2007-08-06, 01:00
Bannlyst
Satan i gatan, jag blåste rent och ominstallerade med datorns egen disk, sedan W2000, den frågade aldrig efter part.-storlek och har lagt sig över hela. Kan minska den eller ta bort med Part.-magic, nyinstallerar hellre än reducering, vad kan vara bäst eller kan man göra något annat?

Det börjar bli sent så jag frågar för snabbt innan alla tuppat av, man kan ta bort den vid en ominstallation vill jag minnas

Windows tar inte bort något med en systemfil.
Citera
2007-08-06, 01:13
Medlem
antagonistens avatar
PM rekommenderas inte!
Jag hade samma problem som dig och tänkte att det skulle lösa sig med hjälp av PM, men uj så fel jag hade.
Någonstans under processen var man tvungen att starta om datorn, och när den sedan startade igen fick jag upp något felmeddelande om att en viktig PM-fil inte kunde hittas och det var slutet för den disken.

Formatera disken och installera om Windows, det tar inte mer än någon timme.
Citera
2007-08-06, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
PM rekommenderas inte!
Jag hade samma problem som dig och tänkte att det skulle lösa sig med hjälp av PM, men uj så fel jag hade.
Någonstans under processen var man tvungen att starta om datorn, och när den sedan startade igen fick jag upp något felmeddelande om att en viktig PM-fil inte kunde hittas och det var slutet för den disken.

Formatera disken och installera om Windows, det tar inte mer än någon timme.
Det börjar bli sent så jag frågar för snabbt innan alla tuppat av, man kan ta bort den vid en ominstallation vill jag minnas

Ja jag gör det för PM är lusig den med och ställer ofta till med fel, ska undvika den allt jag kan, det kanske bara att flytta filer man måste ha den till, om de inte kopieras på annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in