2007-08-07, 00:53
Medlem
StorMammas avatar
Citerar Ikh här;

Hej gossar och gummor(?)

Tänkte hoppa in som mod ett tag i I&I, och hjälpa de redan överarbetade mods som finns här. Jag hoppas att vi trivs med varandra och hittar en vettig nivå att göra saker och ting på.

/mod Ikh

// StorMamma
Citera
2007-08-07, 01:53
Bannlyst
Bara du är en bra patriot, så e jag nöjd
Citera
2007-08-07, 02:12
Medlem
Ja just det... det är ju så en "bra" mod skall vara... NOT

Imo skall "den" kunna ta tag i saker som är fel oavsett vad dess egen värdering säger..

Sätta en nazist eller en ultramuslim som mod i t.ex I&I som raderar alla inlägg som inte "passar" kan knappast vara något att sträva efter?
Citera
2007-08-07, 02:52
Medlem
ikhs avatar
Nu tar vi och skärper till oss lite, det här är en tråd för att hälsa StorMamma välkommen, och inte hurvida vissa mods hanterar sitt uppdrag. Kan ni inte hälsa Mammsen välkommen går det bra att inte skriva i den här tråden, utan visa sin aktiva sida i någon av de andra trådar som finns.

/mod Ikh
Citera
2007-08-07, 03:03
Medlem
evolutes avatar
Jag avvaktar med mitt definitiva omdöme men är försiktigt skeptisk.
Citera
2007-08-07, 03:08
Medlem
Mitt inlägg är redan raderat verkar det som---

Så det är väl bara att sälla sig till kören och säga Hail Stormamma!
Citera
2007-08-07, 03:10
Medlem
fröken sveriges avatar
Tror du kan tillföra en del, då jag uppfattar jag dig som "realist". Men samtidigt hård i bedömningar, så blir spännande att se vad det leder till.

Blir bara så irriterad på de som klagar på tidigare mods!!! Väx upp!
Citera
2007-08-07, 03:14
Bannlyst
Jag gillar inte StorMamma, men eftersom hon har stora bröst och är en knullduglig MILF, tänker jag vara en gentleman och välkomna henne till nya I&I.

Välkommen
Citera
2007-08-07, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nu tar vi och skärper till oss lite, det här är en tråd för att hälsa StorMamma välkommen, och inte hurvida vissa mods hanterar sitt uppdrag. Kan ni inte hälsa Mammsen välkommen går det bra att inte skriva i den här tråden, utan visa sin aktiva sida i någon av de andra trådar som finns.

/mod Ikh

Ser just att du också "hoppar in" som mod...

Vad bra att ni kan hjälpas åt att radera helt relevanta inlägg i tråden som råkar innehålla ett kritiskt element mot "den andre"??

Verkar riktigt seriöst..

F.ö har jag inte hittat tråden där man skall hylla DIG?

Hyllningstråden till Stormamma hittade jag, men missuppfattade tyvärr rubriken trots att den var så tydlig som reglerna föreskriver så jag råkade posta en åsikt som inte stämde i den tråden...

Inte bra och det ber jag om ursäkt för...

Länka gärna till DIN tråd så att jag kan hylla DIG på vederbörligt vis!

Vad skall jag tilltala DIG med? KIM IL SUNG 2?
Citera
2007-08-07, 03:30
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Ser just att du också "hoppar in" som mod...

Vad bra att ni kan hjälpas åt att radera helt relevanta inlägg i tråden som råkar innehålla ett kritiskt element mot "den andre"??

Verkar riktigt seriöst..

F.ö har jag inte hittat tråden där man skall hylla DIG?

Hyllningstråden till Stormamma hittade jag, men missuppfattade tyvärr rubriken trots att den var så tydlig som reglerna föreskriver så jag råkade posta en åsikt som inte stämde i den tråden...

Inte bra och det ber jag om ursäkt för...

Länka gärna till DIN tråd så att jag kan hylla DIG på vederbörligt vis!

Vad skall jag tilltala DIG med? KIM IL SUNG 2?
Tråden skapades för att säga hej till användarna, och det har noll och ingenting med hur ZogRules eller andra mods sköter sina uppdrag.

Sen att det hör till god ton att säga hej och välkommen, det är något som tydligen alla uppfattat och de som valt att inte göra det skriver heller inget skit i tråden. Detta är vanligt SVENSKT beteende, och jag har varit mer än hygglig mot dig, men nu är det faen slut på larvandet och det goda humöret.

Sen skiter jag uppriktigt vad du vill kalla mig, det jag bryr mig om är att du precis som alla andra följer de regler som ADMIN satt upp.

/mod Ikh
Citera
2007-08-07, 04:26
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Välkommen! Hoppas du visar dig vara en balanserad och rättvis mod.

/Sopparn
Citera
2007-08-07, 05:50
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaTuSoPPaReN
Välkommen! Hoppas du visar dig vara en balanserad och rättvis mod.

/Sopparn
StorMamma ÄR en bra och rättvis mod, och har skinn på näsan så hon passar bra här i I&I
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in