Hej jag röker välldigt kontrollerat kanske runt 2 gånger i veckan.Och när jag röker så tar jag välldigt lite av mitt gröna(typ runt ett tändstickshue i storlek)
och det blir väll typ 4-5 bloss totalt.Ruset jag får då är bara lite avslappning,
fåt tex inget sockersug,inga skrattatacker..bara ett litet lugnt rus i 2 timmar(har super skunk strainen).När jag delade en hel joint med en kille i chriss så
så kom jag till en helt annan platå rusmässigt,jag va verkigen skön och helt borta,och det va väll ungefär 10 bloss för att komma dit(va av samma strain som jag har nu).Det jag undar över är hur mycket ni röker vid varje tillfälle,
hur många bloss tar ni på ett ungefär?och har ni fler än två platåer beroende på hur mycket ni röker.Och storleksmässigt av de gröna..mer än ett tändstickhue?
Dom 6g s skunk jag köpte i chriss för 2 månader har jag fortfarande kvar rätt mycket av,vet inte hur mycket storleksmässigt man ska ta vid varje tillfälle för att bli rikrigt skön.0,2 hur stort är de om man kan jämnföra de volymmässigt med nått?
luddig text kanske,men skriver bara vad som poppar upp i huet at the moment.
ha d