Citat:
Ursprungligen postat av
Asb3rger1337
Jag tycker att ordet rasist används aktivistiskt i en cancel culture som bara förstör för en bra debatt. Har läst va folk tycker och på Twitter är det ingen nåd på saken. Guilt by association går också bara åt ett håll.
Jag bor där de bor mkt vänsterfolk me 45 tusen o mer i månadslön och jag vet hur som pratar och säger hur de ligger till. De spär på polariseringen med sitt dravel. Alla vet ju att Sverige hår fått gigantiska problem pg invandring och SD tar upp saker kring frågan. Och gör skillnad på folk till viss mån.
Men MAN är inte sitt parti, man får väl klargöra för sin sympati i nyanser och guilt by association är fan intellektuell vanheder.
SD säger ja till alla tärande kvinnor och barn från Ukraina redan nu behöver man prioritera i svensk sjukvård mellan dessa tärande flyktingar och våra svenska mor och far föräldrar. Nästa år skall ungarna börja i svenska skolor och drar ner på kvaliteten för de svenska eleverna. SD tar inte tag i våra problem med invandrare, de är bara emot icke-vita sådana.
Så visst är SD rasister, annars hade man sagt nej till öststatspacket med.
Glenn är inte så intelligent därav hans problem i detta han är emot invandring inte vissa människor med annan hudfärg. .