Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Kan ju va hans ursäkt, men de går inte hem,man kan inte va så dålig
Jag är inte så insatt, men vad jag vet så är han duktig på att måla "vanligt" oxå. Han kör som sagt "2002-stilen" än, vissa älskar det - andra hatar det! Han är väl den som representerar den stilen bäst i sverige och han var ju med i write4gold av en anledning..
Jag tycker det är helt okej, det lyfter fram som fan när man målar i en produktion som den här till exempel. Det var ju den målningen som ni störde er mest på - dvs success från hans sida!
Iof skulle nog inte många av oss klara av att hantera en stil som den, och få det att verkligen se ut som om en 7åring gjort målningen. Är man duktig estetiskt sätt så är det emot alla principer att göra som han gör, så det kör ihop sig i hjärnan. Målar vi som är hyffsade på graff en målning i den stilen skulle det bara bli fett fel.
Men det är far away för att kunna diskuteras med er här på flashback, för nu är jag säkert dum i huvudet som säger så och kommer bli hatad en vecka framöver. Förmodligen går alla offtopic och härjar tills valfri mod kommer in och säger ifrån.
Anyway, starta en ny tråd om ni vill diskutera den saken. Visa fler bilder nu istället!