2008-08-12, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av satur
skulle inte vilja kalla Frigoliten seriöst på en punkt då jag gjorde den när jag var bäng, jävlar vad roligt det var, satt och knåppade med frigolit och hade världens visioner om hur ballt det skulle bli när jag hade en arme riddare, ett slott och ett tron par, hehe

Drugs are bad for you, mmmkay?

Det största problemet är nog inte att det verkade fett när du gjorde det utan att du senare hade degraderat din självkänsla till den grad att du bestämde dig för att slänga bevisen till de hungriga forumkrokodilerna.

Danger, Will Robinson, danger!
Citera
2008-08-12, 19:30
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Drugs are bad for you, mmmkay?

Det största problemet är nog inte att det verkade fett när du gjorde det utan att du senare hade degraderat din självkänsla till den grad att du bestämde dig för att slänga bevisen till de hungriga forumkrokodilerna.

Danger, Will Robinson, danger!
Citat:
Ursprungligen postat av Sat
Note: jag är "lite" dragen på grönt
mitt första mdlande
Citera
2008-08-13, 00:53
Medlem
www.fotolog.com/fromm/31365824
Citera
2008-08-13, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frommm
www.fotolog.com/fromm/31365824

Bra att du inte censurerat thumbnailen.
Citera
2008-08-13, 03:59
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
skulle inte vilja kalla Frigoliten seriöst på en punkt då jag gjorde den när jag var bäng, jävlar vad roligt det var, satt och knåppade med frigolit och hade världens visioner om hur ballt det skulle bli när jag hade en arme riddare, ett slott och ett tron par, hehe
haha. frågade någon ?
Citera
2008-08-13, 04:40
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
haha. frågade någon ?
Nej, bad någon dig om att du skulle komentera? samma koncept och sedan behövdes en förklaring kände jag
Citera
2008-08-13, 11:44
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Bra att du inte censurerat thumbnailen.
Det gav ändå ingenting, jag har sett mycket värre exempel.
Citera
2008-08-13, 15:56
Medlem
Me.s avatar
Första gången jag postar här.. nåväl, är väl 6:e eller 7:e målningen jag lagt, målad för ett par veckor sedan, var soligare än när jag tog bilderna ;(

http://i36.tinypic.com/10qvwg5.png
http://i38.tinypic.com/14b8nc.png
Citera
2008-08-13, 18:21
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.
Första gången jag postar här.. nåväl, är väl 6:e eller 7:e målningen jag lagt, målad för ett par veckor sedan, var soligare än när jag tog bilderna ;(

http://i36.tinypic.com/10qvwg5.png
http://i38.tinypic.com/14b8nc.png

Jag tänker inte påstå att jag är bättre men linsen var inget vidare att se. Men det är ju bara att öva på så kommer det. Fortsätt måla och posta så man får se en utveckling!
Citera
2008-08-13, 18:23
Medlem
ztingers avatar
Citat:

Inte för att jag vill vara taskig men nu skyller du bara ifrån dig. Själv gör jag mycket mer intressanta och bättre grejer när jag är bäng än när jag är helt nykter. No way att det där beror på att du var stenad.
Citera
2008-08-13, 18:27
Medlem
Me.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Jag tänker inte påstå att jag är bättre men linsen var inget vidare att se. Men det är ju bara att öva på så kommer det. Fortsätt måla och posta så man får se en utveckling!
Mjo.. slut på svart också så jag kunde inte täcka över mina misstag.. skuggor saknas..

Kass planering mao. :P
Citera
2008-08-13, 18:29
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me.
Mjo.. slut på svart också så jag kunde inte täcka över mina misstag.. skuggor saknas..

Kass planering mao. :P

Glöm inte highlights och outlines nästa gång. Det får piecen att "poppa" ut mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in