Ursprungligen postat av PE1000GC
Hur realistisk är den? Framförallt tänker jag på Unni eller andra som påstår att de har krav på 25cm. Allvarligt...... hur många har ni sett med 25cm? Det kanske finns 100 st i hela Sthlm och kanske 500 i hela landet. Detta gäller då ett åldersspann på 14-80 år gamla individer. Säg då att varje tjej med dessa krav kan får sex med de som håller en ålder på i snitt plus/minus 7-8 år. Av dessa ser förmodligen 10% ut som en cementvägg och 60% medelmåttiga och 20% över medel å 10% riktigt bra ut. Rimligtvis sorterar iallafall kändisarna med dessa krav bort alla som inte håller de övre 30%. Alltså......
500 st blir pga ålderskategorin reducerade på en gng till ca 125 individer. När de sorterat bort 70% finns ungefär 80 kvar. Av dessa 80 vill mest troligt ägaren av kuken i 75% av fallen inte ens ha sex med Drugge eller nån annan pga olika omständigheter. Det finns då 20 kvar i hela Sverige och då ställer jag mig frågan. Hur faan hittar tjejen dessa 20?
Mitt eget svar på detta är att tjejer överdriver sina ex och sina erövringar. Jag är själv bra över medel och har genom åren på omvägar fått kommentarer av mina ex väninnor. Har fått veta att jag har ett hästorgan på minst 25/18. Sanningen är den att jag har 20/15,5 (iallafall när jag mätte för sisådär 20 år sen *skrattar*). Är trots det fullt medveten om att jag räknas som rätt stor.
Den största jag med egna ögon sett är en polare sen barnsben. Han har 26/15 och lider mest av det. Han har aldrig bottnat en tjej, utan måste alltid lämna 5cm utanför. Han har dessutom ett helvette att få upp den mer än en gng/dygn och sex med alkohol är inte ens att tänka på.
Slutligen....... med tanke på att jag ryktesvägen har minst 25, så undrar jag........ är det den procentuella överdrift som alla tjejer omedvetet använder? I så fall kan vi snabbt konstatera att Unni och övriga tjejer som jagar hästar mest troligt bara haft sex med 20 centimeters småkukar hela livet utan att veta om det
Märk väl, detta inlägg är inte ett egocentriskt utspel över mitt eget organ. Det behåller jag för mig själv. Däremot är det det enda jag med säkerhet kan jämföra med då jag både vet rykten och sanningen.
-----------
Du har ännu mer rätt än du tror. Den statistik som finns är säkerligen inte perfekt, men det är den vi har, och som vi kan förhålla oss till. Troligen är siffrorna i denna stat överdrivna, på så sätt att de antagligen inte speglar verkligheten. Skälen är flera. Ett är det lätt insedda faktumet att de män som ställer upp i penismätningsundersökningar sannolikt är lite mer välhängda än de som tackar nej.
Nåväl.
En penis längre än 8 tum, dvs 20,3 cm, hittar du på 0,8% av alla män. Redan vid "modesta" 20 cm är alltså MER än 99% exkluderade. Det högsta mätta intervallet i den statistik jag haft tillgänglig, 22,25 cm - 22,85 cm, finner du hos 1 PROMILLE av männen.
En penis med en omkrets lika med eller större än 6 tum, dvs 15,25 cm, finner du endast på 1,1 % av alla män Högsta mätta intervallet här är 16,5 - 17,15 cm, vilket även detta hittas hos en promille.
Kontentan av detta är att enkel sannolikhetslära ger vid handen att en pjäs som är knappa 23 cm längd OCH dessutom 17 cm tjock, återfinns hos 0,000001 antalet män i en population. (0,001 X 0,001).
Innan vän av ordning bombar mig med kommentarer så har jag (allt annat är omöjligt) utgått ifrån att det inte finns några variabler mellan åldrar, raser, osv osv. Jag har helt enkelt räknat utifrån hypotesen att om 1 boll av 10 är grön, och resten röda, och en boll av 10 är i skinn, resterande 9 är i plast, så är 1 boll av hundra grön och i skinn.
Antalet svenska män mellan 18 och 65 år är ungefär 3 miljoner individer. Det finns säkert någon som hoppat i säng med en stordasad 16-åring/73-åring, men kanske ändå inte sådär jättevanligt? ;-)
Såå, tar vi 3 miljoner män x vår kvot ovan, så finner vi att 3 personer, säger TRE, av dessa har praktorganet ovan.
2 500 män på hela jorden räcker upp handen. (Jag har höftat halva jordens befolkning och tagit 75% av dessa).
Tillbaka till Sverige; 3 000 av männen har en penis över 22 cm. 3 000 av dem har en penis med omkrets över 16,5 cm.
Ta dessa siffror och skala bort alla som av ngn anledning inte kommer ifråga för ett ligg, som den jag citerat redogjor för ovan, och, tjaaa, case closed kanske?
En källa:
http://www.mraverage.com/results.htm