2010-08-08, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kylskop
Vi kan vända på det. Vad har du emot att folk testar sina hash innan de postar dem? Troll.

Edit: Dessutom slipper de ju vänta på att någon annan ska testa det åt dem.

Jag har inget emot att dom gör det själva, åsna.

Men det är inget krav att man gör det innan man postar här, vill man inte slösa tid på att cracka hasharna i denna tråd så ge fan i att göra det då och eftersom alla som crackar hashar här gör det frivilligt och dom flesta tycker antagligen det är intressant att hålla på med skiten så ser jag inte heller hur det är slöseri med deras tid (det är ju fan inte den som postar hashen som tvingar dom till att cracka den). Du väljer själv om du vill hjälpa dom som postar i tråden när dom postar en hash.
Citera
2010-08-08, 15:38
Medlem
kylskops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempuser1

Men det är inget krav att man gör det innan man postar här, vill man inte slösa tid på att cracka hasharna i denna tråd så ge fan i att göra det då och eftersom alla som crackar hashar här gör det frivilligt och dom flesta tycker antagligen det är intressant att hålla på med skiten så ser jag inte heller hur det är slöseri med deras tid (det är ju fan inte den som postar hashen som tvingar dom till att cracka den). Du väljer själv om du vill hjälpa dom som postar i tråden när dom postar en hash.
Vem har sagt att det ska vara ett krav? Allting började som ett vänligt tips från chippzy. Du låter som en förvirrad svensk politiker.
Citera
2010-08-08, 15:58
Bannlyst
$P$BNjheF0z97URzgBw5sGKXJeC2KuY4H.
Citera
2010-08-08, 16:06
Medlem
MelvinFrohikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCarding
$P$BNjheF0z97URzgBw5sGKXJeC2KuY4H.

fan är de för hash? har testat all olika Wordpress. Bör ju vara en sådan eller?
Citera
2010-08-08, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MelvinFrohike
fan är de för hash? har testat all olika Wordpress. Bör ju vara en sådan eller?

jupp det är wp
Citera
2010-08-08, 16:17
Medlem
MelvinFrohikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCarding
jupp det är wp

100% att den är korrekt? funkar nämligen ej att köra.. inte för mig iaf
Citera
2010-08-08, 16:18
Bannlyst
Citat:

Ja. kommer ifrån https://www.flashback.org/sp24706185
Citera
2010-08-08, 16:19
Medlem
kylskops avatar
Citat:
Den hade ett par ogiltiga tecken innan, men inlägget har nu ändrats. Testa igen.
Citera
2010-08-08, 16:45
Medlem
MelvinFrohikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kylskop
Den hade ett par ogiltiga tecken innan, men inlägget har nu ändrats. Testa igen.

yes funkar nu. kör lite ordlistor, 2k i sec..
Citera
2010-08-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempuser1

Förstår dig fortfarande inte. Vem säger att dom måste cracka dom själva?
Hur svårt är det att besöka den där sidan och skriva in hashen för att sedan se om den redan knäckts på någon annan sida. Så slipper dom flooda ned forumet med en hash i taget, som redan har knäckts på en annan sida. Och så slipper man hålla på och ställa in cracking progget för att knäcka ett så enkelt lösenord.
Citera
2010-08-08, 20:34
Medlem
perelis avatar
Kanske vart uppe förut men http://www.freerainbowtables.com/ har funkat skitbra för mig. Stöder MD5, NTLM och LM hash.
Citera
2010-08-09, 23:11
Medlem
Kod:
b01c843d41471fac27d892759a4c52ae46421d87
Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem