela året. Med hjälp av extralektioner och två hjäplärare kom han så småningom ifatt, men det krävdes mycket engagemang och hårt arbete från hela familjen! Det här är Melissas viktigaste skolår och hennes betyg i år kommer att avgöra hela hennes framtid. Hur mycket har Linda satsat på tjejens skolstart i höst? Förutom att skaffa henne en PT och lärt henne gå i horskor?
2009-08-03, 13:00
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
En sak jag inte fattar är hur Linda tror att dottern ska klara av skolan i höst?
Innerstadsskolorna har en enormt hög studietakt och väldigt konkurrensinriktade elever och dottern har nyss blivit underkänd i alla ämnen. Hon verkar heller inte direkt vara intresserad av att plugga?
Han är studiebegåvad, motiverad och extremt ambitiös. Trots det var det nära att han fick gå om hela året. Med hjälp av extralektioner och två hjäplärare kom han så småningom ifatt, men det krävdes mycket engagemang och hårt arbete från hela familjen! Det här är Melissas viktigaste skolår och hennes betyg i år kommer att avgöra hela hennes framtid. Hur mycket har Linda satsat på tjejens skolstart i höst? Förutom att skaffa henne en PT och lärt henne gå i horskor?

Finns det inga särskolor i innerstaden? Med tanke på hur hon uttrycker sig och skriver på sin blogg så tror jag hon skulle platsa i en sådan.
"Min mamma är kändis".........my ass.....snarare ökändis
2009-08-03, 13:04
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Finns det inga särskolor i innerstaden? Med tanke på hur hon uttrycker sig och skriver på sin blogg så tror jag hon skulle platsa i en sådan.
"Min mamma är kändis".........my ass.....snarare ökändis
Melissa tycks tro att man blir någon slags adel och överklass, alltså fiiin, av att bli en "kändis" och bli omskriven i Aftonbladet. Hon har uppenbarligen inte fattat att trots att hennes mamma är en "kändis" så är hon inget annat än ett ointelligent luder, om än ett mycket omskrivet ointelligent luder. Och kommer aldrig att bli något annat än just det...
2009-08-03, 13:08
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Melissa tycks tro att man blir någon slags adel och överklass, alltså fiiin, av att bli en "kändis" och bli omskriven i Aftonbladet. Hon har uppenbarligen inte fattat att trots att hennes mamma är en "kändis" så är hon inget annat än ett ointelligent luder, om än ett mycket omskrivet ointelligent luder. Och kommer aldrig att bli något annat än just det...

Så rätt så rätt....*faller på knä och dunkar pannan i stengolvet.....Allan u Akbar*
2009-08-03, 13:10
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Nja inte direkt intresserad va? Så här skrev Melissa på sin blogg den 17 Juli!
Citat:
jag har flyttat nu iallafall så jag bor hos mamma på heltid, vi har inte fixat skola och sånt än.
så får se om det blir vasa real eller mattéus.
Borde det inte vara läge att planera sådant när skolstarten är runt 19 augusti i Stockholm!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in