Flashback bygger pepparkakshus!
2008-01-25, 15:55
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frommm
www.fotolog.com/fromm

Hur kan en person på över 18 år (?) stoltsera med detta på internet?! Var är självkritiken?

Inte för att vara den som är den...
Citera
2008-01-25, 16:59
Medlem
virreees avatar
Fanns väl bevis tidigare i tråden att han är under 18 om jag minns rätt
Citera
2008-01-25, 17:15
Medlem
fartfaces avatar
palla snacka om ålder, låt killen lira är ju skit kul att kolla på va små kidz pysslar med även om de inte blir så bra i början men vänta ett tag de lär ju komma med tiden det också
Citera
2008-01-25, 17:36
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Hur kan en person på över 18 år (?) stoltsera med detta på internet?! Var är självkritiken?

Inte för att vara den som är den...
Har ett tag funderat om han inte snarare är mellan 10 och fjortisåldern, men vad fan vet jag egentligen?

Och vafan, vem bryr sig egentligen? Inga bra grejer just nu, men h*n blir väl bättre, det blir ju alla mer eller mindre!

Fartface: det som syns på bilden ser rätt stabilt ut!
Senast redigerad av Mx_1337 2008-01-25 kl. 17:39.
Citera
2008-01-25, 17:42
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartface
palla snacka om ålder, låt killen lira är ju skit kul att kolla på va små kidz pysslar med även om de inte blir så bra i början men vänta ett tag de lär ju komma med tiden det också

Jag tycker motsatsen. Är killen inte bra ska han inte visa upp skiten, vill han ändå posta pics ja då är det stå och träna dagarna i ända som gäller! Dessutom är flashback ett rätt fint forum och standarden sänks helt klart när yngre börjar registrera sig.
Citera
2008-01-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Ny vägg! Trots den buckliga ytan så är jag nöjd. Dessutom var det så skönt ute igår kväll att jag hade nog varit nöjd även om jag fuckat up målningen totalt.

http://img530.imageshack.us/img530/5588/sma1601ly4.jpg

Är det en SNOE tag jag ser där uppe? SNOE från Ria? allstå bor/kör du längs roslagsbanan?
Citera
2008-01-26, 01:10
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Jag tycker motsatsen. Är killen inte bra ska han inte visa upp skiten, vill han ändå posta pics ja då är det stå och träna dagarna i ända som gäller! Dessutom är flashback ett rätt fint forum och standarden sänks helt klart när yngre börjar registrera sig.

ligger vell nånting de du säger, tänker sällan efter innan ja skriver något och nu när ja tänker på de så kan nog standarden på forumet bli sämmre om medelåldern sjunker men jag står fast vid att ja tkr de är kul att se en väldigt ung grabb (som jag upplever det) utvecklas
Citera
2008-01-26, 03:27
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartface
ligger vell nånting de du säger, tänker sällan efter innan ja skriver något och nu när ja tänker på de så kan nog standarden på forumet bli sämmre om medelåldern sjunker men jag står fast vid att ja tkr de är kul att se en väldigt ung grabb (som jag upplever det) utvecklas

Vette fan om standarden e så hög ändå...
Citera
2008-01-26, 16:21
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferten
Är det en SNOE tag jag ser där uppe? SNOE från Ria? allstå bor/kör du längs roslagsbanan?
Jao, ser ut som nära universitetet
Senast redigerad av Rikard_ 2008-01-26 kl. 16:30.
Citera
2008-01-27, 15:31
Medlem
Daltarns avatar
är underbart väder ut så passa på att sticka till röda sten å måla lite.
Skugga ligger fel på olika ställen och linjerna är inte allt fö raka. Pilarna skett sig men det är la sånt som kommer efter ett tag. Hade skiss med fast banga det och inproviserade lite . .

http://img118.imageshack.us/img118/3316/bild119gq3.jpg
Citera
2008-01-27, 15:43
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltarn
Skugga ligger fel på olika ställen och linjerna är inte allt fö raka. Pilarna skett sig men det är la sånt som kommer efter ett tag. Hade skiss med fast banga det och inproviserade lite . .

gillar den även om det är lite fel och tabbat . snygg bakgrund
Citera
2008-01-27, 16:22
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daltarn

Snygg bakgrund samt en snygg stil .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in