• 1
  • 2
2007-07-29, 22:09
Medlem
Custom_mades avatar
Var väl unjefär att chilla jag menar, förlåt om jag var otydlig, fast bli social osv?
Citera
2007-07-29, 22:51
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Var väl unjefär att chilla jag menar, förlåt om jag var otydlig, fast bli social osv?
förlåt behöver du ju knappast säga, social blir man som fan om man tagit rätt mängd. det som oftast händer med benzo är att man förväntar sei ett flumm! så man tar först 5, sedan 10, sedan 15, sedan är det kört. sen vaknar man o käkat upp 50stycken.
skulle rekommendera att du dricker någon bira till faktiskt. inte mycket men 2,3 riktigt goda öl som du gillar, sätt dei i solen och drick dom, ta en cigg och sedan njut!
Citera
2007-07-29, 23:06
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
förlåt behöver du ju knappast säga, social blir man som fan om man tagit rätt mängd. det som oftast händer med benzo är att man förväntar sei ett flumm! så man tar först 5, sedan 10, sedan 15, sedan är det kört. sen vaknar man o käkat upp 50stycken.
skulle rekommendera att du dricker någon bira till faktiskt. inte mycket men 2,3 riktigt goda öl som du gillar, sätt dei i solen och drick dom, ta en cigg och sedan njut!

Instämmer.. men se till i ta me dej MAX 5 piller.. sen drar du iväg. lämnar alla andra hemma, så du inte kan ta mer. köpa några bira, Då kan de inte gå fel.. men dum som man är så tänkar man..

"räcker 5-7st!" (nu i mitt fall Xanor) så tar man med alla å så e hela kvällen förstörd
Citera
2007-07-30, 11:37
Bannlyst
Ett par bira eller någon form av alkohol är ett måste för min del iaf. Annars slår varken benso eller dia på. På den tiden jag rökte holk funkade det med. Käka en fem st, vänta en 30 min för känna av effekten. Vänta ytterligare 10 min, avnjut en kall öl och känn av den verkliga effekten. Men som sagt, ta det lugnt. Väldigt lätt hänt att man hittar på grejor man ej kommer ihåg och ofta får sota för senare i livet.
Citera
2007-07-30, 11:50
Medlem
erections avatar
Första gången jag käkade valium räckte det med två st. Var utländska "Blå Vallar" på 10-20mg st tror jag, vart glad och fick dålig balans. Minns att jag var i en trappuppgång och skrattade för mig själv samtidigt som jag hade grova problem med motoriken, dock så försvann de känslorna efter ca 30-40 min.
Var då ganska ovan vid benzo men har bara fått ett liknande rus en gång förut på en 3mg xanor (trekant), då vart jag så snurrig att jag var tvungen att ligga ner och sen sova i 16 timmar.

2-4 st skulle jag rekomendera som nybörjardos om man vill flumma.
Citera
2007-07-30, 17:59
Medlem
KisseMjaos avatar
jag fattar inte, jag blir jätte flummig på en tablett typ sobril oftast..jag kan inre gå och får minnesluckor på det! samma på fejk benso som zoplikon...

Bara jag som inte blir social o grejjer på det?? jag sitter o dreglar i soffan typ..
Citera
2007-07-30, 21:30
Medlem
Zot^s avatar
Du måste vara väldigt lättpåverkad, oxazepam brukar ta ca 1 timme+ innan det verkar på mig och när det väl gör det så botar det knappt min ångest.

För övrigt har jag alltid kul när jag "flummar" på benzo. Så har jag hört, i alla fall.
Citera
2007-07-30, 22:55
Medlem
Yeah!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made

Du blir inte social, tvärtom.
Vill du bli social och chilla samtidigt är tramadol ditt preparat.
Citera
2007-07-31, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Tur att en benso faq inte finns.
OK-rätt bra. killen verkar små stressad. vänta jag kommer med nåt dräpande-hoppas jag.
Citera
2007-07-31, 04:28
Medlem
fanns inge kul att svara på- men seriöst just diazepam-30-40mg är soft dos. xanor däremot får du ta det lite mildare 4-6mg som nybörjare. men vadå är du hemma så kan du öka på stesses men tat lugnt med xanor, de har samma effekt-ja fan om inte bätrre än roppar.
Citera
2007-08-09, 17:32
Bannlyst
Varför ens vilja köra på Valium? Kör på Ikto istället, fan mkt softare!

EDIT: o andra sidan kanske inte snubben har något val eftersom han inte verkar kunna så mkt om droger =)
Citera
2007-08-09, 19:36
Medlem
Mords avatar
som nån sa tidigare du blir inte "flummig". mår du inte bra vanligtvis så mår du bra efter ett par valium. visst käkar du många blir du seg, sluddrig osv... men skulle inte kalla det flummig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in