2011-02-16, 18:22
Medlem
Ulf Brunnberg uppträdde helt naken på Folkan i Sth i "Oh Calcutta" för en del år sedan nu. Han behövde verkligen inte känna sig generad för sin kropp. Från parkett (inte första bänk) skulle jag gissa att den (hela tiden slak) var närmare 25 cm. Det är bara att hoppas att han inte har problem att "få upp den" nu för tiden. Den lär ju väga en hel del....
Övriga medverkande var bl a Tor Isedal och Ann-Marie Max Hansen.
Citera
2011-02-16, 18:35
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle Dussin
Ulf Brunnberg uppträdde helt naken på Folkan i Sth i "Oh Calcutta" för en del år sedan nu. Han behövde verkligen inte känna sig generad för sin kropp. Från parkett (inte första bänk) skulle jag gissa att den (hela tiden slak) var närmare 25 cm. Det är bara att hoppas att han inte har problem att "få upp den" nu för tiden. Den lär ju väga en hel del....
Övriga medverkande var bl a Tor Isedal och Ann-Marie Max Hansen.
Hur stor hade Ann-Marie?
Citera
2011-02-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Four Roses
Filmskådespelaren Humphrey Bogart, död sedan länge, lär ha haft en riktig dase mellan benen säger ryktet.

Även Frank Sinatra (läs Mia Farrows memoarer)
Citera
2011-03-04, 01:55
Medlem
En tjejkompis var på samma fest som en hockeyspelare i elitseriens(och landslagets) syrra, och även spelaren själv var där. Så lite dragen som hon var så var hon ju tvungen att fråga vem som hade störst i landslaget.
Inte helt förvånande var det Henrik Lundqvist som hade den största drulen.
Han kan inte va besviken på livet den mannen...
Citera
2011-03-04, 11:25
Medlem
Wendigos avatar
It´s good to be big
Citera
2011-03-05, 09:10
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Hahaha platsar Chris Brown in här på FB?

http://www.worldstaruncut.com/uncut/32145
Citera
2011-03-06, 20:48
Medlem
namnskylts avatar
Jag vet inte varför jag svarar i denna tråden, men det är lite som att åka förbi en traffikolycka

Ewan McGregor (Obi-Wan?) i Young Adam visade hela härligheten. Huruvida den är stor eller liten får fb-juryn avgöra. Den är iaf större en de andras jag nämner.

Matthew_Leitch (Band of Brothers) är naken och r*nkar i Sabor Tropical. Tror fb-juryn kommer döma den som liten.

Michael Pitt från Dreamers. Av den mindre kalibern kanske?

Christian Bale syns fullt naken en microsekund i American Psyco - orkar inte leta klippet (han jagar en jänta med motorsåg så det är inte läge att pausa).

Peter Dalle är fake naken i yrrol med en atrap, sedan är han naturlit naken i Ogifta par , (blir utelåst från lägenheten av Lena Endre/Mari Rickardsson). Jag minns den som liten, men det var väl kallt i trapphuset

De är alla filmscener jag kommer på just nu där man få se manlig nakenhet.
Citera
2011-03-07, 00:25
Medlem
Mollgans avatar
fd höjdhopparen Stefan Holm har tydligen en riktig hästballe. Hörde det från en som tränade med IF Göta i Karlstad och duschat i samma omklädningsrum som honom.
Citera
2011-03-07, 02:08
Medlem
Magnus härenstam har en riktigt stor dase.

Anja persson har en liten pillesnopp hon också (euroguy)
Citera
2011-03-07, 07:48
Medlem
Sven-Dufva1s avatar
Lustig tråd

Kan bidra med att Fabio Gurgel (bjj-legend) har en riktig hästkuk (sett i omklädningsrummet).
Citera
2011-03-07, 19:03
Medlem
Rickard sjöberg i grannlotto-grejen ska tydligen ha en ganska stor drake har jag fått höra från en bekants kompis som hade en liten flirt med honom.
Citera
2011-03-08, 16:17
Medlem
huggkubbens avatar
Gillar nog mer när det är någon som är uthållig...än storleken.

En stor som kommer efter någon minut..vad ger det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in