En kille skickade det till mig, ganska avtändande. Undrade va fan dt var med honom innan jag förstod att det va virus. Tur att det inte va ngn het tjej skulle man suttit här med ett nytt virus.
Tur att man inte är så naiv att man går på sånt bara för att personen på MSN råkar påstå att denne har stora bröst och heter Annika?
Min polare fixade allt som man skulle med Bat filen, o visst det gled på fint ett tag men sen började rutorna hoppa upp igen, men den här gången stog det bara "Kolla hur förstörd Paris Hilton är, efter att hon fängslades " men ingen rar fil~
Min polare fixade allt som man skulle med Bat filen, o visst det gled på fint ett tag men sen började rutorna hoppa upp igen, men den här gången stog det bara "Kolla hur förstörd Paris Hilton är, efter att hon fängslades " men ingen rar fil~
har han verkligen kört den första msn fixen som du har på länken i ditt inlägg? För den ska fanimig ta bort rubbet?
Jag hittade bara denna filen när jag letade
C:\WINDOWS\system32\libcintle2.dll
Och den gick inte att ta bort manuelt.
Angående den här sidan "http://www.cisrt.org/enblog/read.php?133&page=1" som nån länka till tidigare i tråden. Så står det "in right panel, delete "printers"="{CLSID}" entry"
När jag kollar där finns det 4 filer "CDBurn, PostBootReminder,Systray och WebCheck" o sen en massa tecken under data. Eftersom jag är inte är spec hajj på detta så undrar jag om 'printers' nu är CDBurn osv. Eftersom jag redan har kört MSNFix en gång så vill jag gärna vara säker på att jag tar bort rätt filer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!