Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-05, 20:52
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatstreet
så för att ett ämne förekommer i naturen måste det vara ett grundämne?

Nej men lithium är ett grundämne.
Citera
2007-08-05, 20:57
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ja, varför frågar man frågor. Jag ifrågsätter påståendet på Wiki det är allt. men du tror väl att jag tror att man kan knarka på potäter

Frågar man frågor? Man ställer frågor. Ta det inte personligt bara, jag är på dåligt humör idag

Saken är väl den att du aldrig ifrågasatte det i ditt första inlägg. Utan det gick direkt över på hurvida man kan extrahera det eller ej..
I vilket fall så är det garanterat inte värt att att lägga ner den tiden som krävs, om det nu skulle vara sant. Benzo är ju inte mycket till kostnad och även lite av det lättaste att få tag i, utan recept..

Finns en hel del drogklassade ämnen som produceras fritt i naturen. Även vi människor är med på ett hörn och producerar DMT(bland annat) i hjärnan.
Någon som kan tänka sig att låta mig få testa ett antal olika extraheringssätt på er? DMT:et får ni naturligtvis behålla vid ett eventuellt lyckat ingrepp.

Jag är mycket meriterad inom områden liknande detta. T.ex så borrade jag en hel del på träslöjden i skolan, sydde fina kuddar på syslöjden och det blev en del bortskrapande av matrester från lunchtallrikarna. Med andra ord så har jag byggt upp min erfarenhet ända sedan barnsben. PM:a mig vid intresse!

[/Dåligt-skämt-i-bästa-tjackstil]

Tur att man slipper eventuell ångest iallafall, man kan inte skämmas på internet.
Citera
2007-08-05, 22:22
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jaja skitsamma vad jag frågade och inte och frågade och vilka språkliga fel jag gjorde. Intressant är detta iaf

Edit: Ok borde vara lite mer tydlig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in