Nu är det så att jag sitter hemma med 10 st 25mg propavan som jag fått av en snubbe. Och så är det nu en fest hoss grannen och jag tänkt gå över dit, men orkar inte vara nykter ikväll, så min fråga, kan man värkligen få någon efekkt av propavan? Hur många bör jag ta och finns det några dåliga biverkningar? kan jag dricka 1-2 öl efter intag?
Har tagit propavan en gång tidigare efter en helkväll supande, var stupfull, tryckte i mig fyra stycken och sedan tre till, slutade med att jag vaknade "förlamad" nästan, spydde och kunde inte ställa mig upp, utan fick hålla i bord o allting för att komma upp och närjag väll komm upp, så trilla jag ner. Men beror detta på mängden och att jag blandade med alkohol bara eller?
Det är ju ingen positiv effekt du får av Propavan, du blir snarare klubbad och mår ännu sämre dagen efter, som du tidigare dessutom har erfarit. Och du får ingen berusning av Propavan, du blir trött bara så jag förstår inte riktigt poängen...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!