2007-08-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adequate
Varför vill du beckna just poppers? Det verkar ju inte finnas någon så stor och törstande marknad för det...

det där är faktiskt geografiskt, där jag bor skulle man absolut inte ha några problem att tjäna runt 400% av original priset

http://en.wikipedia.org/wiki/Poppers kanske det enklaste sättet att hitta info om poppers, men inte den bästa eftersom det är ju allt som allt wikipedia
Citera
2007-08-08, 23:47
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adequate
Varför vill du beckna just poppers? Det verkar ju inte finnas någon så stor och törstande marknad för det...

Därför jag vet några st som gjärna vill ha poppers nu så det hade varit perfekt.. Gör inte direkt detta för att bli miljonär då hade ja börjat deala kola ist..
Citera
2007-08-09, 12:01
Medlem
2500s avatar
Haha poppers kan man sälja man till fjortisar för 200 kr flaskan ^^

Man köper in 100 st så att man får dom för typ 20 kr flaskan å säljer dom för 60-100 kr sen om det inte är fjortisar då...

Men dom går då fan inte som smör kan jag nog lova. Efter att någon har köpt en flaska och sugit i sig den brukar dom ju vara ganska så less på poppers ett bra tag =)

En sak till om du ska köpa poppers. KÖP så små flaskor som möjligt så billigt som möjligt. De stora 30ml flaskorna är till för att gå åt på en kväll då de inte är lika bra förseglade. Visst man känar ju en slant på å köpa stora flaskor men dom e fan inte bra.

Jag hade en riktigt dyr 30ml amyl nitrat som efter att den stått någon vecka fick man världens damp hosta av den.

Amyl är den bästa poppersen enligt mig, isobutyl är den billigaste
Citera
2007-08-09, 12:28
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Hur många trådar angående poppers ska det finnas egentligen?

Nåja, små flaskor säger du? Bättre förseglad är dom inte, vissa 30ml är annorlunda än vissa. Men den sort som jag helst köper hem är Push som ligger på 9ml. Våldtar hjärnan ganska fint. En annan favourite är X Ulta Strong (red) som innehåller 30ml. Den tar också jävligt fint på en fast lukten är så svag så den är vänlig mot en huvud i vilket tillstånd som helst.

Övriga sorter som är märkbara är Highriser som har en väldigt speciell flaska, mycket bekväm må ja säga. Ruset är också bland de bättre. låt inte flaskan lura er, det är 30ml i den. Sen så har vi den knepigaste Eagle som inte innehåller Isobutyl/Alkyl/Amyl som dom andra gör, utan Cyclohexylnitrite och när man doserar den ganska hårt så får man lätt färgtoningar på allt man ser. T ex min vän blev lila och min flickvän blev grön.

Såg även nu på hemsidan att alla sorter heter Aromas där det ska stå att det är kemikalier... Kan detta bero på?
Citera
2007-08-09, 13:21
Medlem
Dr.Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine Cowboy

Nåja, små flaskor säger du? Bättre förseglad är dom inte, vissa 30ml är annorlunda än vissa. Men den sort som jag helst köper hem är Push som ligger på 9ml. Våldtar hjärnan ganska fint. En annan favourite är X Ulta Strong (red) som innehåller 30ml. Den tar också jävligt fint på en fast lukten är så svag så den är vänlig mot en huvud i vilket tillstånd som helst.

Övriga sorter som är märkbara är Highriser som har en väldigt speciell flaska, mycket bekväm må ja säga. Ruset är också bland de bättre. låt inte flaskan lura er, det är 30ml i den. Sen så har vi den knepigaste Eagle som inte innehåller Isobutyl/Alkyl/Amyl som dom andra gör, utan Cyclohexylnitrite och när man doserar den ganska hårt så får man lätt färgtoningar på allt man ser. T ex min vän blev lila och min flickvän blev grön.

Såg även nu på hemsidan att alla sorter heter Aromas där det ska stå att det är kemikalier... Kan detta bero på?

Använder du poppers i homo-erotiskt syfte, om man får fråga?
Du verkar vara en riktig höjdare på sorterna, vilket tyder på en viss böjelse att bli tryck i fisringren a.k.a få sitt bajs packat.
Citera
2007-08-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.J
Du verkar vara en riktig höjdare på sorterna, vilket tyder på en viss böjelse att bli tryck i fisringren a.k.a få sitt bajs packat.

Det där med att poppers skulle vara en specifik bajspackningsdrog är, enligt mig, till största delen en gammal Hem&Skola-myt som gladeligen lever vidare pga massans tycke för bög-och-bajs-humor alt. -noja.

Detta dels för att det finns många straighta som uppskattar den lättsamma glada rushen. Och dels för att, som alla moderna öppensinnade män vet, så har prostatastimulans ingen direkt koppling till homosexualitet. (Det har Katarina Janouch sagt, så då måste det vara sant. )
Citera
2007-08-09, 14:46
Medlem
2500s avatar
Citat:

Jag bugar inför poppersmästaren. Sa bara vad en annan popperslangare sagt till mig och det står så på vissa hemsidor. Men endå om de är bra förseglade så blir dom inte svaga om man har kvar dom länge såsom 30ml?
Någonting hände med min amsterdam efter ett tag, jag fick värdens vidrigaste hosta och trode jag blivit allergisk mot poppers. Sen provade jag en annan flaska och då gick det fint, fast det var iofs isobutyl.

Har ingen annan fått den där vidriga poppers hostan? Fyfan riktigt halsfluss hosta är mysigare. Man känner hela poppers smaken i käften halsen å det känns verkligen som att man håller på att hosta upp lungorna

Någon som vet vad det kan bero på? Min endå teori en så länge är att flaskan blev gammal. Men min polare som tog av samma hostade inte någonting.
jag vet ju inte om poppersen reagerar med syret å bildar något skumt ämne så detta förblir ett mysterium för mig.
Kanske är det bara amyl jag blivit allergisk mot
Citera
2007-08-09, 15:15
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.J

Nej, har stadigt sällskap med flickvän sen två år tillbaka och jag använder poppers väldigt ofta vid sex med henne, och det fungerar sjukt underbart! har aldrig upplevt någon skönare känsla, om man gör på rätt sätt så ökar orgasmen 10x !

En gång när jag var hård i magen och satt på skithuset och hade en flaska i byxfickorna så kom jag på tanken att man tydligen ska bli slapp i arlset, tänkte att det skulle gå lättare att skita, kännde mig iallf inte ett dugg slappare! ^^

Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Jag bugar inför poppersmästaren. Sa bara vad en annan popperslangare sagt till mig och det står så på vissa hemsidor. Men endå om de är bra förseglade så blir dom inte svaga om man har kvar dom länge såsom 30ml?
Någonting hände med min amsterdam efter ett tag, jag fick värdens vidrigaste hosta och trode jag blivit allergisk mot poppers. Sen provade jag en annan flaska och då gick det fint, fast det var iofs isobutyl.

Har ingen annan fått den där vidriga poppers hostan? Fyfan riktigt halsfluss hosta är mysigare. Man känner hela poppers smaken i käften halsen å det känns verkligen som att man håller på att hosta upp lungorna

Någon som vet vad det kan bero på? Min endå teori en så länge är att flaskan blev gammal. Men min polare som tog av samma hostade inte någonting.
jag vet ju inte om poppersen reagerar med syret å bildar något skumt ämne så detta förblir ett mysterium för mig.
Kanske är det bara amyl jag blivit allergisk mot

Tycker inte att det är någon större skillnad på förseglingen på olika flaskor, bara att själva etiketterna kan vara ivägen, såsom på Push & Rush där själva etiketten sitter runt om hela flaskan då även runt korken. Man skall ju såklart vara noga att skruva åt ordentligt efter användning.

Sen har jag märkt att desto mindre det är kvar i flaskan desto mindre effekt får du. För ingenting slår en nerkyld, nyöppnad Push!

Popperhostan förekommer ibland, inte så ofta för mig men vissa polare hostar på ibland. Och jag använder poppers ca 2-4 ggr minst dagligen

Men än känner jag mig inte bränd!
Citera
2007-08-09, 15:20
Medlem
2500s avatar
Ska försöka hitta min polares youtube film där han tar poppers rekord.

Minns inte riktigt vad han gjorde men tror han drog in en hel flaska. Han var ganska förstörd när jag kom dit på kvällen
Citera
2007-08-09, 15:26
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Om man inte spiller eller häller i näsan så är det helt omöjligt att sniffa ur en på en dag. Tro mig, jag har poppat nästan konstant en hel dag, var vid dom första beställningarna.

Sen så når man en topp på poppers där det inte går att bli värre, om man som sagt inte blandar med andra kemikalier

Två gånger har jag poppat tills jag svimmat, men det var ihop med Cannabis.
Citera
2007-08-09, 15:28
Medlem
2500s avatar
Citat:
Om man inte spiller eller häller i näsan så är det helt omöjligt att sniffa ur en på en dag. Tro mig, jag har poppat nästan konstant en hel dag, var vid dom första beställningarna.

Sen så når man en topp på poppers där det inte går att bli värre, om man som sagt inte blandar med andra kemikalier

Två gånger har jag poppat tills jag svimmat, men det var ihop med Cannabis.

Aha det kanske var bullshit från hans sida då. Vi får se när han loggar in å ger mig sidan till filmen.
Citera
2007-08-09, 15:31
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Ja, för jag skulle kunna filma nu på direkten och hålla på i 10 min, längre film orkar väl inte nån se?

Nått som därimot är ganska hårt är att ta varsin flaska i varsin näsborre samtidigt och andas in med båda. Det känns verkligen starkt! av nån anledning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in