• 3
  • 4
2007-08-03, 14:42
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H10N4O2
vidrigt va det rätta ordet

ni tjejer som fittar, har ni fittat när gubben sovit, menar fitta ansiktet då? måste fan va roligt hahaha

Sitter jag på hans ansikte så är det under själva akten - inte annars. Vill inte själv bli väckt av nån för skoj skull - därför utsätter jag inte andra för det.

Sen kanske inte alla förstått att jag inte gör det VARJE GÅNG - bara en skoj sak att ta till när man är över 40 och gjort allt annat hundra gånger eller mer. Händer inte varje vecka - likadant så ollar han inte mig jämt och ständigt. Bara en skoj grej jag berättade eftersom trådskaparen frågade om några tjejer höll på med det. Och tydligen är vi några här på forumet som gör det. Och det var ju det han ville veta - eller hur?
Citera
2007-08-03, 14:48
Medlem
prettygirls avatar
Min väninna hade fått mens första gången hon och en date hade sex. Vaknat på morgonen med blod överallt. De är numera tillsammans. Men det kanske är skillnad när det är någon man tycker om.

Har aldrig haft sex med ngn jag inte gillar så finns rätt lite som äcklar mig i sängen. Det är just hela den här grejen att ta saker och ting ur sitt sammanhang och applicera dem på saker som inte är eller ska vara applicerbara. Jord i blomkrukan anses inte smutsigt, men kommer det på tröjan anses det vara smuts. Intressant det där.
Citera
2007-08-03, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Sitter jag på hans ansikte så är det under själva akten - inte annars. Vill inte själv bli väckt av nån för skoj skull - därför utsätter jag inte andra för det.

Sen kanske inte alla förstått att jag inte gör det VARJE GÅNG - bara en skoj sak att ta till när man är över 40 och gjort allt annat hundra gånger eller mer. Händer inte varje vecka - likadant så ollar han inte mig jämt och ständigt. Bara en skoj grej jag berättade eftersom trådskaparen frågade om några tjejer höll på med det. Och tydligen är vi några här på forumet som gör det. Och det var ju det han ville veta - eller hur?

klart det, bara för man gör det ena och det andra betyder inte det att man gör det varje gång man snuskar sig själv är jag ingen ollare,men det kan hända nån gång
Citera
2007-08-03, 15:11
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Även fast jag t ex inte tänder på kisssex så anser jag inte utövarna av det är skabbiga och äckliga. Bara nåt man tänder på.
Sen pissar de ju inte ned instrumentbrädan i bilen, heller.
Urin är ju hyfsat sterilt, men ingen människa går väl omkring och pissar ner sin partners ägodelar?
Jag har inget emot att du smetar din kvinnojuice på din pojkvän, men att smeta ned ägodelar är bara äckligt.
Citat:
Och det var ju det han ville veta - eller hur?
Ja, och jag tackar för era svar.
Citat:
Ursprungligen postat av Blanke Axel
Har alla grabbar ollat någon polare? Absolut inte jag, och har inte hört talas om det från mina vänner heller. Antingen är jag väl gammalmodig eller så beror det på att jag umgås med vuxna människor.
Du och ditt umgänge verkar vara riktigt pryda typer, jag har då aldrig hört talas om någon som inte har ollat någon.
Om du provar på det någon gång kommer du att inse hur många roliga stunder du har missat....
Citera
2007-08-03, 15:14
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Har aldrig haft sex med ngn jag inte gillar så finns rätt lite som äcklar mig i sängen. Det är just hela den här grejen att ta saker och ting ur sitt sammanhang och applicera dem på saker som inte är eller ska vara applicerbara. Jord i blomkrukan anses inte smutsigt, men kommer det på tröjan anses det vara smuts. Intressant det där.

Men det är ju sånt vi lär oss - vad som är smuts eller inte. Ursprungligen bryr vi oss inte om sånt. Barn stoppar ju allt i munnen.

Håller med dig om att få saker är äckliga när man gillar en person. Sen ska man ju så klart inte töja på sina gränser. Ha nån sexuell aktivitet som man inte mår bra av.
Citera
2007-08-03, 15:20
Medlem
ap3s avatar
En fråga, utför du alltid fittning eller ditt aplicerande av könsvätskor på saker i samband med att du är relativt nyduschad eller kan du göra det närsomhelst?

"Ojoj, det luktar fisk om instrumentpanelen. Nu har inte nakenchock duschat på länge".
Citera
2007-08-03, 15:26
Bannlyst
Citat:
Det där med bruden. VIDRIGT. Den biotchen hade åkt ur sängen med fittan före.

Nej, jag har problem alls med de. tvättmaskin och dusch du vet. jag skulle nog aldrig kunna tycka att någonting var ”vidrigt” med min flickvän (sjuk inställning du har till saker och ting), de här var i och för sej inte min flickvän men hon var riktigt snygg och charmig och jag tyckte om henne.

Citat:
till Le Niacoc, sånt händer aldrig haft sex medan din tjej haft mens ?
iofs var det inte din tjej eller en du kände måste det blivit pinsamt, speciellt för henne ...
då kunde du bara sagt, hur ska du kompensera mej ?

jag skulle inte kunna hålla mej borta från min flickvän i flera dagar, så självklart har jag de. tjejer verkar få ut mer av sex då också (jag vet om de stämmer men de verkar vara så i alla fall). Hon var rätt generad men de löste sej rätt snabbt, träffar henne fortfarande ibland och de är väll ett minne kanske.
Citera
2007-08-03, 15:34
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Sen pissar de ju inte ned instrumentbrädan i bilen, heller.
Urin är ju hyfsat sterilt, men ingen människa går väl omkring och pissar ner sin partners ägodelar?
Jag har inget emot att du smetar din kvinnojuice på din pojkvän, men att smeta ned ägodelar är bara äckligt.

Gillar ordet kvinnojuice - ska lägga det på minnet

Det är alltid killarna (unga som gamla) som tagit första steget - som ollat mig oväntat nån gång när man varit ihop ett tag. Och sen nån gång gång även gnidit sina kåtdroppar på nåt som jag t ex hållit i bara för att jävlas med mig. Och även för att kåta upp mig. Jag har inte blivit kåt av själva handlingen men det har väckt mig från slösittandet framför datorn. Fått mig att springa lite efter de. Och sen så har det ena lett till det andra. Jag har så klart gett igen med samma mynt vid ett annat tillfälle. Skulle själv aldrig fitta nån som inte ollat mig först. Men ollar man mig då får man räkna med hämnd. Smetar han kåtdropar på mitt skrivbord för att jävlas får han räkna med att få lite kvinnojuice på instrumentbrädan Sen får resten av världen tycka att vi är äckliga, dampiga och vulgo, men vi har skoj, härligt sex och skrattar gott. Och det vill jag inte sluta med trots att vi är "gamla" och börjar bli gråhåriga.
Citera
2007-08-03, 15:44
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
En fråga, utför du alltid fittning eller ditt aplicerande av könsvätskor på saker i samband med att du är relativt nyduschad eller kan du göra det närsomhelst?

"Ojoj, det luktar fisk om instrumentpanelen. Nu har inte nakenchock duschat på länge".

Behöver så klart inte vara nyduschad. Det är stundens ingivelse det hänger på. Men jag är alltid beredd på det kladd och klet som i vanliga fall uppstår vid sex utan kondom så jag har våtservetter i väskan och hemma. Torkar bort det efter akten. Precis som jag skulle torka köksbordet när vi har haft sex där Nu får väl nån ångest över att vi har sex där också - men vet ni med hundra procents säkerhet vad era föräldrar eller vänner har för sexliv? Var det hamnar sperma och fittsafter i deras hem? Eller är det bara i sängen och duschen kropsvätskor får förekomma? Har man sex utan kondom kan det rinna väldigt mycket. Blivit en och annan fläck på golvet innan jag kommit till toan. Inte alltid man har en handduk lämpligt till i stundens hetta när man befinner sig utanför sängen
Citera
2007-08-03, 15:51
Medlem
Jizardss avatar
Vilket härligt förhållande hon har.
Citera
2007-08-03, 15:52
Bannlyst
jag blir lite kåt av allt fittsnack. Fitta hit och fitta dit.
Gillade speciellt detdär nakenchock skrev om att sitta på sin killes nylle... smothering ÄR hett.
Citera
2007-08-03, 16:19
Medlem
smothering vare ! satt och försökte lista ut det för en stund sen , tack
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem