2008-01-05, 21:42
Medlem
Längesen man såg nånting.. Ingen som har någon artikel?

Man saknar henne inte men ändå så gör man ju det..
Skönt att störa sig på en människa
2008-01-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Skönt att störa sig på en människa

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen......................................
2008-01-05, 23:40
Medlem
Softis...s avatar
Linda "anknäbben" Rosings nya bil...

http://img177.imageshack.us/img177/9334/alfazk9.jpg
2008-01-07, 16:03
Bannlyst
Linda Rosing är en ful, dum, blåst, sönderknullad hora som ser ut som en rutten man då hon inte har smink i ansiktet. HA HA HA!
2008-01-07, 16:19
Medlem
Boxarbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Seriöst nu - ingen människa med två (2) hjärnceller i symbios kan tycka att den här tråden är något annat än en ren mobbningsdito. Lägg ner skiten eller kom med lite skvaller nu för fan.

Sluta mobba folk nu, du går lite för långt tycker jag.

2008-01-07, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SplendiX
Linda Rosing är en ful, dum, blåst, sönderknullad hora som ser ut som en rutten man då hon inte har smink i ansiktet. HA HA HA!

Du ser inte så kul ut heller... Gul hy och svarta tomma ögon. Det finns ett namn på sånt......................
2008-01-09, 03:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SplendiX

Sånt här blir jag bara ledsen och förbannad över att höra. Det är sant att alla inte kan gilla alla i den här världen, men att gå på sådana där person angrepp när man inte ens känner personen ifråga är lågt.

Linda ser faktiskt väldigt bra ut utan smink, personligen tycker jag att hon skulle dra ner på sminket så att alla kunde få ta del av hennes naturliga skönhet.

Linda har varit lite naiv när det gäller diverse operationer som hon egentligen långt ifrån skulle behöva. Men när folk som ni trakasserar och nedlåter henne så uppfattar jag det som att hon tror att hon inte räcker till. Därmed försöker hon fixa till det fast på fel sett.

Linda måste börja inse vilken fantastisk människa hon är på rätt sätt, men när folk som ni kritiserar henne för vad hon än gör så till slut hamnar man fel.

Den här tråden är till för skvaller om Linda, det var längesen jag såg någon komma med någonting som har med ämnet att göra.

Till alla ni som baktalar henne så har jag en fråga: har ni någonsin träffat Linda personligen? Visst vissa saker som står i media stämmer bitvis, men överdrifterna är på samma nivå som när någon ska berätta hur stor gädda dom krokade i sommras.

Som jag sagt tidigare, fördomsfulla människor är bland det tråkigaste jag vet, försök leva utanför eran bubbla och förstå andra människor.

Hare bra allesammans!
2008-01-09, 05:01
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Sånt här blir jag bara ledsen och förbannad över att höra. Det är sant att alla inte kan gilla alla i den här världen, men att gå på sådana där person angrepp när man inte ens känner personen ifråga är lågt.

Linda ser faktiskt väldigt bra ut utan smink, personligen tycker jag att hon skulle dra ner på sminket så att alla kunde få ta del av hennes naturliga skönhet.

Linda har varit lite naiv när det gäller diverse operationer som hon egentligen långt ifrån skulle behöva. Men när folk som ni trakasserar och nedlåter henne så uppfattar jag det som att hon tror att hon inte räcker till. Därmed försöker hon fixa till det fast på fel sett.

Linda måste börja inse vilken fantastisk människa hon är på rätt sätt, men när folk som ni kritiserar henne för vad hon än gör så till slut hamnar man fel.

Den här tråden är till för skvaller om Linda, det var längesen jag såg någon komma med någonting som har med ämnet att göra.

Till alla ni som baktalar henne så har jag en fråga: har ni någonsin träffat Linda personligen? Visst vissa saker som står i media stämmer bitvis, men överdrifterna är på samma nivå som när någon ska berätta hur stor gädda dom krokade i sommras.

Som jag sagt tidigare, fördomsfulla människor är bland det tråkigaste jag vet, försök leva utanför eran bubbla och förstå andra människor.

Hare bra allesammans!

Nu vet vi att Fadde fördriver tiden här på FB!

Och en nära släkting till mig har träffat både dig och din frilla Linda!
Fast h#n hade lite svårt att samtala då linda har en tendens att stå så nära folk så om personen är kort så får individen nipplarna i ögonen!

Och goda råd....både du och jag vet att Linda inte är intresserad av några "goda råd"om de innebär att skippa möjligheten att få figurera i pressen.
Om det så gällde att prova ut dildosar offentligt,så hade Linda ställt upp,tyvärr.

Men visst,jag ska snacka med en vän om vad som skulle kunna hjälpa henne,och om vi kommer fram till något,så ska jag informera dig om det!
Jag antar att mitt föregående inlägg var tämligen nära sanningen.....
2008-01-09, 05:20
Medlem
tycker rent allmänt synd om Fadde.

linda-Bionda slog väl nåt slags rekord när hon "skulle göra porr".

poserade i någon tidning med en ring som hon fått av Fadde, och så berättade hon utförligt hur hon skulle satsa på att knulla sig fram istället, nu skulle hon köra sitt rejs, med Private, nu var Fadde historia.

fattar inte att fadde tog tillbaka henne efter att hon förnedrade honom så.
2008-01-09, 12:02
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
Det är väll någon ny typ av förnedringssex kanske?
2008-01-09, 13:14
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
(...)

(...)

Lite naiv???

Hänger hon upp hela sitt liv på vad som står i en tråd på ett forum?

Du verkar känna henne privat. Jag rekommenderar dig att få henne att inse att hon behöver professionell hjälp. Det är inte sunt att fixa sitt utseende pga vad folk tycker om det, smaken är som baken och det borde hon vid sin ålder ha lärt för längesen.
.
2008-01-09, 13:18
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
tycker rent allmänt synd om Fadde.

linda-Bionda slog väl nåt slags rekord när hon "skulle göra porr".

poserade i någon tidning med en ring som hon fått av Fadde, och så berättade hon utförligt hur hon skulle satsa på att knulla sig fram istället, nu skulle hon köra sitt rejs, med Private, nu var Fadde historia.

I början så tyckte jag synd om honom men det har under årens lopp visat sig att han verkar vara ett mähä som faktiskt inte bryr sig så mkt om vare sig sig själv eller Farmor. Skulle han gjort det så skulle han antingen lämnat henne eller satt ner foten och krävt respekt och försökt att få henne att på nåt vis fatta att hon går åt helt fel håll i livet... jag hoppas att han inte är ett större mähä än att han varjefall försökt få in henne på rätt väg men han var väl förmodligen bara avundsjuk då. Att stanna kvar - ryggradslöst!
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in