Jag tycker dock att de ser för..Slappt.Tomt.Platt ut med bara "en" line.
Har lagt upp dessa(ganska gamla saker) innan men vet inte om de är tillräckligt.. Enlineiga eller va man ska säga.. Får fixa något nytt "Enlineigt" nån gång..
Sedan så kör jag iofs inte sån vanlig bokstavsgraff som majoriteten av Sveriges graffare gör.. Men ja.. Jag trivs med det.. Men smaken är ju som baken.
Jag tycker iförsig att båda målningarna ser skapliga ut, men jag gillar den första starkt. Lite nyskapande känns det på något sätt.. eller något som man inte ser så ofta. Älskar highlightsen. Creds man!!
Första målningen , men trots att färgen tog slut innan jag var klar och att jag fucka upp "S" hejdlöst så är jag ganska nöjd.
Men behövs en massa övning innan jag kan lyckas med någon vettig målning.
Första målningen , men trots att färgen tog slut innan jag var klar och att jag fucka upp "S" hejdlöst så är jag ganska nöjd.
Men behövs en massa övning innan jag kan lyckas med någon vettig målning.
Mwhaha gulligt att du kör via bilddagboken med Så det ska vara, vart riktigt snyggt måste jag erkänna. Keep up the good work!
Även om man lägger upp en bild med texten: "Här är min målning" kan polisen inte bevisa att det är du som gjort brottet av enbart bilden och texten.
men då är du iaf misstänkt och de har dig i dina register, åker du fast för samma tag på bar gärning vad då kan de andvända den gamla informationen. jaja nomore offtopic
Jag tycker dock att de ser för..Slappt.Tomt.Platt ut med bara "en" line.
Har lagt upp dessa(ganska gamla saker) innan men vet inte om de är tillräckligt.. Enlineiga eller va man ska säga.. Får fixa något nytt "Enlineigt" nån gång..
Sedan så kör jag iofs inte sån vanlig bokstavsgraff som majoriteten av Sveriges graffare gör.. Men ja.. Jag trivs med det.. Men smaken är ju som baken.
Brukar kallas för det engelska ordet dvs oneliner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!