Bedömningarna från tidigare prognos kvarstår vad gäller den aktuella asyltrenden. Det finns i dag inget som tyder på någon markant minskning av antalet asylsökande till Sverige. Det skriver Migrationsverket i den senaste verksamhets- och utgiftsprognosen som på torsdagen den 2 augusti lämnades till regeringen.
Vansinnet fortsätter med oförminskad styrka och ingen berörd myndighetsperson eller politiker har ännu inte insett att vi snart drunknar i asylsökanden och anhöriginvandrare och att vi inte kan ta denna börda. 30-40 000 asylsökande och med en hög andel bifall + alla anhöriginvandrare ca 50 000 till och du får en årlig invasion av 80-90 000 främlingar från tredje världen och främst från mellanöstern!
Varför har makthavarna dömt oss svenskar till att bli soptipp för all världens icke oönskade??
Bedömningarna från tidigare prognos kvarstår vad gäller den aktuella asyltrenden. Det finns i dag inget som tyder på någon markant minskning av antalet asylsökande till Sverige. Det skriver Migrationsverket i den senaste verksamhets- och utgiftsprognosen som på torsdagen den 2 augusti lämnades till regeringen.
Vansinnet fortsätter med oförminskad styrka och ingen berörd myndighetsperson eller politiker har ännu inte insett att vi snart drunknar i asylsökanden och anhöriginvandrare och att vi inte kan ta denna börda. 30-40 000 asylsökande och med en hög andel bifall + alla anhöriginvandrare ca 50 000 till och du får en årlig invasion av 80-90 000 främlingar från tredje världen och främst från mellanöstern!
Varför har makthavarna dömt oss svenskar till att bli soptipp för all världens icke oönskade??
Läs och njuuuuut!
Det är fan inte klokt. Jag grämer mig brutalt över att jag inte röstade på SD, jag hade ingen aning om hur illa ställt det var i Sverige när jag kom tillbaks förra året efter flera år utomlands. Och massimporten av muslimer och allsköns löskefolk från Mellanöstern och Afrikas Horn ökar i intensitet medans politikerna bara fegar. I andra länder som har haft liknande problem har man ju besinnat sig. Vad är det för fel på våra politiker som inte vågar slå vakt om vårt land?
Jag skulle vilja kunna påstå att invandringen har börjat spåra ur, men eftersom det var ett bra tag sen den gjorde det, så vet jag inte vad jag skall kalla detta. Ett pågående vansinne kanske, som döljs i en dimma av skitsnack och politisk korrekthet. Ibland blir man bara deprimerad...
Läs och njuuuuut!
Myndighetspersoner vid migrationsverket påpekar nog med kraft, men det är våra "folkvalda" politiker som bestämmer agendan och gör dom fel riskerar dom få vår eländiga s.k "media" på sig. Dock kommer du nästan aldrig höra myndighetspersoners klagan över en vanvettig politik !
Precis som Hitler inte gav sig förrän ryska soldater befann sig 300 meter från bunkern och Tyskland var sönderbombat. Så kommer våra politiker inte heller ge sig förrän sverige är kört i botten. Det finns bara ett ord: fanatism!
Våldet ökar, våldtäkterna ökar, segregationen ökar men det är det tydligen värt bara vi får en större befolkning detta resonomang kommer straffa sig och det har det redan gjort i form av människoliv och att skjuta och hota polisen börjar bli praxis vilket är ett tecken på fara.
Våra folkvalda politiker har bestämmt sig för att den Svenska välfärdsmodellen ska krossas engång för alla. De varken bryr sig eller värnar den alls. Frånsett valår då de erbjuder oss dumma pöbelfolk diverse valfläsk. Men fläskbitarna kommer nog bli tunnare och tunnare för varje val framöver. Om inte detta vansinne snarast stoppas.
Det måste bli sämre, innan det kan bli bättre. Mycket... mycket sämre..
Forsätter de att skicka ut signaler till omvärlden att det lönar sig att kasta sina handlingar mm för att komma in, eller att de som kommer kan räkna med att stanna oavsett om de har skäl eller ej. så läre det fortsätta länge till. Bara en sån sak som Socialminister Hägglunds senaste utspel. Där han vill att "gömda flyktingar" ska få ta del av sjukvårdssystemet. Om de nu hade varit flyktingar så hade dessa individer ej behövt gömma sig från första början. De hade då fått uppehållstillstånd. Men han väljer att kalla dessa för flyktingar endå. Det är väl att sända ut konstiga signaler om något. Hur ska det då bli en förändring, när de som styr, vrider och vänder på begrepp lite hursomhelst.