Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Haha, snälla!
Vem säger att det inte är riktig fotboll? Okej om jag kom och diskuterade hattrick.org där det inte finns ngn touch av verklighet...men ett spel baserat helt på verkligheten är riktig fotboll. Hur kommer det sig att Aftonbladet's drömelvan får vara i sportforumet? Det är lika mkt spel där.
Du måste ha drömt om att du besvarade mitt mail, annars skulle jag inte posta här och just fråga var din motivering tagit vägen eller hur?!
Kolla gärna skickat, för i min inkorg finns inget meddelande från dig.
edit: Ngn moderator får mer än gärna gå in i min inkorg och kolla om ett meddelande från Heinze existerar eller har existerat där.
Sorry för sent svar, har haft fullt upp IRL.
Jag svarade faktist din tråd med motiveringen jag skrev ovan. Det är en letktråd och hör därför hemme i Laidback.
Citat:
Ja, jag tipsar ju om en länk, där har vi ju det, men jag vill ta tråden till en annan nivå, där att man diskuterar fotbollsspelarnas utveckling under pågående säsong och taktiskadrag etc, och inte bara sidan fantasy.pl.com, så tycker jag inte längre att den tillhör länktipsforumet.
Detta gör du under tråden om Premier Leuage, här har du exempelvis "inför-tråden"
http://www.flashback.org/showthread.php?t=489685
Taktikdrag och annat, ja, då är vi inne på lekstadiet igen om du menar takik i fantasyligan. Vill du inte ha den i Laidback kan du kolla med Spelmodsen, de har förmodligen internetspel där också. Tråden om CM (jaja, FM...) funkar ju på samma sätt, man diskuterar olika taktiker, spelartips och annat.
Citat:
Aha okej, men ngt bör väl finnas kvar om jag raderat det? Någon logg eller så?
Då väntar vi på Heinzes ärlighet då
edit: Jag förlåter dig för det aggressiva inlägget och påhoppen, alla kan göra fel, även en moderator

Min in och utkorg är tom, medlemmar PM:ar en hel del till mig som jag inte vill att någon ska komma över. Jag är dock helt säker på att jag skickat det för jag kommer ihåg motiveringen.
Ja, det var lite onödigt aggressivt, blev sur för jag var övertygad om du ljöd. Ber om ursäkt för det.
Edit:
Loggar nu ut o är tillbaka i morgon