2007-08-12, 12:59
Medlem
Agent|Os avatar
Såg om Sin City. När den kom tyckte jag den var bra, dock inte något speciellt, men nu framstår den banne mig som ett mindre mästerverk. 4.5 av 5.
Citera
2007-08-12, 13:02
Medlem
The Blair Witch Project, hade faktiskt inte sett denna film innan.
Tyckte den var... sådär.
Visst, deras budget var låg men herregud ett lite "bättre" slut hade dom väl kunnat åstakomma...
Citera
2007-08-12, 13:06
Medlem
Titus pollos avatar
Jag såg "Sunshine" igår. Den var väl hyffsad. Fram tills (kolla spoiler) då den spårade ur tycker jag. De hade lyckats med miljön så man fick en känsla för att det kunde varit ett riktigt rymdskepp. Men jag gillar inte skådisen som spelade Capa. Det var väl han från "28 dagar senare" lite för träaktig för min smak. Han bara stirrar rakt fram med en frånvarande blick hela tiden.

Citera
2007-08-12, 16:35
Bannlyst
Jag såg precis på
Plane Dead (DVDrip DivX)
Widescreen 1.85:1
Engelskt tal, svensk text

http://www.imdb.com/title/tt0780583/

Plane Dead är en ny amerikansk zombiefilm som handlar om en ett flygplan där några forskare fraktar en av forskarnas död fru. Flygplanet ska köra från USA till Paris, väl där ska forskarna ska väcka henne till liv, dom håller på att testa ett nytt medel som ska väcka döda till liv så dom lever igen med andra ord.

Men så enkelt är det inte, det blir turbulent och dåligt väder och flygplanet kommer ur kurs och den döda kvinnan i lastutrymmet vaknar till liv och tar sig ur kylboxen hon för varas i och den skyddsuniformklädda vakten skjuter ihjäl henne, men hon vaknar till igen och har blivit en zombie och biter ihäl vakten och vi har 2 blodtörstiga zombies att hanskas med.

Forskarna och en av piloterna undrar vad det är för massa oväsen från lastutrymmet och går ner och kollar vad som händer där. Zombierna tar sig upp till själva passargerarutrymmet och kaos uppstår.

Fan vad filmen var bra, blodig och slaktig. En riktig höjdarfilm för oss som gillar zombiefilmer.

Filmen heter även Flight of the Living Dead: Outbreak on a Plane
Men det står Plane Dead på filmen.
Citera
2007-08-12, 17:18
Medlem
Black Supaman
Var exakt så dålig som titeln förtäljer...
90min jag vill ha tillbaks, Master P spelar en kille som får en supermandräkt och blir Black supaman.

Självklart måste han röka på för att fortsätta kunna bekämpa brott. Amatörskådisar, dåligt filmat och helsämst idé.

1/10, 1:an pga av namnet som fick en att skratta, en gång...
Citera
2007-08-12, 17:20
Medlem
siarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpeteN
Tyckte den var... sådär.
Visst, deras budget var låg men herregud ett lite "bättre" slut hade dom väl kunnat åstakomma...

Klaga inte förnst du har sett The Tony Blair Witch Project
http://www.imdb.com/title/tt0252060/
Citera
2007-08-12, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siaren
Klaga inte förnst du har sett The Tony Blair Witch Project
http://www.imdb.com/title/tt0252060/

Det räcker med att se TBWP 2, all new low får en heeelt ny innebörd...
Citera
2007-08-12, 18:25
Medlem
Scary Movie 4... Tycker egentligen att hela filmgenren är rätt patetisk, men Scary Movie 1 är riktigt jävla skön. WAAAZZUP?
Citera
2007-08-12, 18:29
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpeteN
Tyckte den var... sådär.

Fan att det råder så delade meningar om den Jag respekterar din men jag höll på att få hjärtattack när jag såg den, ruskigt bra emå.
Citera
2007-08-12, 19:35
Medlem
The Ultimate Gift
http://www.imdb.com/title/tt0482629/
8 av 10
Citera
2007-08-12, 21:55
Medlem
såg the wicker man me nicholas cage, sämsta film jag nånsin sett
Citera
2007-08-12, 22:02
Medlem
Immers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidroN
såg the wicker man me nicholas cage, sämsta film jag nånsin sett

Se originalet istället, en mycket bra film i mitt tycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in