2009-07-09, 11:45
Medlem
Me.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
http://www.fotolog.com/hassespecial/21062458

Gjorde mig av med lite slattar, men fanns tyvärr inte nog för en bakgrund..
Söt fyll, det svarta i o'et som ser lite ut som en droppe var väl enda fallet men jag gillar't!
Citera
2009-07-09, 20:27
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.
Söt fyll, det svarta i o'et som ser lite ut som en droppe var väl enda fallet men jag gillar't!

Jo, jag håller med dig, tänkte fixa det men fanns inte nog färg så jag lät det vara
Citera
2009-07-10, 19:21
Medlem
Citat:

Bra jobbat!
Citera
2009-07-10, 19:51
Bannlyst
Citat:

jag hade hellre sett en ren vägg istället
Citera
2009-07-10, 20:14
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666IKVSTR

Sluta vara så negativ..
Citera
2009-07-10, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Sluta vara så negativ..
lägg upp nått som är värt så ska jag ge beröm
Citera
2009-07-10, 21:23
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
lägg upp nått som är värt så ska jag ge beröm

lägg upp något själv.
Det är såna som du som dödar graffiti scenen, istället för att ge nybörjarna lite lust att fortsätta måla så förstör du deras sätt att se på graffitin att alla målare är otrevliga horungar som leker balla på nätet
Citera
2009-07-11, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raktuppianuz
lägg upp något själv.
Det är såna som du som dödar graffiti scenen, istället för att ge nybörjarna lite lust att fortsätta måla så förstör du deras sätt att se på graffitin att alla målare är otrevliga horungar som leker balla på nätet
det är snarare du som dödar graffitin med alla kassa panels
Citera
2009-07-11, 16:43
Citat:
det är snarare du som dödar graffitin med alla kassa panels

Tyvärr så har du fel. Om alla säger att allt man gör är fult tappar man ju lusten att fortsätta måla. Jag har sett en bild på PMS som är så jävla ful så jag vet inte vad. Man måste börja någonstans. Tänk efter varför du målar också... har du aldrig målat för att det är roligt? alla kanske inte är "konstnärer" som vissa andra här men man måste ju börja någonstans och bara man vill så kan man.

Jag tyckte målningen var helt ok för jag är själv inge bra så det ända jag kan säga är fortsätt måla!

/K
Citera
2009-07-11, 18:18
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrilleKroll
Tyvärr så har du fel. Om alla säger att allt man gör är fult tappar man ju lusten att fortsätta måla. Jag har sett en bild på PMS som är så jävla ful så jag vet inte vad. Man måste börja någonstans. Tänk efter varför du målar också... har du aldrig målat för att det är roligt? alla kanske inte är "konstnärer" som vissa andra här men man måste ju börja någonstans och bara man vill så kan man.

Jag tyckte målningen var helt ok för jag är själv inge bra så det ända jag kan säga är fortsätt måla!

/K

Varför får han inte säga att han tycker något är fult? För att folk kan ta illa upp och sluta klottra? Om de slutar klottra för att någon annan tycker att de gör något fult passar de ju inte riktigt in i klottervärlden. En stor del av folket som ser klotter tycker inte om det.

Om någon tycker att någon annan har målat fult måste de ju för fan kunna säga det oavsett om det är Seen, PMS eller någon random toy.

Sen tycker jag att Neff gjorde det snyggt. Löste fyllen bra med slattarna och enkel, skön stil på dina letters som jag gillar. Bra jobbat!
Citera
2009-07-11, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KrilleKroll

/K
ja man börjar nånstans, men inte på tågen.
Citera
2009-07-11, 20:17
Medlem
Neffs avatar
Citat:

Det var ju tråkigt att det inte föll dig i smaken då. Men lite kritik istället för bara negativa ord kanske sitter bättre? Skulle vara intressant att se något som är värt beröm enligt dig så man vet vad man måste uppnå för att få din gunst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in