Citat:
Ursprungligen postat av KrilleKroll
Tyvärr så har du fel. Om alla säger att allt man gör är fult tappar man ju lusten att fortsätta måla. Jag har sett en bild på PMS som är så jävla ful så jag vet inte vad. Man måste börja någonstans. Tänk efter varför du målar också... har du aldrig målat för att det är roligt? alla kanske inte är "konstnärer" som vissa andra här men man måste ju börja någonstans och bara man vill så kan man.
Jag tyckte målningen var helt ok för jag är själv inge bra så det ända jag kan säga är fortsätt måla!
/K
Varför får han inte säga att han tycker något är fult? För att folk kan ta illa upp och sluta klottra? Om de slutar klottra för att någon annan tycker att de gör något fult passar de ju inte riktigt in i klottervärlden. En stor del av folket som ser klotter tycker inte om det.
Om någon tycker att någon annan har målat fult måste de ju för fan kunna säga det oavsett om det är Seen, PMS eller någon random toy.
Sen tycker jag att Neff gjorde det snyggt. Löste fyllen bra med slattarna och enkel, skön stil på dina letters som jag gillar. Bra jobbat!