2009-10-22, 13:51
Medlem
Offsures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Runar, Dr Alban och Brolin ska också ha jämfört någon gång. Rätt så löjligt eftersom alla 3 har rätt så små snoppar, men bara informatioen att de jämförde gjorde att det spreds rykten om 25+, men när det i själva verket är typ -5 cm klubben ...
Denna låt kanske är ett ode till små kukar? Fysikaliskt så bör en kortare medföra mindre vingel vilket ger stabilitet.

http://www.youtube.com/watch?v=kbO1c59mGVQ
Citera
2009-10-22, 20:12
Medlem
Hasselhoffs avatar
Martin Björk (eller Björck?) från "Fråga Olle" på superkanalen Femman (han har kanske redan nämnts - orkar inte scrolla igenom alla sidor?)...

Min flickväns kollega var ihop med honom innan han blev ihop med Lena Ph... Tydligen var han så stor att de inte kunde kn*lla normalt - det gjorde ont om han körde in hela härligheten på en gång...

Är faktiskt rätt kul att träffa henne och hennes man (de har precis fått barn) - det enda jag tänker på då är henne naken med en storlemmad Martin som inte får komma in hela vägen...

Är det något man berättar för sin nya man...?!
Citera
2009-10-22, 21:05
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Martin Björk (eller Björck?) från "Fråga Olle" på superkanalen Femman (han har kanske redan nämnts - orkar inte scrolla igenom alla sidor?)...

Min flickväns kollega var ihop med honom innan han blev ihop med Lena Ph... Tydligen var han så stor att de inte kunde kn*lla normalt - det gjorde ont om han körde in hela härligheten på en gång...

Är faktiskt rätt kul att träffa henne och hennes man (de har precis fått barn) - det enda jag tänker på då är henne naken med en storlemmad Martin som inte får komma in hela vägen...

Nej, det är något han får inse när han sitter och slösurfar en dag på FB
Citera
2009-10-23, 00:04
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Nej, det är något han får inse när han sitter och slösurfar en dag på FB

Off topic, men tack för din ava. Den gjorde mig glad.
Citera
2009-10-23, 00:10
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff

Kan du inte fråga hennes man om han får in hela sin kuk?
Citera
2009-10-23, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Runar, Dr Alban och Brolin ska också ha jämfört någon gång. Rätt så löjligt eftersom alla 3 har rätt så små snoppar, men bara informatioen att de jämförde gjorde att det spreds rykten om 25+, men när det i själva verket är typ -5 cm klubben ...

Skulle runar stå och mäta kuk? Källa? Nog för att han ser ut som en idiot och för att han betett sig som en idiot, men det där?
Citera
2009-11-25, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Mandingo har 29*18 enligt vad som finns att googla fram. ser helt rimmligt ut också..
hurvida lång Holmes hade finns det ju ingen fakta på, mer än att han hade runt 20cm slak på odubtionsbordet..
John Holmes kuk mätte 34,3 cm. Räcker och blir över.
Citera
2009-11-25, 15:17
Bannlyst
Mandingo är rätt känd för att ha stor, även Jonah Falcon.

Minst har väl Jude Law och Iglesias?

Mikael Persbrandt har väl nåt kalsongföretag "för välhängda män" som han alltid bär själv. Tror han har en liten och försöker intala folk att han har en stor
Citera
2009-11-25, 18:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Det är ingen slump att markoolios könsorgan kallas "järnröret", skall vara en ganska mastig sak.
Eller kanske inte, finns ett avsnitt av "Hem Till Midgård" där kvarteten

Fredde Granberg, Mark(oolio) & Johan Petterson agerade Chip & dales & jagades ut från Balders Inn utan kläder utav homosexuella vikingar

ingen av dom 3 imponerade i anatomin om man säger så, Marko såg närmast ut som en kvinna i den trakten, glöm inte heller att feta sällan är välutrustade, nämn en?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2009-11-25 kl. 18:39.
Citera
2009-11-25, 18:45
Medlem
Evil Kneivels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Eller kanske inte, finns ett avsnitt av "Hem Till Midgård" där kvarteten

Fredde Granberg, Mark(oolio) & Johan Petterson agerade Chip & dales & jagades ut från Balders Inn utan kläder utav homosexuella vikingar

ingen av dom 3 imponerade i anatomin om man säger så, Marko såg närmast ut som en kvinna i den trakten, glöm inte heller att feta sällan är välutrustade, nämn en?

Ron Jeremy
Citera
2009-11-25, 18:48
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
glöm inte heller att feta sällan är välutrustade, nämn en?

Ron Jeremy?
Citera
2009-11-25, 19:13
Medlem
la2010s avatar
Bojan Djordjic har en väldigt liten (säker källa), kanske därför så kaxig? Men juggar brukar väl ha små, iaf vad jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in