2007-08-04, 12:14
Bannlyst
Har av en slump kommit över en tabblet 176 mg efedrin. Tänkte nog ta den på krogen ikväll då jag är ganska seg idag och vi kommer hålla igång ganska länge antar jag. Har sökt och hittat en del svar på mina frågor men även fått nya.
Om jag planerar att vara vaken till klockan 06.00 när bör jag då ta den?

Bör jag ta hela på en gång, ta en halva en tid och en halva en annan tid eller bara ta en halv på hela kvällen?

Läste att man lätt blir impotent under påverkan av efedrin, hur lång tid tar det innan jag kan ha sex igen efter jag tagit en?

EDIT: Kan man se på en person att de tagit efedrin? Typ pupilerna?
Citera
2007-08-04, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakris farfar
Har av en slump kommit över en tabblet 176 mg efedrin. Tänkte nog ta den på krogen ikväll då jag är ganska seg idag och vi kommer hålla igång ganska länge antar jag. Har sökt och hittat en del svar på mina frågor men även fått nya.
Om jag planerar att vara vaken till klockan 06.00 när bör jag då ta den?

Bör jag ta hela på en gång, ta en halva en tid och en halva en annan tid eller bara ta en halv på hela kvällen?

Läste att man lätt blir impotent under påverkan av efedrin, hur lång tid tar det innan jag kan ha sex igen efter jag tagit en?
176mg, låter mer som en stacker-tablett eller nått. Ta hela på en gång isf typ innan du drar ut på krogen, effekten brukar komma efter ca 30 min. Och impotent blir du inte på efedrin, däremot brukar man få tjackballe så var beredd på att få skämmas vid pissoaren
Citera
2007-08-04, 13:42
Medlem
Tänk på att du kommer kunna dricka mer än du brukar utan att ramla ihop. efedrinet kommer hålla dig på bena hela kvällen
Citera
2007-08-04, 16:21
Bannlyst
Börjar dra ihop sig lite mer svar snabbt tack...

Kom igen nu FB
Citera
2007-08-04, 16:36
Medlem
Ska du vara på krogen bland en massa fyllon kan du vara rätt lugn för hur dina ögon ser ut. Men du kanske inte ska tokstirra vakter/barpersonal i ögonen om du inte finner det absolut nödvändigt, better safe then sorry

Men ut och ha kul, kasta i dig skiten och bry dig mindre sen...

Stående rådet blir dock att komma över lite tjack i framtiden, you`r gonna like it
Citera
2007-08-04, 16:40
Bannlyst
Men hur länge håller det i sig...? Vill inte ta den för tidigt så jag får AT på krogen...
Citera
2007-08-04, 16:47
Medlem
NillRs avatar
1# Du får inte AT på efedrin

2# 176 mg är MYCKET rent effedrin för en ovan, räkna med hjärtklappning och att svettas som ett djur

3# Det är förmodligen en 176 mg stacker, och inte 176 mg rent efedrin

4# Verkar efter ~30 min (olika från person till person), håller i sig 4-6h beroende på dos

5# Skulle det nu va rent effedrin, få i dig en aspirin och lite koffein för bättre effekt.
Citera
2007-08-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakris farfar
Men hur länge håller det i sig...? Vill inte ta den för tidigt så jag får AT på krogen...

Då min erfarenhet av efedrin är högst begränsad medans min erfarenhet av tjack är "något" större men dom både är ju nära släkt så samma råd borde väl gälla.

Börja dricka och festa i normal takt, inte mer bara för att du ska köra på senare.
När du börjar känna av fyllan och lite av degigheten som kommer med den
så kastar du ner den där, sen håller den så länge den håller då du inte kan fylla på, när den går ur kommer fyllan och tröttheten återvända och du kommer vara ledsen över att du saknar mer godis hehe
Citera
2007-08-05, 12:43
Bannlyst
Var riktigt najs, blev klar i huvet och körde stenhårt. Blev utslängd i slutet men efedrin ska jag köra igen!
Citera
2007-08-05, 13:07
Medlem
WaRs avatar
Det är inte 176mg rent efedrin. Bara så du inte köper på dig rent eff nästa gång och slänger i dig 200mg. Då lär du inte må särskillt bra...
Citera
2007-08-05, 13:28
Medlem
176mg rent efedrin hade ju räckt för att ha ihjäl en medelstor älg
Skämt åsido, men det hade nog kunnat sluta rätt illa. Redan vid 50mg är det ju rätt påfrestande för hjärtat.
Citera
2007-08-05, 15:50
Medlem
Tjacktorskens avatar
176 mg rent ar val ınte sa farlıgt. Rakna med att svettas, blı agressıv och tıcs. Har kort 500 mg vıssa dagar har nere ı Turkıet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in