2007-07-28, 22:49
Medlem
Precis som rubriken lyder s har jag problem med det. Jag har provat att brnna med min VHS/DVD brnnare, men nr jag stter i skivan i datorn hittar den inget. r det nt program jag behver fr att den ska kunna lsa den eller vad?
Citera
2007-07-28, 22:56
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Och du kr Linux eller ett annat alternativt operativsystem?
Citera
2007-07-28, 23:24
Medlem
Nej, jag kr XP. Jag sg att jag postade i fel forum frsent.
Citera
2007-07-29, 02:29
Medlem
Stockholmsnatts avatar
Du mste slutfra skivan, d borde du f en Audio_ts mapp & en Video_ts mapp.
Sen kan du kopiera in dvdmapparna till datorn.
Fr att sen i TMPGEnc MPEG Editor klippa bort reklampauser etc och spara som mpg.
Citera
2007-07-29, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsnatt
Du mste slutfra skivan, d borde du f en Audio_ts mapp & en Video_ts mapp.
Sen kan du kopiera in dvdmapparna till datorn.
Fr att sen i TMPGEnc MPEG Editor klippa bort reklampauser etc och spara som mpg.

Jag brnde skivan frn brjan till slut. S den borde vara slutfrd. Men det r som vanligt. Datorn hittar ingenting. Och det gr bra med andra dvd:er s det r inte fel p dvd spelaren.
Citera
2007-07-30, 00:20
Medlem
Stockholmsnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny mongoloid
Jag brnde skivan frn brjan till slut. S den borde vara slutfrd. Men det r som vanligt. Datorn hittar ingenting. Och det gr bra med andra dvd:er s det r inte fel p dvd spelaren.
Jag har iaf s p min dvdrecorder att efter jag spelat in ngot oavsett om det r 1 minut eller om jag fyller hela skivan.

S mste jag g in i instllningar funktion slutfr skiva (d kommer varningen nu nr du slutfr s kan du inte lngre spela in nya program skivan kommer nu stngas) s tar det nn minut s stngs den.

Fr om jag inte slutfr/stnger skivan s funkar bara den inspelade dvdn i den maskinen jag spelade in programmet p.
Citera
2007-07-30, 00:49
Medlem
blueCommands avatar
-> MSW
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem