2007-08-05, 23:21
Medlem
atzes avatar
jag vet att det är olagligt nu för tiden men går det att få tag på?
en bekant påstod att dom inte tillverkas längre. stämmer detta?
och en källa på det isåfall.

kan seriösa svara, inte "jo då, bara man vet vart man ska leta"...
Citera
2007-08-05, 23:38
Medlem
Himmler!s avatar
Vad fan är foxy?
Citera
2007-08-05, 23:42
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Vad fan är foxy?

5-MeO-DIPT
Skulle tippa på att det försvann kort efter klassningen, med tanke på supply and demand.
Citera
2007-08-06, 01:03
Medlem
chaoswithins avatar
Ska gå att få tag på i Kina/Indien etc såvitt jag vet.
Citera
2007-08-06, 12:44
Medlem
Ado0s avatar
Åkte dit på innehav i början av sommaren
hade inte ens hunnit testa det då...(fick av en jag hade köpt annat av som fanns kvar och var för lite för att sälja)

Har du kontakterna finns det =)
Citera
2007-08-06, 22:50
Medlem
frank_pes avatar
Är inte det ungefär samma som 5MEO-DET? Såg att sidan säljer enbart DIPT också ...vad är rekommenderad dosering?
Citera
2007-08-07, 00:01
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Är inte det ungefär samma som 5MEO-DET? Såg att sidan säljer enbart DIPT också ...vad är rekommenderad dosering?
5-MeO-DET är de absolut värsta jag nånsin satt i mig...snortade det och de sved å hade sig...allt svälde upp därbakinäsan å gav inte me sig förrän i slutet av trippen då ja spydde som avslutning...har aldrig hört nåt gott om det i övrisgt heller..

Ren DiPT då eller?
Citera
2007-08-08, 09:33
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ado0
5-MeO-DET är de absolut värsta jag nånsin satt i mig...snortade det och de sved å hade sig...allt svälde upp därbakinäsan å gav inte me sig förrän i slutet av trippen då ja spydde som avslutning...har aldrig hört nåt gott om det i övrisgt heller..

Ren DiPT då eller?
Låter inte så lockande men läste om att man kan blanda ut 5-MeO-DiPT med destillerat vatten och ta det oralt för att undvika svidandet men illamåendet kommer man visserligen inte undan så detsamma borde gälla för 5-MeO-DET.Tror du ren DiPT är skonsammare?
Citera
2007-08-08, 12:15
Medlem
MARULKENs avatar
Tycker det borde finnas att få tag på då det tillverkades av nån läkemedelsfirma i Indien (stod på burken) och såldes i helt vanliga läkemedelsburkar. Kändes seriöst, som vilken pillerburk som helst så bara för att det är klassat här så lär det väl inte försvinna från jordens yta tycker man. Tror nog det finns om man gräver lite, typ i Indien. Men som någon nämnde så finns det säkert i Kina, där verkar det mesta gå att finna tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in