Citat:
Ursprungligen postat av SplendiX
Linda Rosing är en ful, dum, blåst, sönderknullad hora som ser ut som en rutten man då hon inte har smink i ansiktet. HA HA HA!
Sånt här blir jag bara ledsen och förbannad över att höra. Det är sant att alla inte kan gilla alla i den här världen, men att gå på sådana där person angrepp när man inte ens känner personen ifråga är lågt.
Linda ser faktiskt väldigt bra ut utan smink, personligen tycker jag att hon skulle dra ner på sminket så att alla kunde få ta del av hennes naturliga skönhet.
Linda har varit lite naiv när det gäller diverse operationer som hon egentligen långt ifrån skulle behöva. Men när folk som ni trakasserar och nedlåter henne så uppfattar jag det som att hon tror att hon inte räcker till. Därmed försöker hon fixa till det fast på fel sett.
Linda måste börja inse vilken fantastisk människa hon är på rätt sätt, men när folk som ni kritiserar henne för vad hon än gör så till slut hamnar man fel.
Den här tråden är till för skvaller om Linda, det var längesen jag såg någon komma med någonting som har med ämnet att göra.
Till alla ni som baktalar henne så har jag en fråga: har ni någonsin träffat Linda personligen? Visst vissa saker som står i media stämmer bitvis, men överdrifterna är på samma nivå som när någon ska berätta hur stor gädda dom krokade i sommras.
Som jag sagt tidigare, fördomsfulla människor är bland det tråkigaste jag vet, försök leva utanför eran bubbla och förstå andra människor.
Hare bra allesammans!