• 1
  • 2
2007-08-05, 00:05
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
1) -> Tripprapporter

2) Såvida det inte är centralstimulerande, opioder (ska vi se om jag har lärt mig det där ) hallucinogener eller ja du fattar..

Det här forumet är väl mest för drogrelaterade frågor som inte passar in i dom andra forumen, att träffa vänner (för att knarka visserligen) har väl egentligen inte så himla mycket med det att göra.

Personligen tycker jag dock att en sådan tråd skulle kunna funka, men misstänker att modsen är lite småemot det, kanske på grund av påtryckningar ovanifrån.
Jag var en minut före!

Jag skulle också kunna tänka mig en sådan del. Men problemet vore väl att eftersom pratet om droger är en så pass stor del av flashback skulle kran- och drogfiske öht bli ett stort problem. Och det i sin tur skulle nog kunna riskera att forumet, med lite otur, inte längre får finnas kvar.
2007-08-05, 00:07
Medlem
Roygbivs avatar
Jag håller med nålkåt. Det är en sak att man lär känna folk på fb som man tycker är trevliga och sen träffar. Men orka skapa tre trådar om att man är ensam, tycker om knark och vill träffa nån som gillar att ha kul (och, kan man anta, kan bistå trådskaparen med preparat).
2007-08-05, 11:15
Medlem
GaiNs avatar
Moderatormeddelande

16 off-topic/tramsinlägg är raderade.

Trådskaparen, Zopica, erhåller en tillsägelse för att inte hörsammat tidigare sagt av mig i din andra tråd:

Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Ser dock gärna att det inte blir trådar som på ett kontaktforum

tillsammans med brott mot: 0.2. Inlägg ska hålla sig i närheten av ämnet för gällande forum samt 0.4. Korspostning är förbjudet. Och som sagt, farligt nära 1.01. Annonser och spam är förbjudet.

Det kan skada Flashback gansak serriöst. Inte att träffa vänner genom forumet genom att vara aktiv och delta i debatter, få msnadresser och liknande. Däremot är Flashback Forum inte någon annonsplats för singlar som vill ha en "kul kväll i stockholm". Använd PM för snack om att träffas om ni absolut måste disskutera just det här på Flashback, i alla fall när det uppenbarligen handlar om drogträffar med mycket farligt nära 1.01.

Dvs, att det dessutom är _farligt_ nära gränsen för vad som kan tolkas som narkotikaefterfrågan. Finns de som blivit avstängda för mindre. Nöjer mig med en tillsägelse nu, men upprepas beteendet hos trådskaparen, kommer åtgärdspoll inom Outlaw att skapas.

Övriga kan se det som en fingervisning ang. vad som är "på gränsen" - men ej någon de facto-standard. Ni som fått era inlägg raderade har brutit mot forumets netikettregler, eller citerat ett sådant inlägg.

Juristen ombedes skärpa sig och inte dra igång en pajkastningsauktion som i detta fall.

Tråd låst.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in