2007-12-18, 14:44
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiq
fattar inte hur du kan säga toy...
jag tycker det är förbannat bra och nyskapande!

Vet inte om du är ironisk eller inte...

Antagligen har du väl varit med och sett det mesta under en lång period och kan se att vissa mönster upprepar sig när det gäller toys. Eftersom du har varit med så länge kan du se på bokstäver som mer än helheten och bryta ner det i olika skikt typ linjer, fyllning, former osv och analysera var och ett element för sig och betygsätta.

Rätten finner analdynga skyldig till toy och dömer han till att sluta bete sig som något han inte är...
Citera
2007-12-18, 14:53
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_arne

Antagligen har du väl varit med och sett det mesta under en lång period och kan se att vissa mönster upprepar sig när det gäller toys. Eftersom du har varit med så länge kan du se på bokstäver som mer än helheten och bryta ner det i olika skikt typ linjer, fyllning, former osv och analysera var och ett element för sig och betygsätta.

Rätten finner analdynga skyldig till toy och dömer han till att sluta bete sig som något han inte är...
Vad är det jag försöker bete mig som? "king"?
Det har jag aldrig påstått.
Visst jag har inte lika bra cancontroll som de som kör feta multifärgs fyll osv men jag har fortfarande bätter cancontrol än små toys.. Jag ser mig som något i mitten.. Mer har jag inte sagt? Men att säga att min cancontroll är kass bara för att jag kör en "barnslig" stil och inte har "sinne för form" är o ta i.

Men toya ner mig ni. Lugnt.
Citera
2007-12-18, 15:13
Medlem
Spik3ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_arne

Kan inte du ladda upp en bild på något du gjort då?
Citera
2007-12-18, 15:27
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spik3y
Kan inte du ladda upp en bild på något du gjort då?

Får man surfa Flashback från dagis?

Dags att citera mig själv då..

Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Jävla dagisargument, man lär sig att man får kritisera utan att kunna bättre själv när man växer upp.

Bara för att du tycker ett band är dåligt, måste du kunna göra musik bättre själv då?
Bara för att du tycker en maträtt smakar dåligt, måste du själv vara en bättre kock för det?
Bara för att du tycker en film är dålig, måste du kunna göra en bättre själv då?
Citera
2007-12-18, 16:07
Medlem
Kartoffelkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twang
Jävla dagisargument, man lär sig att man får kritisera utan att kunna bättre själv när man växer upp.

Bara för att du tycker ett band är dåligt, måste du kunna göra musik bättre själv då?
Bara för att du tycker en maträtt smakar dåligt, måste du själv vara en bättre kock för det?
Bara för att du tycker en film är dålig, måste du kunna göra en bättre själv då

Nej, men om man spelar musik och tycker att ett band inte kan spela så bör man kunna spela bättre själv, om man är kock bör man inte klandra andra om man själv är sämre, är man regissör så bör man kunna göra filmer som är bättre än andras innan man pratar skit om dom.

Jag förutsätter att du själv målar om du skriver här, då bör du själv kunna måla bättre än analdynga innan du kastar skit (haha) på honom.
Sen kan jag självklart förstå vad du menar om du tycker hans grejer ser ut som skit, men att kalla honom toy för att hans stil inte faller dig i smaken är bara fel då han bevisat att han kan hantera kannan.
Citera
2007-12-18, 16:19
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartoffelkopf
Nej, men om man spelar musik och tycker att ett band inte kan spela så bör man kunna spela bättre själv, om man är kock bör man inte klandra andra om man själv är sämre, är man regissör så bör man kunna göra filmer som är bättre än andras innan man pratar skit om dom.

Jag förutsätter att du själv målar om du skriver här, då bör du själv kunna måla bättre än analdynga innan du kastar skit (haha) på honom.
Sen kan jag självklart förstå vad du menar om du tycker hans grejer ser ut som skit, men att kalla honom toy för att hans stil inte faller dig i smaken är bara fel då han bevisat att han kan hantera kannan.

Va?
Så du menar att som lyssnare av musik har jag inte rätt att tycka ett band gör dålig musik eftersom jag inte kan göra bättre själv? Samma med mat, om jag går på restaurang, ska jag inte tycka att maten jag fick in smakar för jävligt för.. jag kan ju inte göra bättre själv? Osv..

Idiottänk. Lycka till i vardagen.
Citera
2007-12-18, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
http://www.putfile.com/pic.php?img=5610445

Denna?

eftersom mitt förra inlägg togs bort så skriver jag igen: det där är ingen stil..bara massa med streck som i stort sett vem som hellst kan göra..dåligt
Citera
2007-12-18, 16:34
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
eftersom mitt förra inlägg togs bort så skriver jag igen: det där är ingen stil..bara massa med streck som i stort sett vem som hellst kan göra..dåligt
Så är inte bara en massa streck med lite färg en sorts stil?
Citera
2007-12-18, 16:46
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Så är inte bara en massa streck med lite färg en sorts stil?

För att göra det simpelt, nej. Fan, det här är så grundläggande att det känns som man försöker förklara hur en klocka funkar för ett dagisbarn.
Citera
2007-12-18, 16:46
Medlem
art_s avatar
Vilket jävla tjat det ska vara, låt Analen köra sin stil eftersom han själv trivs med den. Själva grejen i graffiti är ju att man ska hitta en egen stil.
Citera
2007-12-18, 16:56
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
Vilket jävla tjat det ska vara, låt Analen köra sin stil eftersom han själv trivs med den. Själva grejen i graffiti är ju att man ska hitta en egen stil.
Men det jag kör är ju tydligen inte någon stil...?
Citera
2007-12-18, 16:58
Medlem
art_s avatar
Citat:
Men det jag kör är ju tydligen inte någon stil...?
haha, nae inte enligt dom iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in