2007-07-29, 01:45
Medlem
Jag är inte nazist/nationalsocialst osv men inte något vänster freak heller utan en helt vanlig svensk som vill att folk ska göra rätt för sig men så här lyder iallafall min fråga. Om typ Iran skulle anfalla Sverige vad skulle ni göra då? Skulle ni gå ut i krig oavsett regeringsstye eller skulle ni låta sandnegrerna krossa sossarna t.ex för att sedan ta makten?? / Stolt svensk .. alltid - oavsett
Citera
2007-07-29, 01:47
Medlem
_jesus_s avatar
nej fan ut å kasta sten säger ja bara. är det krig så är d.

may the force be with you
Citera
2007-07-29, 01:54
Medlem
Men typ om en jugoslav skulle också bestämma sig för att slåss för Sverige, skulle du klara av att se han som din bror du (Om du nu är nazist Jesus).. ganska intressant att bolla runt så här ändå
Citera
2007-07-29, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _jesus_
nej fan ut å kasta sten säger ja bara. är det krig så är d.

du menar att nazisterna skulle låta Iran anfalla riksdagen och döda landsförrädarna?

tja, i en gammal tråd ville ju nån att "ett annat land bör bomba Sverige eftersom det är ett obotligt kommunistland"

men specifiera dig mer i nästa rubrik.
Citera
2007-07-29, 01:58
Medlem
_jesus_s avatar
jo jo klart jag gör, men din fråga var la om man skulle vilja slås för sitt land?
än självklarhet för mig om regeringen som sitter inte är nån jävla måna salin eller va fan hon heter

Citera
2007-07-29, 02:02
Bannlyst
Citat:
jo jo klart jag gör, men din fråga var la om man skulle vilja slås för sitt land?
än självklarhet för mig om regeringen som sitter inte är nån jävla måna salin eller va fan hon heter

intressant intressant. Men det betyder ju ändå inte att du vill se ditt land bombas sönder. Jag vet irakier som var glada att USA tog Saddam samtidigt som dom var lessna att ännu mer av deras land förstörts. Helt logiskt och naturligt för alla människor.
Citera
2007-07-29, 02:03
Medlem
Mambos avatar
Om iran skulle anfalla oss skulle ja kalla det inbördeskrig
Citera
2007-07-29, 02:07
Medlem
_jesus_s avatar
hahah smart, ne men säg att danmark anfaller oss som läget är nu å vill ha vårt land för att förena skåne bla bla bla... då skulle ja inte strida då skulle ja sitta och dricka lidl dricka och soft för att jag tycker det skulle vara bättre om vi blev av med skåne. men säg att norge anfaller oss för att dem vill äga IKEA då skulle ja slåss för att jag gillar IKEA, det beror på om man säger så

Citera
2007-07-29, 02:11
Bannlyst
Citat:
hahah smart, ne men säg att danmark anfaller oss som läget är nu å vill ha vårt land för att förena skåne bla bla bla... då skulle ja inte strida då skulle ja sitta och dricka lidl dricka och soft för att jag tycker det skulle vara bättre om vi blev av med skåne. men säg att norge anfaller oss för att dem vill äga IKEA då skulle ja slåss för att jag gillar IKEA, det beror på om man säger så

varför bättre om vi blir av med Skåne?
Citera
2007-07-29, 02:13
Medlem
_jesus_s avatar
skåne är ju bara jobbigt massa gnälliga saker som springer runt å piper om att dem vill hem till danmark igen fast bara råkar sitta fast i sverige ne ne skojja bara det var ett exempel vi kan säga knutby istället flr skåne om du vill:P
Citera
2007-07-29, 02:22
Bannlyst
Citat:
skåne är ju bara jobbigt massa gnälliga saker som springer runt å piper om att dem vill hem till danmark igen fast bara råkar sitta fast i sverige ne ne skojja bara det var ett exempel vi kan säga knutby istället flr skåne om du vill:P

förena Rosengård med Danmark!
Citera
2007-07-29, 02:23
Medlem
_jesus_s avatar
varför inte :P

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera