försöker dra igång o måla igen, blir lite skevt med en del och burkarna hänger inte riktigt med.
Men aja!!
Tycker den var skön på något sätt, men bokstäverna var något väl fladdriga, särskilt första. Störde mig lite på 3dn vid pricken över i:et, men samtidigt finns det en charm i det. Fortsätt min vän
försöker dra igång o måla igen, blir lite skevt med en del och burkarna hänger inte riktigt med.
Men aja!!
Tyckte den var rätt skön, dock kändes det som du tog dig litet vatten över huvudet, håller väl med litet med Delegatezero. Men fortsätt köra på en inslagna vägen så tror jag säkert du får än mer kontroll på dina målningar! Om du inte målat mycket tycker jag detta var bra gjort av dig.
Oj, sluta gör alla de där extra sakerna, med din cancontrol blir det väldigt kladdigt och en enda röra av det. Ifall jag föreställer mig att du aldrig gjorde allt extra kludd på målningen och fokuserar på bokstäverna så ser det inte så dåligt ut, du gör enkla bokstäver vilket är bra. Dock har du varit väldigt stressad med linjerna vilket syns ganska mycket, ta det lungt med linjerna och fokusera.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!