2007-07-28, 23:51
Medlem
gipzys avatar
Nu är det så att jag sitter hemma med 10 st 25mg propavan som jag fått av en snubbe. Och så är det nu en fest hoss grannen och jag tänkt gå över dit, men orkar inte vara nykter ikväll, så min fråga, kan man värkligen få någon efekkt av propavan? Hur många bör jag ta och finns det några dåliga biverkningar? kan jag dricka 1-2 öl efter intag?

Har tagit propavan en gång tidigare efter en helkväll supande, var stupfull, tryckte i mig fyra stycken och sedan tre till, slutade med att jag vaknade "förlamad" nästan, spydde och kunde inte ställa mig upp, utan fick hålla i bord o allting för att komma upp och närjag väll komm upp, så trilla jag ner. Men beror detta på mängden och att jag blandade med alkohol bara eller?
2007-07-28, 23:57
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Vad hade du tänkt få för effekt? Berusning? Det kan du inte få. Propavan kan ha en tröttande effekt och på så sätt fungera som sömnmedicin för vissa.
2007-07-28, 23:58
Medlem
gipzys avatar
Okey, men det är ju isånnafall konstigt att propavan endå är så pass kännt att ha någon slags berusande efekkt.
2007-07-29, 00:01
Medlem
kurdiss avatar
Det är ju ingen positiv effekt du får av Propavan, du blir snarare klubbad och mår ännu sämre dagen efter, som du tidigare dessutom har erfarit. Och du får ingen berusning av Propavan, du blir trött bara så jag förstår inte riktigt poängen...
2007-07-29, 00:03
Medlem
SugarComas avatar
det enda jag får av propavan är myrkrypningar i benen.
helt värdelöst, funkar inte ens att sova på
2007-07-29, 00:06
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Propavan är inte mycket att ha, de funkar inte ens som sömnmedel för mig. Möjligen kan de göra att man sover längre när man väl somnat.

Det är ingen vits att ta fler än två, det blir kryp i benen men ingen bättre effekt.

Två öl torde vara lugnt.
2007-07-29, 00:49
Medlem
StorMammas avatar
Sök!

Tråd låst nu. // MoD.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in