2022-04-13, 23:31
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Ändå väldigt belysande:

Om någon skulle "komma ut" som folkpartist (vägrar säga liberal efter de skaffade en kuk som partilogga) skulle ingen reagera.

Om någon skulle "komma ut" som centerpsrtist...nä

SD snittar runt 20% i väljarsympatier...
Det är var FEMTE väljare

Att "komma ut" som det borde inte vara förstasidesstoff direkt...

#PK #åsiktskorridor

Edit: y => t f*ckibg jävla fittelegontsngentborx
Citera
2022-04-13, 23:32
Medlem
Där försvann all min respekt för den karln. Hoppas att han för all framtid blir bannlyst från mediehusens korridorer för all framtid.
Citera
2022-04-13, 23:48
Medlem
SmartHanss avatar
Glenn Hysén är tokalkis.. Men jag antar att ni tager vad ni haver.
Citera
2022-04-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Bra, invandringskritik måste bli rumsrent, och folkkära personer som Glenn kan bidra till detta. Och att en man i 60-års åldern som sett sin stad gå från gemytlig till riktigt läskig sympatiserar med SD är fullt rimligt...

Ja Götet va jäkligt gött en gång i tiden
Citera
2022-04-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Glenn var en fantastisk back. En go och glad prick. Men han har också ett intellekt som ett medelbegåvat barn i 11-12-års åldern. Hans politiska uttalanden är därefter.

Ett under att han lyckats behålla en plats i rampljuset efter fotbollen bara genom att vara en ”go gubbe”. Vad mer gör han? Men har han nu kommit ut som SD:are så lär det nog inte dröja länge innan droppar någon riktig groda i citatväg.
Citera
2022-04-14, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Där försvann all min respekt för den karln. Hoppas att han för all framtid blir bannlyst från mediehusens korridorer för all framtid.

Kommunist Sverige där man inte får ha sin egen åsikt.
Inte ett dugg bättre än Ryssland och Kina...Men ni kan ju låtsas ett tag till medan resten av världen avskyr Sverige och Svenskar sedan länge.

#Soviet2.0akaSverige
Citera
2022-04-14, 00:31
Medlem
Helt ärligt, när till och med en såpass obildad gubbe som Glenn klarar av att tolka innebörden av vad dryga 30 års ohämmad invandring gjort med samhället och komma fram till att mer av samma politik förmodligen inte är rätt väg att gå, skäms ni inte då, alla vänstermuppar som borrat ner huvudet i sanden och tror att bara vi fortsätter att ta in fler, ge dem mer bidrag och mindre krav så kommer allting att ordna sig tillslut?
Citera
2022-04-14, 00:47
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartHans
Glenn Hysén är tokalkis.. Men jag antar att ni tager vad ni haver.

I fint sällskap med alla S ministrar då. Grogg-maggan särskilt.
Citera
2022-04-14, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Är man alltså fortfarande rasist om man gillar SD? Trodde vi hade kommit längre.

Är väl vissa invandrare som röstar på dem också.
Alltså visst partiet kanske lockar vissa rassar och dylikt men dem främsta är människor som vill se förändringar då dem är missnöjda med hur vissa saker blivit på sistone(sista åren då) tänker jag.
Är inte SDare men att försöka dem att framstå som rasister och dylikt är inte rätt väg att gå överhuvudtaget och är kontraproduktivt.

Dock förstår jag varför han tog avstånd då det kan påverka karriären, relationer och dylikt att inte vara PK. Dessutom kan vissa få för sig helt fel saker om en bara för man tillhör visst politiskt parti.
Citera
2022-04-14, 00:54
Medlem
rubin22s avatar
Oj vad trenden vänder, förr kom man ut som homosexuell, nu är det att erkänna att man röstar SD..
Vilket bisarrt PK Sverige vi lever i!
Citera
2022-04-14, 00:57
Medlem
Cokeers avatar
Har han inte ångrat sig nu?
Citera
2022-04-14, 01:06
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
I fint sällskap med alla S ministrar då. Grogg-maggan särskilt.

Kränkta Flashback-män provoceras tydligen av framgångsrika kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in