En kille skickade det till mig, ganska avtndande. Undrade va fan dt var med honom innan jag frstod att det va virus. Tur att det inte va ngn het tjej skulle man suttit hr med ett nytt virus.
Tur att man inte r s naiv att man gr p snt bara fr att personen p MSN rkar pst att denne har stora brst och heter Annika?
Min polare fixade allt som man skulle med Bat filen, o visst det gled p fint ett tag men sen brjade rutorna hoppa upp igen, men den hr gngen stog det bara "Kolla hur frstrd Paris Hilton r, efter att hon fngslades " men ingen rar fil~
Min polare fixade allt som man skulle med Bat filen, o visst det gled p fint ett tag men sen brjade rutorna hoppa upp igen, men den hr gngen stog det bara "Kolla hur frstrd Paris Hilton r, efter att hon fngslades " men ingen rar fil~
har han verkligen krt den frsta msn fixen som du har p lnken i ditt inlgg? Fr den ska fanimig ta bort rubbet?
Jag hittade bara denna filen nr jag letade
C:\WINDOWS\system32\libcintle2.dll
Och den gick inte att ta bort manuelt.
Angende den hr sidan "http://www.cisrt.org/enblog/read.php?133&page=1" som nn lnka till tidigare i trden. S str det "in right panel, delete "printers"="{CLSID}" entry"
Nr jag kollar dr finns det 4 filer "CDBurn, PostBootReminder,Systray och WebCheck" o sen en massa tecken under data. Eftersom jag r inte r spec hajj p detta s undrar jag om 'printers' nu r CDBurn osv. Eftersom jag redan har krt MSNFix en gng s vill jag grna vara sker p att jag tar bort rtt filer.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!