2012-09-01, 13:22
Medlem
Simpeltnamn95s avatar
Ja, shiet det är rackad hagge, e:ade så hårt innan svär sen så får man reda på att det var värsta placebo rus. Waaah!
Citera
2012-09-01, 14:41
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Vad gör det för skillnad?
Man har råd att köpa fler burkar om man rackar sin haglöfs, alternativt om man rackar burkar också så känns det antagligen mer legitimt att skära upp ett rackhål i en stulen haglöfsrygga än en man har betalat för.
Citera
2012-09-02, 01:15
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Det gör all skillnad.

Du är fortfarande full av skitsnack. Det ska vara "tufft att racka" sitter du och snackar om medans du proppsar dyra klockor och kläder på klock och mode trådarna din jävla dubbelspelare.
Citera
2012-09-02, 05:03
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busfroe1
Du är fortfarande full av skitsnack. Det ska vara "tufft att racka" sitter du och snackar om medans du proppsar dyra klockor och kläder på klock och mode trådarna din jävla dubbelspelare.
Man kan ju faktiskt stjäla både klockor och kläder också.
Sorry för off-topic.
Citera
2012-09-02, 10:42
Medlem
kun6Sizes avatar
Citat:

hahahaha. Man kan du racka saker för spänningen. Hur kul är det att köpa allt men pekar på?
Citera
2012-09-02, 23:35
Medlem
Busfroe1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
hahahaha. Man kan du racka saker för spänningen. Hur kul är det att köpa allt men pekar på?

Din lilla råtta sluta leka så jävla hård. Du beter dig som en jävla parasit, bara lever på andras bekostnad. Jag hoppas sannerligen att du är en annan typ av människa när du inte sitter framför din dator för i så fall tycker jag innerligt synd om dig.

Ont: Fina målningar allihopa
Citera
2012-09-02, 23:57
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Din lilla råtta sluta leka så jävla hård. Du beter dig som en jävla parasit, bara lever på andras bekostnad. Jag hoppas sannerligen att du är en annan typ av människa när du inte sitter framför din dator för i så fall tycker jag innerligt synd om dig.

Men kan du hålla käften och sluta hata överallt?
Citera
2012-09-03, 07:22
Medlem
6799173s avatar
Rack eller inte vem fan bryr sig? Tycker man att man är cool för att man rackar kan man ju leava gamet direkt
Citera
2012-09-03, 11:50
Medlem
kun6Sizes avatar
Citat:

Vadå lever på andras bekostnad?
Citera
2012-09-05, 16:25
Medlem
Haaols avatar
http://img193.imageshack.us/img193/9282/imag0268nh.jpg
ge gärna kritik, (om vi bortser från göra simplare bokstäver)
målar inte så ofta och vet att jag behöver att öva på min can control och uppskissningen så sakerna passar ihop vars dom ska te.x saken som går ut från S:et
Citera
2012-09-05, 19:22
Medlem
RockyOceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaol
http://img193.imageshack.us/img193/9282/imag0268nh.jpg
ge gärna kritik, (om vi bortser från göra simplare bokstäver)
målar inte så ofta och vet att jag behöver att öva på min can control och uppskissningen så sakerna passar ihop vars dom ska te.x saken som går ut från S:et

När jag läste ditt inlägg trodde jag det skulle vara värsta skiten, men det var ju fan schysst! Gillade färgerna skarpt!
Citera
2012-09-05, 21:25
Medlem
mr.Karhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyOcean
När jag läste ditt inlägg trodde jag det skulle vara värsta skiten, men det var ju fan schysst! Gillade färgerna skarpt!

Sluta propsa på det. Skit är det... Dock inte så illa att personen borde sluta måla, men det tar nog några år innan det ser schysst ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in