2007-07-30, 03:54
Medlem
JosFs avatar
Jag ominstallerade datan för ett bra tag sen ( ca 3 månader sen ) . Då fick jag med "norton internet security 2004". Å datan frågade om ja ville installera de. Å ja tänkte att de vore bra med virusskydd. Så ja installerade det. Men det var bara 90 dagar gratis. Precis som när jag beställde datan just år 2004 å ja fick med programmet. Nu när de 90 dagarna har tagit slut så vill jag byta antivirusprogram. Men då måste jag ju ta bort norton först. Å det funkar inte?.. Det står att jag måste vara inloggad för att kunna ta bort de osv. Men vafan? :P Jag vet inte vad jag heter som inloggningsnamn å va lösen är? Vet nån kunnig hur jag kan få bort skiten??
Citera
2007-07-30, 10:34
Medlem
dole95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosF
Jag ominstallerade datan för ett bra tag sen ( ca 3 månader sen ) . Då fick jag med "norton internet security 2004". Å datan frågade om ja ville installera de. Å ja tänkte att de vore bra med virusskydd. Så ja installerade det. Men det var bara 90 dagar gratis. Precis som när jag beställde datan just år 2004 å ja fick med programmet. Nu när de 90 dagarna har tagit slut så vill jag byta antivirusprogram. Men då måste jag ju ta bort norton först. Å det funkar inte?.. Det står att jag måste vara inloggad för att kunna ta bort de osv. Men vafan? :P Jag vet inte vad jag heter som inloggningsnamn å va lösen är? Vet nån kunnig hur jag kan få bort skiten??

Kan det fungera om du loggar in som administratör? Prova att skriv:

anv: administratör
pass: administratör

Funka inte?

Administratör
Administratör

Funka inte?

admin
admin

Funka inte?

Admin
Admin

Om inget av detta funkar så kan man prova att logga in som System, men det är lite svårare så börja med detta
Citera
2007-07-30, 10:46
Medlem
Ollebolle22s avatar
http://www.softpedia.com/get/Tweak/U...val-Tool.shtml

Tanka detta och kör. Tar bort Norton, fick göra det själv för nån månad sen, funka kanon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in